خبر

بازیکن رد دد ردمپشن ۲ اتفاق غیرمنتظره و جالبی حین شکار تجربه کرد

یکی از بازیکنان عنوان رد دد ردمپشن ۲ (Red Dead Redemption 2) در حین شکار یکی از حیوانات بازی یعنی پلنگ لجندری، پس از مدتی تعقیب و گریز، با لاشه آن پلنگ برخورد کرد. وقتی صحبت از شکار حیوانات افسانه‌ای یا به اصطلاح لجندری در بازی خوش ساخت رد دد ردمپشن ۲ می‌شود، پس باید در آن لحظه خود را برای لحظات خطرناک و چالش برانگیزی آماده کنید؛ اما مبارزه این بازیکن با پلنگ آنطور که انتظار داشت، پیش نرفت و به نوعی می‌توان این اتفاق را جزو عجایب محصول جذاب راکستار دانست.

عنوان رد دد ردمپشن ۲ (Red Dead Redemption 2) در سال ۲۰۱۸ وارد عرصه شد و همچنان یکی از محبوب‌ترین عناوین اکشن ماجراجویی موجود در فروشگاه‌های بازی است. از زمان انتشار این بازی وسترن و جهان باز، رد دد ردمپشن ۲ علاوه بر داستان شیرین و جذاب، به خاطر واقع گرایی باورنکردنی‌اش مورد تحسین مخاطبان قرار گرفته است و یکی از جالب‌ترین ویژگی‌هایی که رئالیسم بازی را به سطح بالاتری می‌برد، مکانیک‌های مربوط به شکار کردن در آن است. بازیکنان می‌توانند ساعت‌ها به شکار در بازی رد دد ردمپشن ۲ بپردازند و این می‌تواند یک راه سرگرم کننده برای غوطه ور شدن در بازی و دنیای آن باشد.

پلنگ لجندری در بازی رد دد ردمپشن 2
پلنگ لجندری در بازی رد دد ردمپشن ۲

حیوانات لجندری مختلفی در محیط بزرگ بازی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را شکار کنند و پلنگ لجندری یکی از پرطرفدارترین آن‌ها محسوب می‌شود. با این حال در جدیدترین اتفاقی که در دنیای وسترن راکستار رخ داده، تلاش یکی از بازیکنان برای شکار پلنگ لجندری را شاهد هستیم که آنطور که احتمالاً انتظار داشت، به نتیجه نرسید. یکی از کاربران پلتفرم ردیت (Reddit) معروف به Affectionate_Hat_778 جدیدا یک کلیپ از شکست عملیات شکار خود را در قالب پست در ساب ردیت رسمی Red Dead Redemption به اشتراک گذاشت تا نشان دهد که دو NPC را در حال کشتن پلنگ قبل از این که بازیکن حتی فرصتی پیدا کند، را نشان دهند.

شکار پلنگ در بازی رد دد ردمپشن ۲ و یا کلا هر حیوان لجندری دیگری معمولاً کار آسانی نیست، اما دو NPC دیگر در نهایت تمام کارها را برای بازیکن انجام می دهند و به نوعی زحمت او را کم می‌کنند. جالب است بدانید که در بازی ماهی‌های لجندری وجود دارد که صید آن‌ها بسیار سخت‌تر از شکار پلنگ است. کاربری که این پست را به اشتراک گذاشته، یعنی Affectionate_Hat_778 حس شوخ طبعی خوبی در مورد برخورد با شرایط پیش آمده داشت و به شوخی می‌گفت که این تجربه فوق العاده ترسناک بود.

لازم به ذکر است که تعداد زیادی NPC با هوش مصنوعی بالا در بازی Red Dead Redemption 2 وجود دارند که به واقع‌گرایی محیط آن بیش از پیش می‌افزایند، اما باید صادقانه گفت که این دو NPC بازی که پلنگ افسانه‌ای را برای بازیکن شکار می‌کنند، نمونه‌ای خنده‌ دار از ویژگی‌های موجود در گیم پلی بازی است. برخی از کامنت‌ها در پست بازیکن نشانگر شوک و ناباوری بودند، در حالی که یکی از کاربران زیر این پست با نظر خود به شوخی گفت که Affectionate_Hat_778 به دو NPC که پلنگ لجندری را شکار کرده‌اند، به نوعی پاداش بدهکار است.

بیشتر بخوانید: ۵ جزئیات کوچک در Gta San Andreas که باعث خاص شدن آن شد

اگرچه این بازی نزدیک به شش سال است که منتشر شده است، اما باید گفت که عنوان رد دد ردمپشن ۲ هنوز هم یکی از محبوب‌ترین عناوین اکشن ماجراجویی در بین بازی‌ها روز محسوب می‌شود. توانایی راکستار (Rockstar) برای ساخت جهان‌های بزرگ، پر جزئیات و واقع گرایانه در این بازی به طور کامل به نمایش گذاشته شده است و همچنین به آن معنی است که Red Dead Redemption 2 دارای لحظات خنده داری است که می‌تواند به نوعی منعکس کننده زندگی واقعی باشد.

عملیات شکار Affectionate_Hat_778 ممکن است طبق برنامه پیش نرود، اما موقعیت خنده‌دار یادآور دلیل خوبی است که چرا عنوان رد دد ردمپشن ۲ (Red Dead Redemption 2) سال‌ها پس از انتشارش هنوز هم بسیار سرگرم‌کننده است. نظر شما در این باره چیست؟ آیا موقعیت مشابهی برای شما تا الان پیش آمده است؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را که مرتبط با موضوع خبر است، با ما به اشتراک بگذارید.

ده بازی جدید با گرافیک فوق‌العاده ۲۰۲۴

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها