آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

نسخه ریمستر رد دد ردمپشن بالاخره عرضه خواهد شد

ریمستر رد دد ردمپشن یکی از عناوین مورد تقاضای زیاد هواداران این بازی است که به احتمال زیاد، در آینده نزدیک به واقعیت تبدیل خواهد شد. این خبر بر اساس یک مدرک جدید که از سوی کمیته امور و ارزیابی بازی‌های کره جنوبی (GRAC) منتشر شده، پایه گذاری شده است.

خبر ساخت نسخه ریمستر در حالی مطرح می‌شود که کمتر از یک سال از زمان حذف Red Dead Redemption از سرویس استریم PS Now برای PS4 و PS5 می گذرد.

ریمستر رد دد ردمپشن یکی از عناوین مورد تقاضای زیاد هواداران این بازی است که به احتمال زیاد، در آینده نزدیک به واقعیت تبدیل خواهد شد
ریمستر رد دد ردمپشن یکی از عناوین مورد تقاضای زیاد هواداران این بازی است که به احتمال زیاد، در آینده نزدیک به واقعیت تبدیل خواهد شد

Red Dead Redemption در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و یکی از بازی‌های پرطرفدار و پرسود نسل هفتم کنسول‌ها بود. این بازی هرگز برای PS4 و Xbox One منتشر نشد، اما بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۲ روی این پلتفرم‌ها قابل دسترس بود.

حذف آن باعث شد که تنها راه بازی کردن آن بر روی کنسول‌های نسل نهم، استفاده از قابلیت شبیه ساز Xbox Series X/S برای نسخه Xbox 360 باشد. در عین حال، هنوز هم بسیاری از طرفداران در حال بازی کردن Red Dead Redemption Online هستند و سال‌هاست که خواستار ریمستر مناسب این بازی‌اند.

ممکن است طرفداران فرانچایز به زودی به آرزویشان برسند، زیرا رد دد ردمپشن به تازگی توسط GRAC دسته بندی شده است. شرکت Take-Two Interactive که کمپانی مادر راک‌استار محسوب می‌شود، دو هفته پیش درخواست دسته بندی را ارائه داد و GRAC تصمیم گرفت که رده بندی سنی بزرگسالان را که در سال ۲۰۱۰ صادر شده بود، حفظ کند. دسته بندی جدید فقط به نسخه کنسول‌ای این بازی اشاره دارد، اما این به معنای عدم وجود نسخه PC نیست.

سابقه رده بندی سنی جی تی ای توسط این سازمان

Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition در سال ۲۰۲۱ توسط GRAC دسته بندی شد، تنها چند روز قبل از اینکه راک‌ استار، وجود این مجموعه ریمستر را به طور رسمی اعلام کند و تنها چند هفته بعد، بازی عرضه شد.

۲۵ مورد از بهترین تکستچر پک‌های ماینکرافت که باید همین حالا نصب کنید

البته این عرضه خیلی خوب پیش نرفت و راک‌ استار مجبور شد به خاطر GTA trilogy عذرخواهی کند، زیرا این بازی‌ها توسط بازیکنان و منتقدان به شدت کوبیده شد. این مسئله ممکن است برخی از طرفداران را نسبت به احتمال ریمستر Red Dead Redemption شکاک کند، اما دسته بندی جدید نشان می دهد که چنین عرضه‌ای ممکن است در حال رخ دادن باشد.

به غیر از اعلام یک رکورد فروش فوق العاده برای سری Grand Theft Auto، گزارش مالی اخیر Take-Two همچنین نشان داد که بازی‌های سری Red Dead Redemption تا تاریخ ۳۱ مارس سال جاری، ۷۵ میلیون واحد فروخته شده‌اند، که RDR2 بیش از دو سوم این عدد را تشکیل می دهد.

با توجه به موفقیت پایدار این فرنچایز، می توان گفت که علاقه به آن همچنان بالا است و یک ریمستر احتمالی Red Dead Redemption می‌تواند سود زیادی را عاید سازندگان آن کند.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr. Minecraft
پاسخ

امیدوارم خوب پیش بره و مثل GTA Trilogy Definitive Edition نباشه (از لحاظ گرافیکی نمیگم)
بلکه از لحاظ باگ های بازی که همه میگن

پاسخ
پاسخ

اون ریمستر trilogy که فقط چرت و آشغال بود
ولی فکر نکنم رد دد ۱ ریمستر هم موفقیت چندانی داشته باشه به ۴ دلیل :
خب اولاً که نقشه بازی خیلی کوچک و محدود هستش
ثانی اینکه خب شما وقتی رد دد ۲ رو بخرید دیگه چرا نسخه قدیمی اش رو دانلود کنید؟
سوم : محتوای جالب چندانی ندارد
چهارم :گرافیک نسبت به رد دد ۲ پیشرفت چندانی نداشته