اخبار سینما و انیمیشن خبر

نقدهای فیلم باربی خبر از اثری فوق‌العاده می‌دهند

فیلم باربی که بر اساس عروسک‌های معروف Mattel ساخته شده است، یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۳ به شمار می‌رود که توسط Greta Gerwig کارگردان و همکار نویسنده فیلم‌های Lady Bird و Little Women به همراه Noah Baumbach نوشته شده است.

 

Margot Robbie، ستاره فیلم‌های Suicide Squad و Once Upon a Time in Hollywood، در نقش باربی و Ryan Gosling، ستاره فیلم‌های La La Land و The Notebook، در نقش کن بازی می‌کنند. فیلم داستان باربی را روایت می‌کند که پس از یک بحران شخصی، تصمیم می‌گیرد از جهان Barbie خود خارج شود و به دنبال خودشناسی و معنای زندگی در دنیای واقعی بگردد.

فیلم باربی، که بر اساس عروسک‌های معروف Mattel ساخته شده است، یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال 2023 به شمار می‌رود
فیلم باربی، که بر اساس عروسک‌های معروف Mattel ساخته شده است، یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۳ به شمار می‌رود

فیلم Barbie پس از ماه‌ها انتظار، سرانجام نقدهای خود را دریافت کرده است. نقدها بسیار مثبت هستند و فیلم را یک تجربه سرگرم‌کننده، جذاب و همچنین عمیق و پرمعنا توصیف می‌کنند. برخی از گزیده‌های نقدها عبارتند از:

«Barbie» با توجه به جذابیت عمومی و بینش شخصی کارگردان ساخته شده است و همچون عروسکش، رضایت طرفداران را به دنبال داشته.

Tatiana Hullender، Screen Rant

Gerwig فیلمی خانوادگی را ساخته است که قطعاً آرزو داشت در دوران کودکی خود چنین فیلم‌هایی در دسترس بودند، او چندین پیام را در بطن فیلم قرار داده است. این یک دستاورد قابل تحسین به شمار می‌رود.

Peter Debruge، Variety

Barbie، اثر Greta Gerwig به همراه همکار نويسنده‌اش Noah Baumbach، يک دستاورد درخشان است، هم از لحاظ فني و هم از لحاظ زیبایی شناختی. باربی يك جشن بصری است که هم پیام‌های مهمی دارد و هم سرگرم کننده است.

Christy Lemire، RogerEbert.com

این Gerwig است که با مراقبت و توجه به جزئیات، Barbie را دارای یک چارچوب مشخص می‌کند و آن را از هر اثر دیگری که بر اساس این عروسک‌ها ساخته شده است، بالاتر می‌برد.

Devan Coggan، Entertainment Weekly

فیلم Barbie پس از ماه‌ها انتظار، سرانجام نقدهای خود را دریافت کرده است. نقدها بسیار مثبت هستند و فیلم را یک تجربه سرگرم‌کننده، جذاب و همچنین عمیق و پرمعنا توصیف می‌کنند
فیلم Barbie پس از ماه‌ها انتظار، سرانجام نقدهای خود را دریافت کرده است. نقدها بسیار مثبت هستند و فیلم را یک تجربه سرگرم‌کننده، جذاب و همچنین عمیق و پرمعنا توصیف می‌کنند

Barbie یکی از خلاقانه‌ترین، کامل‌ترین و شگفت‌انگیزترین فیلم‌های سال‌های اخیر است و نشان می‌دهد که در صنعتی مبتنی بر سرمایه داری، می‌توان آثار درخشانی تولید کرد.

Clarisse Loughrey، The Independent

Robbie یک الگو را که مدت‌ها به عنوان یک تصویر بی‌مغز و تنها دارای زیبایی است، رد می‌کند و به تدریج و لحظه به لحظه، کاراکتر او را از نو می‌سازد.

Justin Chang، Los Angeles Times

Gerwig و همکاران خلاقش نه تنها به شکل بدون جان یک شخصیت عروسکی روح می‌دهند، بلکه پیام‌های معنادار واقعی درباره پیچیدگی‌های جنسیت زدگی در دنیای امروز را را نیز ارائه می‌دهند.

Courtney Howard، AV Club

برند Mattel برند بزرگی است، اما این Gerwig است که با کارگردانی استادانه‌اش نشان می‌دهد اینجا رییس کیست.

Manohla Dargis، New York Times

Barbie یک بلاکباستر عاشقانه و پرمعنا با چالش‌های زیاد است که قطعاً از تماشای مجدد آن لذت خواهید برد و حتی در تماشای یک باره هم، ساده و سرگرم‌کننده است.

Katie Erbland، IndieWire

Greta Gerwig عملکردی جسورانه و استادانه را در کارگردانی ارائه می‌دهد و از بهترین نمایش را از بازیگرانی درجه یک می‌گیرد. زندگي پس از Barbie هيچگاه همانند قبل نخواهد بود.

Beth Webb، Empire

این یک اثر واقعاً منحصر به فرد است و یکی از هوشمندانه‌ترین، خنده دارترین، شیرین‌ترین و سرگرم کننده‌ترین فیلم‌های سال به شمار می‌رود.

Richard Roeper، Chicago Sun-Times

 

فیلم Barbie در چند روز آینده در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد. این فیلم قطعاً یکی از پرحاشیه‌ترین و پرطرفدارترین فیلم‌های سال خواهد بود و مورد توجه همه علاقه‌مندان به سینما قرار خواهد گرفت. اگر شما هم علاقه‌مند به دیدن یک فیلم کمدی، درام، و ماجراجویانه هستید، تماشای آن را از دست ندهید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها