اخبار سینما و انیمیشن خبر

ولورین با بازی هیو جکمن نقش مهمی در فیلم جدید اونجرز ایفا می‌کند

پس از فیلم Logan، هیو جکمن اعلام کرد که از ایفای نقش Wolverine کناره‌گیری کرده است. اما در یک اتفاق غیر‌منتظره این بازیگر از بازگشت به دنیای ابر‌قهرمانی و نقش‌آفرینی به عنوان ولورین در فیلم ددپول ۳ خبر داد. حال شایعه‌ای پخش شده مبنی بر این که شخصیت ولورین نقش مهمی در فیلم جدید اونجرز با نام Avengers: Secret Wars بر‌عهده دارد.

بعد از آن که هیو جکمن با بازگشت غیر‌منتظره‌اش به عنوان ولورین، طرفداران را شگفت‌زده کرده، به نظر می‌رسد که این بازیگر قصد بازنشستگی از دنیای ابر‌قهرمانی در آینده نزدیک را ندارد. طبق گفته دنیل ریچتمن، کارشناس مطرح صنعت سینما و تلویزیون، هیو جکمن احتمالا پیش از شروع اعتصاب بازیگران، با رئیس مارول استودیوز یعنی کوین فایگی دیدار کرده و در مورد حضورش در آثار آینده MCU صحبت کرده است. یکی از مواردی که گفته می‌شود در مورد آن صحبت شده، نقش مهم هیو جکمن و ولورین در فیلم بعدی اونجرز یعنی Avengers: Secret Wars است.

عکس‌هایی از ددپول ۳ احتمالاً ارتباط آن با لوکی را نشان دهد

ددپول ۳ هشتمین باری است که هیو جکمن به عنوان شخصیت محبوب دنیای مردان ایکس ظاهر می‌شود. اولین نقش‌آفرینی وی در قالب شخصیت ولورین به سال ۲۰۰۰ و فیلم X-Men بر‌می‌گردد. این اثر اولین پروژه مطرح هیو جکمن در هالیوود پس از چندین تجربه در تئاتر و تلویزیون محسوب می‌شود. حضور در فیلم مردان ایکس باعث شده که هیو جکمن به ستاره سینمایی که امروز می‌شناسیم، تبدیل شود.

بعد از موفقیت‌های فیلم Deadpool در سال ۲۰۱۶، رایان رینولدز همیشه در مورد تمایلش نسبت به تشکیل یک تیم ضد‌قهرمان با ولورین با بازی هیو جکمن صحبت کرده است. حتی در بخش‌هایی از فیلم‌های ددپول به این شخصیت و بازیگر اشاره شده است. فیلم ددپول ۳ فرصتی برای رینولدز و جکمن فراهم می‌کند تا صحنه‌های نمادین ددپول و ولورین را که همه منتظر تماشای آن‌ها هستند، بسازند.

نقش مهم ولورین در فیلم اونجرز سکرت وارز
هیو جکمن برای اولین در دوران ایفای نقش به عنوان ولورین، لباسی مشابه با کتاب‌های کمیک را به تن کرده است

فیلم Deadpool 3 توسط شان لوی و بر اساس فیلمنامه‌ای از رایان رینولدز، رت ریس، پل ورنیک و زب ولز ساخته شده است. علاوه بر رینولدز و جکمن، در این اثر بازیگرانی از جمله مورنا باکارین، لزلی اوگامس، کاران سونی، برایانا هیلدبرند و کوتسونا شیئوری حضور دارند. همچنین جنیفر گارنر قرار است در فیلم ددپول ۳ پس از حدود دو دهه، دوباره به عنوان شخصیت الکترا حاضر شود. 

در حال حاضر تولید Deadpool 3 به دلیل اعتصاب نویسندگان و بازیگران هالیوود به طور موقت متوقف شده است. عکس‌های منتشر شده از مراحل فیلم‌برداری این اثر نشان می‌دهند که هیو جکمن لباس زرد و آبی ولورین در کمیک‌ها را به تن می‌کند. همچنین این تصاویر حاوی ارجاع به شرکت فاکس قرن بیستم هستند.

در زمان نگارش این مطلب، همچنان قرار است ددپول ۳ در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۳ می ۲۰۲۴) اکران شود. با این حال به دلیل اعتصابات، ممکن است تاریخ اکران این اثر تغییر کند.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها