دسته‌بندی نشده

لیست بهترین فیلم‌های سال ۲۰۲۵ ؛ از کاپیتان آمریکا تا آواتار

در سال ۲۰۲۵ فیلم‌های اکشن قهرمانی، هیجان‌انگیزهای بزرگ، و ةثتر خانوادگی زیادی در راه است، همچنین تجربه‌های مستقل خوبی هم وجود دارد که نباید از دست داد. با افزایش مداوم فیلم‌های سینمایی و تردیدها درباره‌ی کیفیت آن‌ها، می‌دانیم که تصمیم‌گیری در مورد اینکه برای کدام فیلم‌ها وقت بگذارید، می‌تواند سخت باشد. با این حال، در اینجا یک لیست مفید از برخی از قابل‌توجه‌ترین فیلم‌های سینمایی در سال ۲۰۲۵ ارائه شده است تا بتوانید وقت خود را تنظیم کرده و برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنید.

Paddington in Peru (2024)

خرس دوست‌داشتنی پدینگتون به صفحه‌ی سینما بازمی‌گردد

خرس دوست‌داشتنی پدینگتون به صفحه‌ی سینما بازمی‌گردد

خرس محبوب و دوست‌داشتنی پدینگتون (با صدای بن ویشاو) در آخرین ماجرای خود به صفحه‌ی سینما باز می‌گردد. قسمت سوم این مجموعه، به کارگردانی داگال ویلسون، پدینگتون را پس از اینکه یک نیروی مرموز او را به آنجا پرتاب می‌کند، به اعماق جنگل‌های آمازون می‌برد. فیلم Paddington in Peru در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ در بریتانیا اکران خواهد شد و در ایالات متحده به عنوان یکی از فیلم‌های سال ۲۰۲۵ در ماه ژانویه به‌طور گسترده اکران خواهد شد. 

معرفی موردانتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۵

Better Man (2024) 

یک فیلم موزیکال درباره‌ی زندگی رابین ویلیامز

یک فیلم موزیکال درباره‌ی زندگی رابین ویلیامز

مایکل گریسی، کارگردان فیلم The Greatest Showman، یک فیلم بیوگرافی درباره‌ی رابی ویلیامز، خواننده‌ی بریتانیایی که نقش خودش را بازی می‌کند، کارگردانی کرده است. این یک فیلم موزیکال اورجینال بر اساس زندگی و تجربیات حرفه‌ای ویلیامز است که صعود او به شهرت از آغاز تا موفقیت بی‌سابقه به عنوان یک هنرمند سولو را بررسی می‌کند. پارامونت، پس از موفقیت چشمگیر فیلم قبلی گریسی، حقوق انتشار در آمریکای شمالی برای این پروژه را به دست آورد که نشان‌دهنده‌ی باور به داستان این پروژه و پتانسیل فروش گیشه‌ی آن است. 

In The Grey (2025) 

گای ریچی به صندلی کارگردانی بازگشته است

گای ریچی به صندلی کارگردانی بازگشته است

جیک جیلنهال، پس از موفقیت فیلم Road House در پرایم ویدیو، با یک کاراکتر سخت و خشن به یک فیلم اکشن جدید به کارگردانی گای ریچی باز می‌گردد. جیلنهال پیشتر در فیلم جنگی Guy Ritchie’s The Covenant با ریچی همکاری کرده بود و اکنون با هنری کویل و ایزا گونزالس، که پس از همکاری در فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare با ریچی دوباره متحد شده‌اند، همکاری خواهد کرد. این سه نفر با هم یک گروه از افراد بدجنس را تشکیل می‌دهند که مصمم هستند، میلیاردها دلار دزدیده شده از آن‌ها را باز پس بگیرند. 

Wolf Man (2025) 

یک فیلم تازه از هیولای کلاسیک یونیورسال

یک فیلم تازه از هیولای کلاسیک یونیورسال

هنوز کمی زود است در مورد این فیلم حدس‌های زیادی بزنیم، اما ریبوت بعدی هیولای کلاسیک یونیورسال توسط کارگردانی که فیلم غافلگیرکننده‌ی سال ۲۰۲۰ The Invisible Man را به امغان آورد، یعنی لی وانهل، ارائه می‌شود. ما می‌دانیم که جولیا گارنر و کریستوفر ابوت برای بازی در این فیلم قرارداد امضا کرده‌اند. اگر وانهل بتواند همان نوع سبک و سیاقی را که باعث موفقیت The Invisible Man شد به ارمغان آورد، می‌توانیم انتظار چیزهای خوبی داشته باشیم. 

Mickey 17 (2025)

رابرت پتینسون در فیلم علمی و تخیلی تازه‌ی بونگ جون هو

رابرت پتینسون در فیلم علمی و تخیلی تازه‌ی بونگ جون هو

کارگردان مشهور اهل کره جنوبی، بونگ جون-هو، پس از فیلم برنده جایزه اسکار Parasite، این اقتباس از رمان علمی-تخیلی Mickey7 نوشته‌ی ادوارد اشتون را می‌سازد. رابرت پتینسون نقش یک کارمند را بازی می‌کند؛ کسی که هر بار که می‌میرد، بدن او با خاطرات قبلی دست نخورده بازسازی می‌شود.

Captain America: Brave New World (2025) 

برای فیلم جدید کاپیتان آمریکا آماده شوید

برای فیلم جدید کاپیتان آمریکا آماده شوید

سام ویلسون، قهرمانی که پیشتر با نام فالکون شناخته می‌شد، در سریال The Falcon and the Winter Soldier نقش کاپیتان آمریکا را بر عهده گرفت و اکنون برای صفحه‌ی سینما آماده شده است. تیم بلیک نلسون نقش شخصیت شرور مارول معروف به لیدر که اولین بار در فیلم The Incredible Hulk نشان داده شده بود و تاکنون به نظر می‌رسید فراموش شده است، را تکرار خواهد کرد. هریسون فورد نیز با جایگزینی ویلیام هرت، نقش تادئوس راس را بازی خواهد کرد.

Sinners (2025)

پروژه‌ی جدید این دو کارگردان خلاق با انتظارات بالایی همراه است

پروژه‌ی جدید این دو کارگردان خلاق با انتظارات بالایی همراه است

رایان کوگلر و مایکل بی. جردن در فیلم‌های تحسین‌شده‌ی منتقدان مانند Fruitvale Station و فرانچایزهای بزرگ مانند Creed و Black Panther، که دومی تنها با دو فیلم، رکورد شگفت‌انگیز ۲.۱ میلیارد دلار در گیشه را ثبت کرده است، به عنوان یک زوج برنده ثابت شده‌اند. علی‌رغم اینکه جزئیات داستان به‌شدت مخفی نگه داشته شده است، این دو نفر برای یک فیلم که توسط لودویگ گورانسون، برنده دو جایزه اسکار، با همکاری ربه‌کا چو و ویل گرینفیلد تهیه می‌شود، بازخواهند گشت. کوگلر به روایتگری نوآورانه‌اش شناخته شده است که با طیف متنوعی از بینندگان سینما ارتباط برقرار می‌کند و آثار او با نامزدی‌های جوایز بزرگ غریبه نیستند، بنابراین پروژه‌ی جدید او با انتظارات بالایی همراه است. 

Black Bag (2025) 

استیون سودربرگ با کیت بلانشت و مایکل فاسبیندر به صحنه‌ی سینما بازمی‌گردد

استیون سودربرگ با کیت بلانشت و مایکل فاسبیندر به صحنه‌ی سینما بازمی‌گردد

تعلیق و رمز و راز در یک درام جاسوسی از استیون سودربرگ، برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، به هم می‌پیوندد. در غیاب جزئیات عمده از داستان، فیلم Black Bag با بازی کیت بلانشت و مایکل فاسبندر و نویسندگی دیوید کوئپ که Jurassic Park را نوشته است، اکران خواهد شد. این فیلم پرخطر توسط کیسی سیلور و گرگ جیکوبز تهیه شده است و در کنار فیلم‌های مختلفی در ماه مارس سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد. 

Disney’s Snow White (2025) 

چه چیزی بهتر از تماشای دوباره‌ی سفید برفی؟

چه چیزی بهتر از تماشای دوباره‌ی سفید برفی؟

اگرچه منتقدان با اکثر بازسازی‌های لایو-اکشن دیزنی از فیلم‌های انیمیشن کلاسیک مهربان نبوده‌اند، اما این فیلم‌ها در گیشه با استقبال بینندگان مواجه شده‌اند که ممکن است توضیح دهد چرا Snow White پس از ۸۷ سال از اکران انیمیشن اصلی در سال ۱۹۳۷، همان توجهات را دریافت می‌کند. ریچل زگلر از West Side Story نقش سفیدبرفی را بازی می‌کند، با گال گدوت از Wonder Woman در نقش ملکه‌ی شرور، در حالی که مارک وب از The Amazing Spider-Man در نقش کارگردان است و فیلمنامه‌ای که توسط گرتا گرویگ نوشته شده. 

Alto Knights (2025) 

برای تماشای دوباره و چندباره‌ی رابرت دنیروی بزرگ بر پرده‌ی سینماها حاضر شوید

برای تماشای دوباره و چندباره‌ی رابرت دنیروی بزرگ بر پرده‌ی سینماها حاضر شوید

رابرت دنیرو در این فیلم از بری لوینسون، نقش دوگانه‌ی دو رئیس مافیایی معروف ایتالیایی-آمریکایی را بازی می‌کند: ویتو جنووز و فرانک کاستلو. این دو نفر دو خانواده‌ی جنایی جداگانه را اداره می‌کنند که با افزایش قدرت و رقابت برای تسلط در نیویورک اواسط قرن بیستم، به‌طور اجتناب‌ناپذیری با یکدیگر درگیر می‌شوند. این فیلم اولین پروژه‌ی تأیید شده توسط رؤسای جدید گروه فیلم‌های برادران وارنر، مایکل دی لوکا و پاملا آبدی است. 

A Minecraft Movie (2025) 

بازی محبوب ماینکرفت تبدیل به فیلم شده و می‌تواند برای طرفداران این بازی خبر خوشحال‌کننده‌ای باشد

بازی محبوب ماینکرفت تبدیل به فیلم شده و می‌تواند برای طرفداران این بازی خبر خوشحال‌کننده‌ای باشد

بازی ویدیویی محبوب Minecraft در حال تبدیل شدن به یک فیلم لایو-اکشن است. جزئیات داستان هنوز مخفی نگه داشته شده، اما از آنجایی که این بازی ویدیویی بیشتر درباره‌ی ساخت جهان و حالت بقاست و هرگز واقعاً در مورد داستان نبوده است، امکانات برای فیلم بی‌پایان است. جیسون موموا و جنیفر کولینز در این فیلم بازی خواهند کرد، اگرچه ما هنوز در مورد جزئیات شخصیت‌های آن‌ها مطمئن نیستیم. شخصیت‌هایی که ما می‌شناسیم شامل استیو (جک بلک)، دان (دانیل بروکس) و هنری (سباستین یوجین هانسن) هستند. 

Michael (2025) 

یک بیوپیک تازه از یکی از بزرگترین پاپ‌استارهای تاریخ

یک بیوپیک تازه از یکی از بزرگترین پاپ‌استارهای تاریخ

کت‌های چرمی قرمز و دستکش‌های پوشیده از پولک خود را بیرون بیاورید و خود را آماده کنید تا در سینماها ماه‌گردی کنید و شاهد Michael به کارگردانی آنتوان فوکوا باشید. این فیلم بیوگرافی، زندگی مرد افسانه‌ای و اسطوره‌ی موسیقی، مایکل جکسون را به تصویر می‌کشد و بینندگان را دعوت می‌کند تا شاهد مشکلات شخصی همراه با موفقیت جهانی این هنرمند محبوب باشند. با بازی نیا لانگ، کلمن دومینگو، لورا هریر و لارنس تیت، داستان پادشاه پاپ قرار است به عنوان یکی از فیلم‌های سال ۲۰۲۵ در ماه آوریل بر روی پرده‌های بزرگ سینماها ظاهر شود. 

Thunderbolts (2025) 

یک فیلم ابرقهرمانی و محصول تازه‌ی مارول

یک فیلم ابرقهرمانی و محصول تازه‌ی مارول

دومین محصول مارول در سال ۲۰۲۵ از فیلم‌های قبلی MCU استفاده می‌کند، زیرا داستان ابرشروران تبدیل‌شده به قهرمانان شامل یلنا بلووا (فلورنس پیو)، رد گاردین (دیوید هاربر)، وینتر سولجر (سباستین استن)، والنتینا آلگری د فونتین (جولیا لوئیس-دریفوس)، گوست (هانا جان-کامن)، تسک مستر (اولگا کوریلندکو)، یو.اس. ایجنت (وایات راسل)، و تادئوس تاندربولت راس، با بازی هریسون فورد که اولین حضور خود به عنوان این شخصیت را در Captain America: Brave New World تجربه می‌کند، خواهد بود. 

Mission: Impossible 8 (2025) 

یک ماموریت غیرممکن تازه!

یک ماموریت غیرممکن تازه!

تام کروز دوباره در نقش ایتان هانت در فیلمی که در ابتدا قرار بود Mission Impossible: Dead Reckoning Part Two باشد (عنوان رسمی هنوز فاش نشده است) به میدان می‌آید. پس از اینکه هانت هر دو کلید را در پایان Dead Reckoning بازیابی کرد، فیلم جدید بر مأموریت او برای یافتن زیردریایی گمشده سواستوپل در حالی که برنامه‌ی هوش مصنوعی Entity را متوقف می‌کند، تمرکز خواهد داشت. هایلی اتول (گریس)، سایمون پگ (بنجی)، ونسا کربی (آلانا)، وینگ ریمز (لوتر)، پام کلمنتیف (پاریس)، و ایسای مورالس (گابریل) برای هشتمین قسمت از این مجموعه باز خواهند گشت. از جمله اضافه‌های جدید به بازیگران می‌توان به هانا وادینگهام، هولت مک‌کالانی، نیک آفرمن، جنات مک‌تیر و لوسی تولوجاروک اشاره کرد.

Karate Kid (2025)

ادامه‌ای بر سریال محبوب نتفلیکس درباره‌ی هنرهای رزمی

ادامه‌ای بر سریال محبوب نتفلیکس درباره‌ی هنرهای رزمی

سریال محبوب نتفلیکس Cobra Kai به حیات و پرطرفدار بودن فرانچایز هنرهای رزمی دهه‌ی ۸۰ در ذهن مردم کمک کرده است و در سال ۲۰۲۴، سونی با یک قسمت جدید به این IP باز خواهد گشت. در ابتدا تصور می‌شد که این فیلم ارتباطی با فیلم‌های اصلی یا سریال نتفلیکس ندارد، اما یک اعلامیه فراخوان بازیگران نشان داد که رالف ماکیو و جکی چان در کنار یکدیگر در فیلم جدید به‌عنوان شخصیت‌های دنیل لاروسو و آقای هان بازی خواهند کرد. جزئیات دیگری مانند حضور مینگ-نا ون و جاشوا جکسون نیز اعلام شده است. 

Ballerina (2025) 

یک دنباله‌ی جدید از جان ویک در راه است

یک دنباله‌ی جدید از جان ویک در راه است

اولین اثر اسپین‌آف از مجموعه فیلم‌های John Wick با بازی آنا د آرماس در نقش یکی از قاتلان زن آموزش‌دیده توسط روسکا روما، سازمان جنایی به رهبری آنجلیکا هاستون، در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد. تاکنون جزئیات کمی منتشر شده است، اما می‌دانیم که این فیلم نیز یک داستان انتقام خواهد بود و می‌دانیم که به‌طور خاص بین وقایع Chapter 3 و Chapter 4 رخ خواهد داد، بنابراین کیانو ریوز و همکارانش در هتل کانتیننتال نیز ظاهر خواهند شد. 

Elio (2025) 

برای فیلم تازه‌ی پیکسار آماده شوید

برای فیلم تازه‌ی پیکسار آماده شوید

فیلم بیست و هشتم پیکسار (پس از Elemental در سال ۲۰۲۳) که در سال ۲۰۲۲ اعلام شد، بر یک پسر یازده ساله (به نام الیو) تمرکز خواهد کرد که به‌طور غیرعمدی به فضا پرتاب شده و در سیاره‌ای دیگر به اشتباه به‌عنوان سفیر زمین شناخته می‌شود. این فیلم اولین کارگردانی آدریان مولینا خواهد بود که قبلاً در فیلم‌های پیکسار مانند Coco ,Toy Story 4 و Luca کار کرده است. 

How to Train Your Dragon (2025)

یک دنباله‌ی تازه از سری چگونه اژدهای خود را تربیت کنید

یک دنباله‌ی تازه از سری چگونه اژدهای خود را تربیت کنید

دین دی بلوئیس، سازنده‌ی سه‌گانه‌ی انیمیشنی How to Train Your Dragon، در حال زنده کردن هیکاپ، آسترید، توتلیس و دوستانش در یک بازسازی لایو-اکشن است. سری انیمیشن اصلی یک داستان بلوغ بود که هیکاپ جوان را از کودکی تا بزرگسالی دنبال می‌کرد، اما داستان اقتباس لایو-اکشن بر اولین ملاقات هیکاپ با توتلیس، یک اژدهای که او نمی‌تواند آن را بکشد، حتی اگر به معنای شکستن سنت در روستای برک، خانه وایکینگ‌ها و کشندگان اژدها باشد، تمرکز خواهد کرد. 

۲۸Years Later (2025) 

فیلم تازه‌ای از دنی بویل

فیلم تازه‌ای از دنی بویل

پس از انتشار یکی از نمادین‌ترین فیلم‌های ژانر زامبی، ۲۸Days Later و سپس واگذاری هدایت آن به خوان کارلوس فرناندو برای دنباله آن، ۲۸ Weeks Later، دنی بویل به صندلی کارگردان باز می‌گردد تا سومین فیلم از این مجموعه را کارگردانی کند. بویل همچنین این فیلم را با نویسنده‌ی اصلی الکس گارلند نوشته است؛ دلیل دیگری برای هیجان برای این فیلم. بازیگران آن نیز شامل آرون تیلور-جانسون، جودی کامر و رالف فاینز است. 

F1 (2025) 

داستان مسابقات فرمول یک با حضور برد پیت!

داستان مسابقات فرمول یک با حضور برد پیت!

برادران وارنر، اپل اورجینال فیلمز و دان آپولو اینترتینمنت، به رهبری لوئیس همیلتون، قهرمان فرمول یک جهان، در حال آماده‌سازی موتورهای خود برای انتقال مخاطبان به دنیای مسابقات F1 هستند. این فیلم آینده‌نگر، با حضور بازیگران ستاره‌ای مانند برد پیت، دامسون ایدریس، کری کاندون، خاویر باردم و توبیاس منزیس، اکران خواهد شد. فیلم به کارگردانی جوزف کوسینسکی، شناخته شده برای فیلم‌های بلاکباستری مانند Tron: Legacy و Top Gun: Maverick، پیتر را به‌عنوان یک راننده سابق دنبال می‌کند که متقاعد می‌شود از بازنشستگی خارج شود تا یک نابغه رانندگی جدید (ایدریس) را راهنمایی کند. این فیلم در طول آخر هفته‌های واقعی گراند پریکس فیلمبرداری شده است و با مشارکت جامعه‌ی فرمول یک و برگزارکنندگان مسابقات آن در حال ساخت است. 

The Fantastic Four: First Steps (2025) 

یک دنباله‌ی جذاب بر سری چهار شگفت‌انگیز

یک دنباله‌ی جذاب بر سری چهار شگفت‌انگیز

Fantastic Four برای سومین بار بازمی‌گردد، ۲۰ سال پس از اولین حضور سینمایی خانواده‌ی اول مارول و ۱۰ سال پس از ریبوت ناموفق. این نسخه به عنوان بخشی از سلسله جهان‌های چندگانه، به MCU می‌پیوندد و داستان ریشه‌های تیم را نادیده گرفته و رویدادهای آینده، احتمالاً در فیلم بعدی Avengers را تنظیم می‌کند. چیز دیگری در مورد این فیلم اعلام نشده است، به جز بازیگران اصلی: پدرو پاسکال نقش رید ریچاردز و ونسا کربی نقش سو استورم را بازی می‌کند، همچنین جوزف کوئین نقش جانی استورم و اِبن ماس‌باخراخ نقش بن گریم را بازی می‌کند. در حالی که مت شاکمن، کارگردان WandaVision و Monarch: Legacy of Monsters، هدایت این فیلم را بر عهده دارد. 

Untitled Paul Thomas Anderson Movie (2025)

فیلم تازه‌ی پل توماس اندرسون که هنوز نام آن را نمی‌دانیم

فیلم تازه‌ی پل توماس اندرسون که هنوز نام آن را نمی‌دانیم

این فیلم بدون عنوان، که توسط پل توماس اندرسون کارگردانی، نوشته و تهیه شده است، دهمین فیلم داستانی او و اولین فیلمی خواهد بود که در IMAX اکران می‌شود. اطلاعات زیادی در مورد این فیلم منتشر نشده است، اما بازیگران آن بسیار معروف هستند. از زمان فیلم برجسته‌ی Boogie Nights، اندرسون به عنوان تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان، در مجموع ۱۱ نامزدی اسکار دریافت کرده است، اما هرگز برنده نشده است، و چه کسی می‌داند، شاید این عنوانی باشد که جوایز را به خانه بیاورد. 

The Bride! (2025) 

اقتباسی جدید از رمان مری شلی با حضور کریستین بیل در نقش فرانکنشتاین

اقتباسی جدید از رمان مری شلی با حضور کریستین بیل در نقش فرانکنشتاین

یک اقتباس جدید از فرانکنشتاین در حال ساخت است، این بار از نگاه زنانه. در این بازسازی از Bride of Frankenstein در سال ۱۹۳۵، یک زن جوان به قتل رسیده در شیکاگو دهه ۱۹۳۰ دوباره به دست فرانکنشتاین (کریستین بیل) و دکتر اوفرونیوس زنده می‌شود. عروس نه تنها همراه عاشقانه‌ی فرانکنشتاین می‌شود، بلکه موضوع بررسی پلیس و رهبر یک جنبش اجتماعی رادیکال نیز می‌شود. 

TRON: Ares (2025) 

قسمتی جدید از مجموعه‌ی علمی و تخیلی و نمادین ترون

قسمتی جدید از مجموعه‌ی علمی و تخیلی و نمادین ترون

وقتی مرز بین شبکه و دنیای واقعی تار می‌شود، چه اتفاقی می‌افتد؟ در این قسمت جدید از مجموعه‌ی علمی-تخیلی نمادین، آرس (جارد لتو) نقش یک برنامه‌ی کامپیوتری بسیار پیچیده را بازی می‌کند که به دنیای انسان‌ها وارد می‌شود. اگرچه بسیاری از جزئیات داستان هنوز ناشناخته است، به نظر می‌رسد که تمرکز بیشتر بر دنیای واقعی باشد تا شبکه‌ای که طرفداران آن را از Tron و Tron: Legacy به یاد دارند. اگرچه بازیگران عمدتاً شامل شخصیت‌های جدید هستند، اعلام شده است که جف بریجز در این فیلم ظاهر خواهد شد، اگرچه نمی‌دانیم که آیا او نقش کوین فلین یا کلو را بازی خواهد کرد. 

The Running Man (2025)

ادگار رایت دنباله‌ای جدید از فیلم مشهور آرنولد ارائه خواهد کرد

ادگار رایت دنباله‌ای جدید از فیلم مشهور آرنولد ارائه خواهد کرد

ادگار رایت، اقتباس جدیدی از رمان علمی-تخیلی استیون کینگ را برای ما به ارمغان می‌آورد که اولین بار در سال ۱۹۸۷ در قالب یک فیلم اکشن با بازی آرنولد شوارتزنگر به نمایش درآمد. رایت قول داده است که فیلم خود را وفادارتر به داستان اصلی بسازد، زیرا فیلم شوارتزنگر تنها الهام کمی از آن گرفته است و او از استعدادهای در حال ظهوری مانند گلن پاول و کتی اِم. اوبراین (The Mandalorian ,Love Lies Bleeding) استفاده کرده است که در کنار پاول در Twisters ظاهر شدند. 

Avatar: Fire and Ash (2025) 

و فیلمی که از همه بیشتر انتظارش را می‌کشیم

و فیلمی که از همه بیشتر انتظارش را می‌کشیم

قسمت سوم از مجموعه‌ی Avatar، مخاطبان را به پاندورا و ناوی‌ها بازمی‌گرداند، این بار با زیست‌بوم‌ها و قبایل جدید. مردم خاکستر آتش را نشان خواهند داد و ناوی‌هایی را به تصویر می‌کشند که به اندازه کسانی که قبلاً دیده‌ایم مهربان نیستند. از جمله نقش‌های جدید و بازیگران تازه می‌توان به میشل یئو در نقش دکتر کارینا موگ، دانشمند انسانی و اون چاپلین در نقش وارنگ، ناوی شرور، اشاره کرد. Avatar 3 به پشتوانه موفقیت چشمگیر Avatar: The Way of Water اکران می‌شود و بخش اول فیلم چهارم نیز قبلاً فیلمبرداری شده است. 

پیش‌بینی نامزدها و شاید برندگان اسکار ۲۰۲۵ از همین حالا

شما در انتظار کدام فیلم‌های سال ۲۰۲۵ هستید؟ 

سال ۲۰۲۵ مملو از فیلم‌های هیجان‌انگیز از کارگردان‌های معروف خواهد بود. این آثار و کارگردانان نه تنها از لحاظ داستان بلکه به خاطر جذابیت بصری و کارگردانی برجسته‌شان از جمله فیلم‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۵ به شمار می‌روند. در این سال به نظر می‌رسد که سینمای جهان به مضامین متنوع و گسترده‌ای توجه خواهد داشت. یکی از مهم‌ترین مضامین قهرمانان و ضدقهرمانان است که در فیلم‌های ابرقهرمانی مانند Captain America: Brave New World دیده می‌شود. این فیلم‌ها به بررسی پیچیدگی‌های قدرت، سیاست و مسئولیت‌های قهرمانانه می‌پردازند و تلاش می‌کنند تا لایه‌های عمیق‌تری از شخصیت‌ها و چالش‌های اجتماعی را به تصویر بکشند​. 

همچنین، ترس و وحشت یکی دیگر از مضامین کلیدی است که به خصوص در این سال انتظارش را می‌کشیم. این ژانر با استفاده از مضامین روانشناسانه و وحشت‌آفرینی مبتنی بر المان‌های کلاسیک مانند عروسک‌های قاتل و پدیده‌های ماوراءالطبیعه، سعی در ایجاد تجربه‌ای ترسناک و در عین حال نوستالژیک دارد.

در نهایت، مضامین علمی-تخیلی و فلسفی با توجه به آثار مورد انتظار مانند Mickey 17، به بررسی آینده‌نگری، تکنولوژی‌های پیشرفته و تعامل انسان با محیط‌های ناشناخته و فضاهای بیگانه می‌پردازند​. این فیلم‌ها به چالش‌های اخلاقی و فلسفی پیرامون هوش مصنوعی، کلون‌سازی و تغییرات زیست‌محیطی اشاره دارند.​ شما در انتظار کدام فیلم‌های پرشور سینمایی در سال ۲۰۲۵ هستید؟ برای ما در بخش نظرات بنویسید. 

منبع: Rotten Tomatoes


سایلنت هیل ۲ بهترین بازی ترسناک تاریخه؟ میزگیم با امید لنون

سایلنت هیل 2 بهترین بازی ترسناک تاریخه؟ میزگیم با امید لنون

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها