کالاف دیوتی 2026 گوست
آخرین اخبار کالاف دیوتی موبایل اخبار بازی خبر

کالاف دیوتی ۲۰۲۶ روی شخصیت گوست تمرکز خواهد داشت

در حالی که ما به عرضه بازی Call of Duty: Black Ops 6 نزدیک می‌شویم و تمام تمرکز خود را روی آن قرار داده‌ایم، شایعات جذابی در مورد آینده این مجموعه پخش شده است. طبق این شایعات کالاف دیوتی ۲۰۲۶ که نزدیک به دو سال تا عرضه آن فاصله داریم دنباله معنوی کالاف دیوتی: گوست خواهد بود.

در چند سال اخیر تجربه نشان داده که فرنچایز کالاف دیوتی نمی‌تواند از دست افشا کنندگان اطلاعات فرار کند و همیشه اطلاعات زیادی از آینده آن به صورت غیررسمی به دست ما می‌رسد. این موضوع با گذر زمان شدت گرفته و حالا در اوج خود قرار دارد، به گونه‌ای که قبل از عرضه بلک اوپس ۶ ما اطلاعات جدیدی در مورد کالاف دیوتی ۲۰۲۶ به دست آورده‌ایم. با وجود اینکه COD: Black Ops 6 به تازگی به صور رسمی تایید و معرفی شده، ما حدود یک سالی است که از ایده‌ها و جزئیات آن نظیر پرداختن به جنگ‌های حول خلیج فارس خبر داریم. اما همان‌طور که از تیتر این مطلب متوجه شدید شایعات هیجان‌انگیز دیگری نیز وجود دارند.

آیا بازی کالاف دیوتی بلک اوپس ۶ به حملات ۱۱ سپتامبر می‌پردازد؟

همین چند هفته پیش دو افشا کننده اطلاعات با نام‌های Visceral و VandyisPog ادعا کردند که برنامه فرنچایز ندای وظیفه برای سه الی چهار سال آینده مشخص شده و کالاف دیوتی ۲۰۲۶ توسط استودیو اینفینیتی وارد ساخته خواهد شد. با توجه به این شایعات استودیو اینفینیتی وارد روی اثری کار می‌کند که انگار ریبوت یا ریمیک Call of Duty Ghost محسوب می‌شود و قرار است یکبار دیگر به ریشه‌های شخصیت نمادین گوست بپردازد. هرچند که این ایده فوق‌العاده جذاب به نظر می‌رسد ممکن است نقاط ضعف خاص خود را داشته باشد.

شخصیت گوست اولین بار در سال ۲۰۰۹ و از طریق بازی کالاف دیوتی: مدرن وارفر ۲ به طرفداران معرفی شد و خیلی سریع محبوبیت فزاینده‌ای میان آن‌ها به دست آورد. هرچند که این شخصیت تنها در چندین بخش از داستان این بازی حضور داشت به خاطر ماسک جمجه مانند خود و صدای جذاب و عمیقش به محبوبیت زیادی رسید. در حالی که در آن دوران شخصیت‌پردازی یکی از نقاط ضعف سری کالاف دیوتی به شمار می‌رفت شرکت اکتیویژن با معرفی و برجسته کردن شخصیت گوست به خوبی به این انتقادات پاسخ داد.

کالاف دیوتی 2026 گوست

این بازی به ریشه‌های شخصیت گوست می‌پردازد

هنگامی که سری مدرن وارفر در سال ۲۰۱۹ ریبوت شد و رویکرد تازه‌ای را در پیش گرفت، همه ما منتظر بازگشت باشکوه شخصیت گوست به معرکه بودیم. اما خب شرایط به گونه‌ای رقم خورد که برای دیدن مجدد چهره وی کمی بیش‌تر صبر کنیم. در حالی که او در صحنه‌های پس از تیتراژ نسخه سال ۲۰۱۹ حضور کوتاهی به عمل آورد، در کالاف دیوتی مدرن وارفر ۲ اولین حضور بزرگ خود را در این مجموعه ریبوت شده تجربه کرد. اما با این وجود بسیاری از طرفداران دوست دارند گوست را بیش‌تر ببیند و اطلاعات بیش‌تری در مورد ریشه‌های مرموز وی به دست آورند. حال با توجه به شایعات به نظر می‌رسد که کالاف دیوتی ۲۰۲۶ قرار است این خواسته را برآورده کند و محتویات بیش‌تری از داستان این شخصیت محبوب را به تصویر بکشد.

اضافه شدن شخصیت گوست به کالاف دیوتی موبایل + ویدیو

اما اگر این حدس و گمان‌ها درست باشد و ما دو سال بعد با بازی مختص شخصیت گوست روبرو شویم، یک مشکل کوچک به وجود خواهد آمد. اگر استودیو اینفینیتی وارد بخواهد به ریشه‌های این شخصیت بپردازد باید داستان کالاف دیوتی ۲۰۲۶ را چند سال پیش از وقایع مدرن وارفر ۲۰۱۹ تعریف کند. این بدان معنی خواهد بود که چند تن از شخصیت‌های نمادین سری مدرن وارفر نظیر سوپ، گز و فرح نمی‌توانند در این بازی حضور داشته باشند. اما چرا؟ گوست این شخصیت‌ها را اولین بار در Call of Duty: Modern Warfare 2 ملاقات کرد و از آنجایی که داستان کالاف دیوتی گوست مدت‌ها پیش از وقایع مدرن وارفر تعریف می‌شود امکان استفاده از این شخصیت‌های محبوب وجود ندارد. البته استودیو مذکور می‌تواند با یک سری بهانه کاپیتان پرایس را هم وارد کار کرده و از او کمک بگیرد.

هرچند که شخصیت گوست به خودی خود از جذابیت بالایی برخوردار، هنگامی که در کنار هم‌تیمی‌های خود باشد جذاب‌تر به نظر می‌رسد. به همین دلیل هم اگر کالاف دیوتی ۲۰۲۶ به ریشه‌های این شخصیت بپردازد فقدان چهره‌هایی نظیر سوپ، گز و فرح حس خواهد شد. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Game Rant


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
پاسخ

حالا اونو ولش
فقط گوست میتیک که داره میاد به کالافو بچسب
ولی هیچی کالاف خودمون نمیشه

قبول داری؟!

محمد
پاسخ

حالا اونو ولش
گوست میتیک که داره میاد به کالافو بچسب
ولی خداییش هیچی کالاف خودمون نمیشه
قبول داری؟!

هیچکی
پاسخ

حاجی اول بلک آپس ۶ میاد بعد ادونس بعد مدرن ۴🙁

کالاف
پاسخ

جدی می فرمایید

travel
پاسخ

یه حسی بهم میگه داستان بازی داستانش راجب گوست باشه و ما شخصیت گوست رو در اختیار داریم ولی خب، باید صبر کنیم ببینیم چی میشه امیدوارم اکتیویژن یه شاهکار بسازه

Lucifer
پاسخ

گوست یه درس مهم به ما داد ولی همه فقط به گوست توجه میکنم منظور از مرگ گوست همین بود که اعتماد چیز خیلی سختیه و بهش خیانت شد پس بیشتر بازی ها و انیمه ها به ما یاد دادن که اعتماد یعنی سقوط 💀👍🏻💯