Call of Duty
اخبار بازی خبر

اکتیویژن طی یک هفته ۶۵ هزار متقلب Call of Duty را بن کرده است

تیم RICOCHET از اکتیویژن به تازگی در توییتر تایید کرده تنها طی یک هفته اخیر بیش از ۶۵,۰۰۰ متقلب در بازی Call of Duty: Warzone و مدرن وارفر ۳ بن شده‌اند. این رقم بزرگ و باورنکردنی که تنها در عرض یک هفته شکل گرفته، نشان دهنده یک مشکل اساسی در بازی‌های کال آو دیوتی است که از سال‌ها پیش بازیکنان و طرفداران را درگیر کرده است. در واقع سال‌های سال است که کال آو دیوتی به‌خاطر حضور چیترها و افراد متقلب حسابی مورد انتقاد بوده و به‌نظر می‌رسد سیستم جدیدتر Ricochet هم آنچنان که باید و شاید عملکرد موفقی نداشته است.

طبق اعلام تیم RICOCHET که مسئولیت مبارزه با متقلبان Call of Duty را برعهده دارد، ساز و کارهای سیستم ضدتقلب بازی با قدرت و شدت بیشتری اعمال شده و در واقع این موج جدید و ۶۵ هزار نفری هم نتیجه همین اتفاق بوده است. تمامی این اکانت‌ها به‌خاطر شکستن قانون، استفاده از ابزار تقلب یا بوست کردن امتیازات در حالت‌های Ranked و غیر Ranked از دسترسی خارج شده‌اند.

تیزر تعاملی بخش زامبی بازی کالاف دیوتی بلک اوپس ۶

بازی‌های سری Call of Duty با وجود تمام موفقیت‌هایی که کسب کرده‌اند و محبوبیت قابل توجهشان در چند دهه اخیر، در بخش‌های آنلاین اوضاع به سامانی ندارند. مسئله چیترها از چندین سال پیش گریبان‌گیر این فرنچایز بوده و تلاش‌های اکتیویژن برای مقابله با آنان نیز خیلی مثمر ثمر نبوده است. این کمپانی حتی اقدامات جدی و مهمی علیه سازندگان ابزار تقلب در سرتاسر دنیا انجام داده و خیلی از آن‌ها را به دادگاه کشاند، اما ظاهرا با یک موجودی شبیه به هایدرا طرف هستیم که با قطع شده هر سر آن، سر دیگری دوباره ظاهر می‌شود.

نقد و بررسی بازی Call of Duty: Modern Warfare

طرفداران کال آو دیوتی چندی پیش شاهد اضافه شدن Call of Duty Modern Warfare 3 به سرویس گیم پس بودند تا بالاخره نخستین عنوان از این فرنچایز در اختیار کاربران سرویس اشتراکی ایکس باکس قرار بگیرد. از سوی دیگر بازی Call of Duty: Black Ops 6 کم کم به تاریخ انتشار خود نزدیک می‌شود و طبق تایید رسمی مایکروسافت، این بازی نیز از روز نخست عرضه در سرویس گیم پس خواهد بود.

شرکت اکتیویژن قصد دارد در رویداد بعدی خود که در تاریخ ۲۸ آگوست (۷ شهریور) برگزار می‌شود، جزئیات و اطلاعات بیشتری از Black Ops ۶ با مخاطبان به اشتراک بگذارد. این بازی همان‌طور که اشاره شد، قرار است در تاریخ ۴ آبان ۱۴۰۳ برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی عرضه شود.

منبع: Insider-Gaming


خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها