انیمه ترمیناتور
اخبار سینما و انیمیشن خبر سینما

اولین تصاویر انیمه ترمیناتور منتشر شد؛ اعلام تاریخ پخش

انیمه ترمیناتور که با نام Terminator Zero شناخته می‌شود، محصول شبکه نتفلیکس است که جزو آثار مورد‌انتظار امسال قرار می‌گیرد. این شبکه به تازگی اولین تصاویر انیمه مذکور را منتشر و تاریخ پخش آن را اعلام کرده است.

با استناد به گزارش منتشر شده از سوی Variety، انیمه ترمیناتور شامل هشت قسمت بوده که تمامی آن‌ها به صورت هم‌زمان در تاریخ ۸ شهریور ۱۴۰۳ (۲۹ آگوست ۲۰۲۴) از طریق شبکه Netflix به نمایش گذاشته خواهد شد. ماساشی کودو که در تیم تولید انیمه بلیچ به عنوان طراح شخصیت، کارگردان انیمیشن و کارگردان اپیزود‌ها حضور داشته است، مسئولیت ساخت انیمه Terminator Zero را بر‌عهده دارد.

انیمه ترمیناتور معرفی شد؛ اثر جدید سازندگان Ghost in the Shell + ویدیو

انیمه ترمیناتور توسط استودیو محبوب و با‌سابقه Production I.G ساخته می‌شود. این استودیو تولید چندین اثر پر‌مخاطب و مشهور از جمله Ghost in the Shell ،Psycho-Pass ،Heavenly Delusion و Haikyu!! The Dumpster Battle را در کارنامه دارد. استودیو مذکور به تازگی انیمه Kaiju No 8 را پخش کرده و مشغول تولید انیمه اقتباسی از کمیک کیانو ریوز به نام BRZRKR است. تصاویر انیمه Terminator Zero را در زیر مشاهده می‌کنید:

اخیرا شرکت‌های آمریکایی علاقه زیادی به ساخت انیمه بر اساس مجموعه‌های مشهور و محبوب خود نشان داده‌اند. انیمه ترمیناتور تنها یکی از این دست آثار است. شرکت برادران وارنر اخیرا با همکاری استودیو Wit که سه فصل اول انیمه اتک آن تایتان را ساخته، اقدام به تولید انیمه Suicide Squad Isekai کرده است. به این واسطه ضد‌قهرمان‌های دی سی مثل هارلی کویین و کینگ شارک وارد یک دنیای فانتزی با حضور اژدها خواهند شد. همچنین نسخه انیمه سریال ریک و مورتی در حال آماده شدن برای نمایش است.

کارگردان ترمیناتور: «درباره هوش مصنوعی به شما هشدار داده بودم!»

طبق توضیحات رسمی انیمه Terminator Zero، در سال ۲۰۲۲ جنگی بین معدود انسان‌های باز‌مانده و ارتش بی‌پایان ربات‌ها در جریان است که چندین دهه به طول انجامیده. داستان اما در سال ۱۹۹۷ جریان دارد. در این دوران یک هوش مصنوعی به نام اسکای‌نت به آگاهی رسیده و جنگ علیه بشریت را شروع کرده است. یک سرباز از سال ۲۰۲۲ به ۱۹۹۷ فرستاده می‌شود تا از دانشمندی به نام مالکوم لی محافظت و زمینه ایجاد یک هوش مصنوعی جدید برای مقابله با اسکای‌نت را فراهم کند. در حالی که مالکوم برای نجات بشریت تلاش می‌کند، یک قاتل از آینده قصد کشتنش را دارد و این امر برای همیشه سرنوشت سه فرزند او را تغییر می‌دهند.

نظر شما در مورد انیمه ترمیناتور و تصاویر آن چیست؟ آیا این اثر توانسته نظر شما را جلب کند و قصد تماشای آن را دارید؟ آیا با ساخت انیمه بر اساس مجموعه‌های مشهور هالیوود موافق هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: CBR


ده بازی که ساعت‌ها تو دنیای اون‌ها غرق می‌شیم

ده بازی که ساعت‌ها تو دنیای اون‌ها غرق می‌شیم

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها