آخرین اخبار ماینکرافت خبر

یکی از بازیکنان ماینکرفت شهری پر از آسمان‌خراش در بازی ساخته است

امروزه شهرسازی و بازسازی بناهای مختلف به بخشی جدایی‌ناپذیر از ماینکرفت بدل شده‌است و حتی بعضا دانشجو‌ها بر این بستر پروژه‌های صنعتی و دانشگاهی خود را اجرا می‌کنند. به لطف تنوع بی‌نظیر و فضای گسترده‌ در شاهکار بلوکی موجانگ تقربیا می‌توان هر چیزی در ماینکرافت ساخت و این بازی به یکی از بهترین بسترها برای پیاده‌سازی ایده‌های نشدنی ذهن شده‌اند. اگر تصاویر این شهرها را در کنار نسخه‌های واقعی قرار دهیم به سختی می‌توان تفاوتی میان آن‌ها پیدا کرد، مخصوصا اگر دوربین فاصله زیادی از بناها داشته باشد و بلوکی بودنش معلوم نباشد.

اخیرا یکی از کاربران در ردیت به نام CommunicationNo7364 تصاویری از یک ابرشهر منتشر کرده که در دنیای ماینکرفت خود ساخته‌است. ابعاد این شهر هم در عرض و هم در ارتفاع بسیار زیاد است و آسمان‌خراش‌های متعدد این شهر آنقدر بالا رفته‌اند که آفتاب را از خیابان‌ها دریغ می‌کنند. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا سری به گوشه‌وکنار این شهر بزنیم.

ابرشهر در ماینکرفت

این شهر ماینکرفت پر از جرئیات ریز‌ودرشت زیبا است

واقعا زیباست. همانطور که در تصویر هم مشخص است، برج‌هایی عظیم که در جزیره دور دست شهر هستند و فاصله چندانی با ابرها ندارند، پلی زیبا و سرسبز آن بخش گمشده را به شهر بازگردانده و این دو تکه را به هم وصل کرده‌است. سطح جزئیات در این شهر واقعا بالاست و از تصاویر مشخص است که تک‌تک این بلوک‌ها با برنامه خاصی در جای خود قرار گرفته‌اند و همگی در کنار هم مانند شهروندان این شهر ماینکرفت از نظم و هارمونی نانوشته این جا پیروی می‌کنند و با هم هماهنگ هستند.

یکی از کاربران ردیت به نام Remarkable-Split2107 حسابی از این شهر بزرگ تعریف کرده و پرسیده که آیا این پروژه به تنهایی انجام شده یا خیر. بیلدر نیز در جواب گفته که او به تنهایی چندین ماه تلاش کرده تا بتواند تکه‌های این شهر را در کنار هم قرار دهد. اگر سری به یوتیوب یا ردیت بزنید، احتمالا با نسخه ماینکرفت شهرهای بزرگ و معروف زیادی مواجه خواهید شد، اما چیزی که شهر CommunicationNo7364 را خاص کرده توجه خاصه او به جزئیات است که این سازه را از بقیه جدا می‌کند.

ساختمان‌های بلند و زیبا از نمادهای این شهر در ماینکرفت محسوب می‌شوند

یکی دیگز از کاربران در کامنت‌ها نوشته که آیا شما سعی کردید قطار را به شهر خود اضافه کنید؟ جدای از این موضوع، توجهتان به جزئیات آن هم درا ین ابعاد واقعا ستودنی‌ست. سازنده در جواب گفته که قصد انجام چنین کاری را داشته، اما هنوز نتوانسته به این ایده جامه عمل بپوشاند و باید پس از نهایی شدن طرح‌ها آن را شروع کند. واقعا هم حق با اوست و این شهر یکی از پرجزئیات‌ترین سازه‌ها در کل ماینکرفت است.

ساخت یک شهر شگفت انگیز در ماینکرافت طی ۷ سال کار مداوم

یکی دیگز از کاربران به نام Jachael123_  به نکته جالبی اشاره کرده و به نظر من با توجه به تصاویر حتی می‌تواند تا حدی درست باشد. او در بخش کامنت‌ها نوشت: این شهر واقعا جالب، اعجاب‌برانگیز و واقع‌گرایانه است. من در اولین برخورد با این تصاویر حس‌وحال سنگاپور برایم زنده شد و خاطراتم در آن‌جا به یادم آمد. به نظر من همچنین این شهر شباهت‌هایی به نیویورک دارد و می‌توان الهامات این بیلد ماینکرفت از سیب بزرگ (لقب شهر نیویورک) را مشاهده کرد. نظر شما چیست؟ به نظرتان این عکس‌ها به کدام شهر شبیه هستند؟

منبع: Reddit


خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ALI
پاسخ

اگه من مثل این صبور بودم و وقت زیادی میذاشتم الان یه شهر که هیچی یه کشور می‌ساختم

امیرعلی
پاسخ

مشکل اینه ما بیکار نیستیم . ما دنبال اینیم اندر دراگون بدون آرمور با یه شمشیر آیرونی بکشیم اینا میرن دنبال یللی تللی

آرمین
پاسخ

رفته یارو مود دانلود کرده معلومه آخه کار یه پلی نیست

آرمین
پاسخ

رفته یارو مود دانلود کرده معلومه آخه کار یه پلی نیست