آخرین اخبار ماینکرافت خبر

آرامش خاصی سراسر این باغ را در ماینکرفت فراگرفته است!

ماینکرفت از نظر ابعادی رقبای کمی در کل صنعت بازی دارد و در میان این همه بلوک شور و انرژی خاصی موج می‌زند، اما گاهی اوقات بد نیست که کمی این شور و نشاط بازی را کم کنیم و خیره به غروب خورشید مربعی بازی از زیبایی و آرامشی که در بازی حاکم است لذت ببرید. حتی من پیشنهاد می‌کنم اگر به موزیک خاصی گوش می‌دهید، آن را برای چند لحظه قطع کنید و این منظره‌ها را با آهنگ‌های خود بازی ببینید و لذت ببرید.

ساخت یک بوستان کوچک می‌تواند به شما یادآوری کند که نباید از این آرامش نهان ماینکرفت غافل شد و این سکون و آرامش یکی از عناصر اصلی بازی است. اخیرا یکی از کاربران ردیت به نام Meta70Studios ویدیویی کوتاه از باغ کوچک خود منتشر کرده که یک فواره در وسط کادر قرار دارد و توسط درختانی با شکوفه‌های گیلاس احاطه شده‌است. ترکیب موزیک بازی با صدای زندگی‌بخش آب، هر کسی را مجذوب این تصویر می‌کند. در ادامه با مجله بازار همراه باشید.

در این بوستان ماینکرفت می‌توانید مدیتیشن کنید!

شکوفه‌های گیلاس ویوی این باغ را در ماینکرفت فوق‌العاده زیبا کرده‌اند

این کاربر درباره این ویدیو نوشت: من شخصا این باغ مخصوص مدیتیشن را ساعت ۲ بامداد ساخته‌ام. ساخت چنین سازه‌ای در ماینکرفت خیلی دشوار نیست و به جز لوله‌کشی برای فواره تقریبا چالش دیگری در ساخت‌وساز وجود ندارد. ویوی این بوستان شباهت زیادی به چشمه‌ها و جنگل‌های شرق آسیا دارد که بعضا در بازی‌های دیگر هم دیده‌ایم (یکی از بهترین مثال‌ها چشمه‌های آب گرم Ghost of Tsushima هستند).

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

نکته عجیب این ویدیو این است که فواره در اینجا بلوک سبز و عجیبی اسپری می‌کند و کمی جلوه حوض را خراب کرده‌است. ظاهرا این بلوک‌های کوچک و سبز همگی اسلایم هستند که به منبعی بی‌نهایت متصل هستند، اما سوال اینجاست که چرا این بلوک‌ها انقدر ریز بوده و از بلوک‌های اصلی ماینکرفت کوچک‌تر هستند؟ سازنده در جواب به این سوال پاسخ داد: دوستان این‌‌ها همه اسلایم هستند و من با استفاده از دستور attribute آن‌ها را کوچک کرده‌ام. با نوشتن یک دستور ساده و کوچک می‌توان این بلوک را همیشه تولید کرده و به بالا پرتاب کرد. این دستور عبارت است از: summon minecraft:slime ~ ~1 ~ {Size:0,Motion:[0.0d,1.0d,0.0d]}. این دستور یکی از بهترین روش‌ها برای تولید بلوک اسلایم و ازبین بردنش پیش از برخورد به زمین است.

بیس کره زمین هم توسط یکی از بازیکنان ماینکرافت ساخته شد

یکی از کاربران به نام TJB926GAMIN پیشنهاد خوبی داده که می‌تواند این حوض و فواره‌اش را هم واقع‌گرایانه‌تر کند. او در بخش کامنت‌ها نوشته که بهتر است با استفاده از Vanilla Tweak رنگ اسلایم‌ها را به آبی عوض کند تا باغش در ماینکرفت زیباتر به نظر برسد. همین رنگ عجیب باعث شده تا یکی از کاربران به نام vince_vanGoNe نوشته که ترجیح می‌دهد در اینجا مدیتیشن نکند. یکی دیگر از کاربران به نام vince_vanGoNe به شوخی نوشته که در این حوض اسلایم ریخته می‌شود، پس قطعا آبش تمیز نخواهد بود. نظر شما درباره این بوستان چیست؟ آیا شما می‌خواهید چنین فواره‌ای برای خود بسازید؟

منبع: Reddit


خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ااgc
پاسخ

از پابجی موبایل و کالافموبایل و efootball و لیگ اف لجندز
و هورایزن ps4 و قارکرای
هم مطلب بزنید!!!!
من طرفدارشونم