آخرین اخبار ماینکرافت خبر

طرفداران ماینکرفت بخاطر شکست خوردن واردن از گولم شوکه شدند

ماینکرفت (Minecraft) ممکن است در طول سال‌ها صدها بروز رسانی دریافت کرده باشد، اما این بدان معنا نیست که بازی بدون باگ است. چون اغلب به نظر می‌رسد که اشکالات و باگ‌های جدید هر روز در بازی ظاهر می‌شوند. با این حال، بیشتر این باگ‌ها کاملاً خنده دار هستند. از چرخیدن اسب‌ها به دور خود تا مشکلات در لود تکسچر ماد که آن‌ها را بد به نظر می‌رساند، این اتفاقات گوشه‌ای از مشکلات در بازی است و اکنون، یک باگ جدید به لیست مشکلات اضافه شده است.

جدیدا یک بازیکن ماینکرفت و کاربر ردیت به نام SWA-E یک کلیپ ویدیویی کوتاه را در ساب ردیت بازی به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد واردن در یک شهر باستانی توسط یک آیرون گولم مورد حمله قرار می‌گیرد. در حالی که آيرون گولم تقریباً به اندازه واردن قوی نیست، ویدیو نشان می‌دهد که به لطف وجود باگی٫ بلاخره گولم می‌تواند ماب واردن را شکست دهد. کاربری به نام StickyHoovy در واکنش به این کلیپ خنده دار اظهار داشت: «روح رام نشدنی گولم!» این ویدیو واقعاً نشان می‌دهد که آیرون گولم چقدر برای شکست دادن ماب بسیار قوی‌تر از خودش تلاش کرده است.

کاربری به نام jhonatanss اشاره کرد که چگونه گولم برای مبارزه‌ای دیگر آماده بود و روح مبارزاتی ویتر را بدست آورده بود. با این حال، همه بحث‌ها در مورد ماهیت عجیب و غریب ویدیو نبود. برخی از بازیکنان در مورد باگی که باعث همه این‌ها شده صحبت کردند. کاربری به نام Fuocomega_7 اظهار داشت که او به یاد داشته که یک باگ در نسخه بدراک بازی وجود داشت که در آن یک موجود زمانی که بهبود یافت و همزمان کشته شد٫ توانست جاودانه شود و دیگر نمیرد!

&

;

کاربری به نام checkmatemypipi گفت که این اتفاق در سرورهای spigot/paper نیز می‌افتد. کاربر دیگری به نام bog5000 در مورد چیزی آشنا صحبت کرد. او به یک باگ رایج دیگر که رفع نشده٫ اشاره کرد که نشان می‌دهد که وقتی گرگ رام شده و در حالی که تهاجمی شود٫ رنگش قرمز می‌شود. جالب اینجا است که پست دیگری در ساب ردیت ماینکرفت وجود داشت که در مورد باگی صحبت می‌کرد که در آن رنگ گرگ برای همیشه به قرمز تغییر پیدا کرد.

البته این باگ اولین بار در سال ۲۰۲۰ کشف شد و هنوز رفع نشده است. کاربر Salt_Investigatgor1 اشاره کرد که چگونه باگ جاودانه شدن ماب در یک ویدیو با استفاده از axolotl های زیادی نشان داده شد. کاربر LegendPewds اشاره کرد که این باگ در نسخه جاوا نیز وجود دارد، در حالی که به تجربه خود در رابطه با این باگ اشاره هم کرد.

باگ‌های موجود در بازی ماینکرفت

یکی از کاربران ردیت به باگی اشاره کرده بود که در آن اسبی در بازی ماینکرفت به دور خود می‌چرخید.

یکی از کاربران ردیت به باگی اشاره کرده بود که در آن اسبی در بازی ماینکرفت به دور خود می‌چرخید.

عنوان سندباکس ماینکرفت دارای باگ‌های زیادی است و گاهی اوقات این اشکالات می‌توانند تجربه بازی را مختل کنند. به عنوان مثال، بازیکنی ویدیوی کوتاهی را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد چگونه پس از نامگذاری اسب خود، اسب از چرخیدن به دور خود باز نمی‌ماند. معلوم شد که اسب در بالای گیاه آزالیا ایستاده است که باعث چرخش این ماب شده است.

۵ ویژگی منحصر به فرد ماینکرفت بدراک که در نسخه جاوا وجود ندارد

شاید استودیوی موجانگ بتواند در بروز رسانی ۱.۲۲ آتی روی رفع همه این باگ‌ها کار کند. اما بعید به نظر می‌رسد که تمام باگ‌ها برطرف شوند. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که به بهترین‌ها امیدوار باشیم و انتظار داشته باشیم که تنها باگ‌هایی که باقی می‌مانند، از نوع اذیت کننده نبوده و خنده‌دار باشند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها