حالا که به تدریج به عرضه بازی اساسینز کرید شدوز نزدیک میشویم، شرکت یوبیسافت خبر از یک پیش درآمد داستانی داد. این شرکت قصد دارد مانگا Assassin’s Creed Shadows را منتشر کند و به تعریف یک قصه فرعی از داستان بازی بپردازد.
بازی اساسینز کرید شدوز که مدت زمان زیادی تا عرضه آن باقی نمانده، یکی از مورد انتظارترین بازیهای سال محسوب میشود. شرکت یوبیسافت هم که از انتظارات گیمرها خبر دارد، میخواهد سنگ تمام بگذارد و شکست چند پروژه اخیر خود را جبران کند. حال و با توجه به اخبار جدید، متوجه شدیم که آنها میخواهند علاوه بر بازی اصلی، یک مانگا را هم در دسترس طرفداران قرار دهند. این مانگا در دنیای بازی جریان دارد، منتها به جای اینکه مستقیما داستان خود بازی را تعریف کند، به سراغ قصهای میرود که چندین سال قبل از وقایع AC: Shadows رخ میدهد.
هنگامی که بازی اساسینز کرید شدوز در تاریخ ۳۰ اسفند منتشر شود، مانگا این بازی هم به صورت همزمان در کشور ژاپن قابل خرید خواهد بود. منتها مخاطبین غیر ژاپنی باید برای لذت بردن از این داستان مصور، کمی بیشتر از خود ژاپنیها صبر کنند. در خلاصه داستان این مانگا گفته میشود:«داستان یک اساسین کارآموز و جوان را دنبال کنید که به مبارزه با حضور رو به رشد تمپلارها در ژاپن میپردازد. این اثر در هنگام عرضه بازی در ژاپن منتشر میشود و بعدها در سایر نقاط جهان هم عرضه خواهد شد.»
داستان مانگا اساسینز کرید شدوز چند سال قبل از وقایع خود بازی جریان پیدا میکند
پوستر اولین نسخه از مانگا اساسینز کرید شدوز یک اساسین مونث و جوان را نشان میدهد و که علاوه بر یک شمشیر، هیدن بلید نمادین اساسینها را هم به دست دارد. به نظر میرسد که این شخصیت خود نائوئه باشد؛ فردی که یکی از دو پروتاگونیست بازی اصلی هم به شمار میرود. البته هنوز با اطمینان نمیتوان هویت او را تایید کرد، اما شواهد بر چنین برداشتی گواهی میدهند. به نظر میرسد که مانگا مورد بحث میخواهد داستان دوران نوجوانی نائوئه و مسیر تبدیل شدن او به یک اساسین حرفهای را تعریف کند.
البته یک سری جزئیات وجود دارند که اگر بخواهیم به آنها اعتماد کنیم، شخصیت موجود روی پوستر نائوئه نیست. براساس آنچه که میدانیم، نائوئه در طی داستان اساسینز کرید شدوز اولین هیدن بلید خود را به دست میآورد و به یک اساسین تبدیل میشود. این در حالی است که مانگا مذکور، داستان خود را چندین سال قبل از وقایع بازی اصلی روایت میکند. اما حالا اینکه کدام یک از این دو برداشت درست است را تنها گذر زمان و عرضه رسمی بازی و مانگا مشخص میکند.
نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاههای خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
منبع: Eurogamer
سام صابری و فیفا در دل کویر – قسمت سوم
نظرات