بازی اساسینز کرید شدوز
اخبار بازی خبر

یوبیسافت می‌گوید بازی اساسینز کرید شدوز در بهترین زمان ممکن عرضه می‌شود

طرفداران Assassin’s Creed سال‌ها خواهان بازی‌ای با تم ژاپن بوده‌اند و یوبیسافت بالاخره قصد دارد با عرضه‌ی بازی Assassin’s Creed Shadows در ماه نوامبر این خواسته را برآورده کند. اگرچه برخی اعتقاد دارند که مدت زمان زیادی طول کشیده تا این ایده به واقعیت بپیوندد، اما کارگردان هنری این بازی می‌گوید که در واقع اکنون بهترین زمان ممکن برای عرضه‌ی اساسینز کرید شدوز است.

تیری دانسرو (Thierry Dansereau)، کارگردان هنری این بازی، در مصاحبه‌ای با شماره ۴۵ مجله Play توضیح می‌دهد که طولانی شدن زمان ساخت بازی باعث شده که تیم توسعه‌دهنده بتواند ابتدا بر روی ویژگی‌های نسل جدید کار کند. او معتقد است این موضوع برای خلق تم و فضای ژاپنی بازی بسیار حیاتی بوده است. دانسرو می‌گوید: «فکر می‌کنم این زمان‌بندی فوق‌العاده‌ای است، زیرا این امکان را برای ما فراهم کرد تا واقعاً ویژگی‌های نسل جدید را توسعه دهیم. به نظر من برای چنین تنظیماتی بسیار ضروری بودند تا بتوانیم از آن به‌طور کامل بهره‌برداری کنیم.»

بازی اساسینز کرید شدوز

دانسرو به تاریخچه غنی بازی‌های Assassin’s Creed اشاره و بیان کرد که تیم توسعه‌دهنده، بازی Shadows را با در نظر گرفتن ریشه‌ها و اصول Assassin’s Creed ساخته است. اگرچه برخی از طرفداران انتظار داشتند که اساسینز کرید ژاپنی زودتر از سال ۲۰۲۴ (یعنی ۱۷ سال پس از عرضه اولین بازی این سری) ارائه شود، اما دانسرو معتقد است که این بخشی از تکامل طبیعی تیم سازنده بوده تا آمادگی لازم برای خلق چنین تم و فضایی را پیدا کنند.

بازی اساسینز کرید شدوز از میراژ بزرگ‌تر خواهد بود

علاوه بر این، مجله Play اعلام کرد که تیم هنری بازی اساسینز کرید شدوز بر پویایی، واقع‌گرایی بصری و تحقق‌پذیری تمرکز کرده است. منظور از تحقق‌پذیری «توجه کامل به جزئیات به‌گونه‌ای که حس غرق شدن در دنیای بازی را از بین نبرد» توصیف شده است، که بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. در این مرحله، تنها زمان نشان خواهد داد که آیا بازی اساسینز کرید شدوز می‌تواند انتظارات بالای طرفداران در مورد یک اساسینز کرید ژاپنی را برآورده کند یا خیر.

در همین شماره مجله Play، دانسرو اشاره کرده که طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که بازی اساسینز کرید شدوز به اندازه بازی Origins بزرگ باشد. بنابراین می‌توان گفت که این بازی کوچکتر از Valhalla اما بزرگتر از Mirage خواهد بود. نقشه بازی Shadows تمام ژاپن را با جزئیات زیاد بازسازی نمی‌کند، بلکه تمرکز آن بر منطقه هونشو است؛ جایی که همه رویدادهای مرتبط با اودا نوبوناگا اتفاق می‌افتند. به هر حال طرفداران این مجموعه امیدوارند که نتیجه نهایی، یک اساسینز کرید ژاپنی تمام عیار باشد.

منبع: Gamesradar


از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه‪@Say3h 

از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه@Say3h

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها