شرکت بازیسازی الکترونیک آرتز پس از عملکرد نهچندان خوب بتلفیلد ۲۰۴۲، برنامههای بزرگی برای بازی بعدی این مجموعه در سر دارد. الکترونیک آرتز در جدیدترین گزارش مالی خود اعلام کرد که بازی بعدی بتلفیلد یک «بازاندیشی» اساسی در این مجموعه خواهد بود و اکوسیستمی بههمپیوسته را ارائه خواهد داد. البته جزئیات دقیق این بازاندیشی هنوز اعلام نشده، اما طبق شایعات، سه استودیوی مختلف در حال توسعه این بازی هستند. این موضوع بیانگر تنوع بالای حالتهای چندنفره و احتمالا یک بخش داستانی پیوسته در بازی جدید است.
علاوه بر این، گفته میشود بازی بعدی بتلفیلد بر روی موتور بازی جدیدی ساخته خواهد شد و تجربهای کاملا متفاوت از نسخههای قبلی را ارائه خواهد کرد. بنابراین به نظر میرسد علاوه بر تغییرات بنیادین، طرفداران شاهد پیشرفتهای گرافیکی قابل توجهی نیز خواهند بود. الکترونیک آرتز با این حرکت به دنبال جلب رضایت طرفداران و جبران عملکرد ضعیف بتلفیلد ۲۰۴۲ است. انتظار میرود جزئیات بیشتری از بازی جدید که قرار است در سال ۲۰۲۴ منتشر شود، بهزودی منتشر گردد.
با توجه به اشتیاق طرفداران، الکترونیک آرتز باید تلاش کند تا انتظارات بالا را برآورده سازد و تجربهای بینظیر را برای علاقهمندان این سری رقم بزند. الکترونیک آرتز در تلاش است تا با بازی جدید بتلفیلد، اعتماد طرفداران از دست رفته را دوباره بازیابد. چراکه عملکرد ضعیف بتلفیلد ۲۰۴۲ باعث نارضایتی گستردهای در جامعه گیمرها شد. بنابراین تیم توسعهدهنده باید با دقت بالایی نظرات و انتقادات گیمرها را مدنظر قرار دهد و کاستیهای نسخه قبل را در بازی جدید مرتفع کند.
از سوی دیگر، با توجه به پیشرفت فناوری، انتظارات بازیکنان از نظر گرافیک و جلوههای بصری نیز بالا رفته است. پس الکترونیک آرتز باید سرمایهگذاری لازم را در بخش فنی بازی انجام دهد. علاوه بر این، استفاده از سه استودیوی مختلف نشاندهنده تمرکز الکترونیک آرتز بر ارائهی تجربهای چندبعدی و غنی برای بازیکنان است که میتواند نقطه قوت مهمی باشد. در مجموع، به نظر میرسد الکترونیک آرتز تلاش زیادی برای احیای مجموعه بتلفیلد و جبران شکست قبلی خود دارد و اگر به درستی عمل کند، موفقیت بزرگی در انتظارش است.
در رابطه با عملکرد نسخه قبلی بتلفیلد میتوان گفت که این بازی با مشکلات و انتقادات فراوانی از سوی بازیکنان مواجه شد. بسیاری از گیمرها اظهار نارضایتی کردند که بازی دچار مشکلات فنی و باگهای متعدد در هنگام عرضه بوده است. همچنین طراحی نقشهها و حالتهای بازی چندان جذاب نبوده و تنوع لازم در سلاحها و وسایل نقلیه وجود نداشته است. علاوه بر این، بسیاری بخش داستانی بازی را ضعیف دانسته و اعلام کردند که بازی به خوبی برای تجربه چندنفره آنلاین بهینه نشده بوده است.
در مجموع به نظر میرسد توسعهدهندگان زمان کافی برای تکمیل ایدههای خود نداشتند و بازی ناقص منتشر شد. پس از انتشار نیز با وصلهها و بهروزرسانیها سعی در رفع برخی مشکلات شد اما خسارت وارد شده به شهرت سری بتلفیلد بسیار زیاد بود. امیدواریم در نسخههای بعدی شاهد بازیهایی کامل و بینقص باشیم تا الکترونیک آرتز بتواند مجددا اعتماد طرفداران را جلب کند.
بتل قدیمی ها بهتر بود 👎🤮
امیدوارم بتلفیلد بیاد بترکونه، از نظر من باید سبک خودشونو عوض کنن یچیز متفاوت امیدوارم نره به گذشته یا زیادی بره جلو بیاد بچسبه به جنگ های مدرن،یکم بیان تو سبک حرفهای، دنبال پول نباشن که بازیاشون خراب شه