معرفی برنامه کلوز فرند با ژوله | ایدهای اشباع یا جذاب؟
کلوز فرند با ژوله جدیدترین برنامهی تاکشوی این روزهای فضای مجازی است که با همان قسمت اول، سر و صداهای بسیاری به پا کرده، اگر شما مخاطب این نوع برنامهها هستید، بد نیست نگاهی به معرفی این تاکشو در مجله بازار بیاندازید.
اگر به تیتر مقاله دقت کرده باشید، من پس از معرفی برنامه کلوز فرند با ژوله، از کلمهی ایدهای اشباع استفاده کردم. شاید برایتان سوال پیش بیاید که دلیل این حرفم چیست؟ باید بگویم: این نوع از برنامهها که در یوتیوب اشتراک گذاری میشوند، بعد از به شهرت رسیدن امیرحسین قیاسی با برنامهی جدیدش، بهشدت در فضای مجازی وایرال شدند. پس از این همهگیری، بیشتر هنرپیشگان و حتی واینرهای اینستاگرامی، روی به ساخت چنین تاکشوهایی آوردند، چون میخواهند به درآمد دلاری در یوتیوب برسند.
معرفی کلوز فرند با ژوله
این برنامهی تاکشو مثل دیگر ساختههای این چنینی، حالتی گفت و گو محور دارد، تا پیش از اینکه ساخت این نوع برنامهها در یوتیوب شروع شود، بیشتر این گفت و گوها در تلویزیون و نهایت در شبکه نمایش خانگی انجام میشد اما از زمانی که امیرحسین قیاسی این کار را در فضای یوتیوب شروع کرد، بیشتر سازندگان روی به الگوبرداری از این ایده آوردند، درست مثل برنامه کلوز فرند با ژوله که جدیدترین تاکشوی این روزهای فضای مجازی محسوب میشود، فصل اول این برنامه قرار است در ۵ قسمت با حضور مهمانهایی چون پیمان قاسمخانی، سوگول خلیق، ابوطالب حسینی، الیکا عبدالرزاقی و سیماک انصاری پخش شود.
در این برنامه امیرمهدی ژوله، با مهمانهایی که کمی بالاتر نام آنها آوردم، گفت و گو خواهد کرد، صحبتهایی که او با مهمانهایش انجام میدهد، راجعبه موضوعات مختلفی است که بیشتر حول محور استندآپ کمدی میچرخد. این مدل تاکشوهای اینترنتی با دیگر برنامههایی که در صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی ساخته میشوند، یک تفاوت بزرگ دارد و آن چیزی نیست، جز آزادی بیان مجریها و مهمانها. لازم به ذکر است بگویم: قطعاً اگر این نوع برنامهها خارج از این پلتفرم ساخته میشدند، سانسورهای بسیار زیادی را در آنها مشاهده میکردیم.
نظرات