تام هالند در فیلم ددپول و ولورین
اخبار سینما و انیمیشن خبر

اشاره به مرد عنکبوتی تام هالند در فیلم ددپول و ولورین

فیلم Deadpool & Wolverine ایستر اِگ‌های زیادی از دنیای مارول دارد که یکی از آنها به مرد عنکبوتی تام هالند مربوط می‌شود و سرنوشت او را در دنیای سینمایی مارول نشان می‌دهد. از آنجایی که فیلم ددپول و ولورین اولین فیلمی است که در آن شاهد حضور شخصیت‌های X-Men در دنیای مارول هستیم، طبیعی است که ارجاعات متعددی از هر دو دنیا را در این فیلم ببینیم. اشاراتی که در طول فیلم به دنیای سینمایی مارول می‌‌شود، باعث ارتباط بهتر فیلم ددپول و ولورین با دنیای مولتی‌ورس شده است.

«هشدار اسپویل: در ادامه به داستان فیلم Deadpool & Wolverine و سایر فیلم‌های دنیای سینمایی مارول اشاره می‌شود.»

در فیلم ددپول و ولورین، یکی از جاهایی که پر از ایستر اِگ و ارجاعات مختلف به فیلم‌های قبلی مارول است، جایی نیست جز دفتر کار هپی هوگان در مرکز فرماندهی انتقام‌جویان. در یکی از سکانس‌های فیلم که وید ویلسون برای استخدام در تیم انتقام‌جویان مورد مصاحبه کاری قرار می‌گیرد، نشانه‌های زیادی از فیلم‌های قبلی MCU او را احاطه کرده‌اند. برای مثال می‌توان به نمونه اولیه سپر کاپیتان آمریکا از فیلم Iron Man 2 و رآکتور آرک تونی استارک که آخرین بار در مراسم تشییع جنازه او در فیلم Avengers: Endgame دیده شد، اشاره کرد. اما یک ایستر اِگ دیگر هم در این صحنه وجود دارد که چیزهای زیادی را درباره وضعیت فعلی دنیای MCU مشخص می‌سازد.

مرد عنکبوتی در فیلم ددپول و ولورین

در طول مصاحبه وید، عکس از تونی استارک می‌بینیم که دستش را دور شخصی قرار داده است. این عکس مشخصا همان عکسی است که تونی در فیلم Endgame هنگام یادآوری رابطه خود با پیتر پارکر به آن نگاه کرده بود. این عکس در واقع کاتالیزوری بود که تونی را متقاعد کرد تا در مورد سفر در زمان تحقیق کند و دوباره به نبرد انتقام‌جویان بپیوندد. نکته جالب در مورد این صحنه از فیلم آن است که تصویر پیتر توسط یک آیتم دیگر در قفسه کمد هپی پوشانده شده است. البته این موضوع می‌تواند کاملا اتفاقی باشد، اما پنهان شدن تصویر پیتر پارکر چیزهای زیادی درباره وضعیت فعلی او در دنیای سینمایی مارول می‌‌گوید.

نگاهی به آینده تام هالند و اسپایدرمن در دنیای سینمایی مارول

در پایان فیلم Spider-Man: No Way Home دیدیم که به‌عنوان تنها راه برای جلوگیری از تهاجم موجودات مولتی‌ورسی، پیتر از دکتر استرنج می‌خواهد تا طلسمی را اجرا کند که حافظه کیهان را از حضور او پاک سازد. در پایان فیلم No Way Home می‌بینیم که هپی در کنار قبر عمه می، پیتر را به چشم یک غریبه می‌بیند. این یک سرنوشت غم انگیز برای پیتر است و فیلم ددپول و ولورین اولین پروژه‌ای است که عواقب بزرگتر طلسم دکتر استرنج را روی زندگی پیتر نشان می‌دهد.

منبع: Screenrant


خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها