
دیزنی تولد ۳۰ سالگی داستان اسباب بازی را با محصولات جدید جشن میگیرد
از زمان اکران اولین نسخه مجموعه داستان اسباب بازی و ورود شخصیتهایی نظیر وودی و باز لایتیر به دنیای سینما، حدود سه دهه میگذرد. حالا هم که در آستانه ۳۰ سالگی فرنچایز قرار داریم، دیزنی و پیکسار میخواهند به صورت مشترک این مناسبت را جشن بگیرند. این تولد علاوه بر محصولات جدید، شامل یک شهر بازی با حال و هوای Toy Story هم خواهد بود.
باور این موضوع شاید سخت به نظر برسد، اما از زمان اکران اولین نسخه از مجموعه داستان اسباب بازی، حدود سه دهه میگذرد. اولین نسخه مجموعه که در سال ۱۹۹۵ اکران شد، از بسیاری لحاظ یک اثر انقلابی بود. این اثر، به دستاورد بزرگی در زمینه انیمیشنهای سه بُعدی رسید و به منبع الهام بسیاری از آثار پس از خود تبدیل شد. اما با وجود گذر این همه سال، Toy Story هنوز هم محبوب است و همه ما، بیصبرانه منتظر اکران قسمت پنجم هستیم. در چنین شرایطی که محبوبیت مجموعه همچنان پابرجا است، دیزنی و پیسکار میخواهند به مناسبت تولد ۳۰ سالگی، کارهای هیجانانگیزی انجام دهند.
در بهار سال جاری، شرکت دیزنی قرار است محصولات مشترکی را با شرکتهایی نظیر کالرپاپ، ری بن و آدیداس منتشر کند. این سه شرکت به ترتیب لوازم آرایشی، عینک (دودی و طبی) و کفشهایی با طرح داستان اسباب بازی درست میکنند که یادآور شخصیتهای محبوب داستان هستند. البته لازم به ذکر است که محصول مشترک دیزنی و شرکت ColourPop همین حالا هم منتشر شده و علاقهمندان، در صورت تمایل میتوانند به خرید آن بپردازند.
دیزنی به مناسبت ۳۰ سالگی داستان اسباب بازی عروسکهای اسباب بازی جدیدی را منتشر خواهد کرد
علاوه بر مواردی که در موردشان صحبت کردیم، چندین عروسک اسباب بازی جدید هم با طرح فرنچایز مورد بحث منتشر خواهند شد. برای مثال، عروسک دو شخصیت Hamm و Rex Gamer Push که پیش از این در انحصار فروشگاه دیزنی چین قرار داشتند، از این به بعد در کشورهای دیگری هم در دسترس قرار خواهند گرفت. علاقهمندان در صورت تمایل میتوانند به وبسایت دیزنی مراجعه کنند و عروسک شخصیتهای محبوب داستان اسباب بازی نظیر ووی و باز لایتیر را بخرند. البته که تنوع محصولات به شدت بالا به نظر میرسد و شرکت دیزنی از این لحاظ، هیچ چیزی کم نمیگذارد.
راستی شرکت دیزنی یک قرارداد جدید و چند ساله را هم با شرکت Mattel عقد کرده است؛ شرکتی که به خاطر تولید انبوه اسباب بازیهای مختلف شناخته میشود. البته این اولین همکاری Disney و Mattel نیست و این دو شرکت، از دهه ۱۹۹۰ با هم همکاری کردهاند و محصولات مشترک زیادی را به دست طرفداران رساندهاند. علاوه بر اینها، مالک فرنچایز Toy Story با شرکتها و فرنچایزهای متعدد دیگری هم همکاری میکند تا برای مجموعه خود، یک تولد ۳۰ سالگی باشکوه بگیرد.
حالا که این همه در مورد محتویات فیزیکی و خریدنی گفتیم، بیایید کمی در مورد محتویات دیجیتال و رایگان هم حرف بزنیم. شرکت دیزنی و پیکسار میخواهند ویدیوهای جدیدی را از طریق کانال یوتیوب Disney Kids منتشر کنند تا یکبار دیگر شاهد شخصیتهای مورد علاقه خود باشیم. در این ویدیوهای کوتاه و جدید که حدود ۱۶۰ عدد هستند، با شخصیتها و پیشزمینه داستانی آنها بیشتر آشنا میشویم.
انیمیشن داستان اسباب بازی ۵ در سال ۲۰۲۶ اکران میشود و داستان مجموعه را ادامه میدهد. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاههای خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
منبع: AnimationMagazine
داستان زندگی بزرگترین یوتوبر ماینکرافت | میزگیم با عرفان تاکسیک
نظرات