elden ring nightreign
اخبار بازی خبر

Elden Ring Nightreign ویژگی محبوب بازی‌های فرام‌سافتور را کنار می‌گذارد

بازی Elden Ring Nightreign با وجود تکیه بر عناصر چندنفره و کوآپ، به بازیکنان اجازه نخواهد داد برای یکدیگر پیغام بگذارند. این موضوع اخیرا توسط یکی از اعضای ارشد فرام‌سافتور به تایید رسیده است. تصمیم سازندگان مبنی بر کنار گذاشتن این ویژگی محبوب و کلیدی در عناوین فرام‌سافتور در Nightreign اصولا یک رویکردی عملگرا بوده و آن‌ها دلیل خوبی برایش ارائه کرده‌اند.

امکان بهره‌گیری از واژگان از پیش تایید شده جهت گذاشتن پیغام برای بازیکنان دیگر از مدت‌ها پیش به یک ویژگی منحصر به‌فرد در بازی‌های شرکت فرام‌سافتور تبدیل شده است. حال اینکه چنین المانی برای کمک به دیگران باشد و یا گمراه کردن آن‌ها (مثل پیغام‌هایی نظیر «یک مسیر مخفی پیش‌رو است» یا مواردی از این دست)، در هر صورت موجب افزایش درگیری بازیکنان و ایجاد لحظات جالب و سرگرم‌کننده در بازی‌های سولزبورن شرکت بوده و به عقیده خیلی‌ها بخشی از DNA این عناوین به حساب می‌آید.

بازیکن Elden Ring مارگیت را با یک روش «غیرممکن» شکست داد

با وجود تمام این مسائل، ویژگی مذکور قرار نیست در بازی Elden Ring Nightreign بازگردد. کارگردان بازی، جونیا ایشیزاکی، در مصاحبه اخیر خود را رسانه IGN Japan این خبر را به تایید رسانده است. ایشیزاکی در رابطه با این تغییر مهم توضیح داد که ماهیت مولتی‌پلیر Nightreign باعث می‌شود تا پیام‌های نوشتاری اصلا متناسب شرایط نباشند؛ چراکه بازیکنان در این عنوان آنقدر درگیر چیزهای دیگر خواهند بود که دیگر زمانی برای پرداختن به این نوع موارد ندارند.

در حالی که بازیکنان معمولا ساعات بسیار طولانی را صرف تجربه الدن رینگ می‌کنند، فرام‌سافتور انتظار دارد هر جلسه از تجربه Nightreign چیزی حدود ۴۰ دقیقه باشد. از آنجا که این موضوع می‌تواند بازی را پرتنش‌تر و جذاب‌تر کند، توسعه‌دهندگان تصمیم گرفته‌اند قید پیغام‌های درون بازی را بزنند تا تجربه‌ای یک‌پارچه و خالی از حواس‌پرتی شکل بگیرد. البته این بدان معنا نیست که Elden Ring Nightreign از شر تمام عناصر اجتماعی و ارتباطی بازی‌های قبلی فرام‌سافتور خلاص شده؛ زیرا این عنوان حتی قدرتمندتر از همیشه شامل مکانیک «لکه خون» خواهد بود تا بازیکنان بهتر بتوانند نحوه مرگ هم‌قطاران خود را مشاهده کنند و انجام لوت روح آنان نیز راحت‌تر انجام شود.

فردی به‌خاطر دشوار بودن Elden Ring از فرام‌سافتور شکایت می‌کند!

محدودسازی ارتباط مستقیم بازیکنان و حذف پیغام‌های نوشتاری ظاهرا بیشتر با دیدگاه و رویکرد فرام‌سافتور با بازی Elden Ring Nightreign هم‌خوانی دارد؛ عنوانی که می‌خواهد تجربه‌ای مهیج‌تر و متمرکزتر روی عناصر مولتی‌پلیر را ارائه دهد. حتی تصمیم دیگر سازندگان برای اینکه Nightreign ساختاری سه روزه داشته باشد نیز از همین جاه‌طلبی نشات می‌گیرد. در بخش دیگری از مصاحبه با IGN Japan، ایشیزاکی گفت فرام‌سافتور قصد دارد «یک تجربه نقش‌آفرینی فشرده» با کلی تنوع و کمتری میزان تعلل را در اختیار مخاطبان بگذارد.

در نهایت بد نیست اشاره کنیم بازی Elden Ring Nightreign به صورت کاملا غیرمنتظره‌ای در رویداد گیم اواردز ۲۰۲۴ رونمایی شد و قرار است جایی در سال ۲۰۲۵ روانه بازار شود. البته بندای نامکو و فرام‌سافتور هنوز تاریخ دقیق‌تری برای انتشار بازی اعلام نکرده‌اند و طرفداران باید در انتظار اخبار رسمی بعدی بمانند.

منبع: Game Rant


سام صابری و اولین کمپ کویری گیمینگ جهان | ولاگ کویری گیمینگ - قسمت دوم

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها