اخبار بازی خبر

احتمالاً نسخه ارزان‌تر گیم پس عرضه خواهد شد

یک نظرسنجی نشان می‌دهد که احتمالاً مایکروسافت در آینده، اشتراک جدیدی را به گیم پس اضافه خواهد کرد که ارزان‌تر و بر مبنای تبلیغات خواهد بود. مشترکان ایکس باکس گیم پس، هر ماه عناوین جدیدی را می‌توانند تجربه کنند و برای این خدمات، نیاز نیست پول اضافه‌ای بپردازند. مایکروسافت سعی می‌کند انواع و اقسام عناوین بزرگ و کوچک در تمامی سبک‌ها، در لیست بازی‌های هر ماه جای داشته باشد. حتی در بیشتر اوقات، عناوین انحصاری نیز در روز اول عرضه به گیم پس می‌آیند.

ایکس باکس اخیراً دو گزینه را پیش روی کسانی که می‌خواهند مشترک گیم پس شوند گذاشته؛ یک نسخه استاندارد که تنها بازی‌های سرویس را دارد و ماهی ده دلار باید برایش پرداخت و یک نسخه التیمیت که ماهی پانزده دلار هزینه دارد. گیم پس التیمیت هم اشتراک گلد برای دسترسی به بازی چند نفره و هم عضویت در سرویس EA پلی را دارد. اکنون خبر رسیده که مایکروسافت می‌خواهد یک گزینه ارزان‌تر نیز در دسترس مخاطبان قرار دهد که درآمد اصلی‌اش، از پخش تبلیغات خواهد بود.

نظرسنجی نشان می‌دهد که احتمالاً مایکروسافت در آینده، اشتراک جدیدی را به گیم پس اضافه خواهد کرد که ارزان‌تر و بر مبنای تبلیغات خواهد بود
نظرسنجی نشان می‌دهد که احتمالاً مایکروسافت در آینده، اشتراک جدیدی را به گیم پس اضافه خواهد کرد که ارزان‌تر و بر مبنای تبلیغات خواهد بود

یک نظرسنجی که خبرگزاری‌های مختلف منتشر کرده‌اند، نشان می‌دهد که این اشتراک جدید، ماهانه تنها سه دلار هزینه دارد؛ اما بازیکنان قبل از اجرای بازی‌ها، باید تبلیغاتی را تماشا کنند، تقریباً مانند آنچه که اکنون در یوتیوب می‌بینیم. البته گزارش‌ها حاکی از آن است که این اشتراک ارزان، محدودیت‌های دیگری نیز خواهد داشت؛ مثلاً مخاطبان به عناوین انحصاری مایکروسافت در روز اول دسترسی پیدا نمی‌کنند.

در حقیقت، اعضای این اشتراک، باید شش ماه منتظر بمانند تا بتوانند عناوین انحصاری کنسول را تجربه کنند. البته با پرداخت این سه دلار، سرویس ایکس باکس لایو گلد نیز در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد، که خود این سرویس به تنهایی، ماهانه پنج دلار هزینه دارد. البته مشترکان گلد، ماهانه دو بازی نیز به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

همچنین، در این اشتراک ارزان که بر اساس تبلیغات کار می‌کند، خبری از سرویس EA پلی نیست و این یعنی بازیکنان به عناوین کاربران التیمیت، دسترسی نخواهند داشت. اما با وجود این محدودیت‌ها، پرداخت تنها سه دلار در ماه برای داشتن سرویس گیم پس برای بسیاری از بازیکنان یک معامله فوق‌العاده خواهد بود، خصوصاً برای ما در ایران که روزانه افزایش نرخ ارز را تجربه می‌کنیم. اگر چنین سرویسی واقعاً عرضه شود، قطعاً افراد زیادی از آن بهره خواهند برد.

یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۱ به گیم پس آمد

سال ۲۰۲۲ سالی فوق‌العاده برای دارندگان اشتراک گیم پس بوده و بسیاری از عناوین بزرگ انحصاری و غیر انحصاری، در دسترس مشترکان قرار گرفته‌اند. سال آینده نیز یکی دیگر از بزرگ‌ترین بازی‌های سال مایکروسافت یعنی استارفیلد، در روز اول در این سرویس عرضه خواهد شد. شما درباره گزینه جدید سرویس گیم پس چه فکر می‌کنید؟ آیا می‌ارزد که قبل از انجام بازی‌ها تبلیغ ببینید و تا شش ماه به بازی‌های انحصاری دسترسی نداشته باشید، اما فقط ماهانه سه دلار برای این سرویس بپردازید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها