زمان صفحات لودینگ جی تی ای VI میان طرفداران اختلاف به وجود آورده است
با وجود اینکه هنوز بیش از یک سال تا عرضه بازی جی تی ای VI فاصله داریم، برخی از طرفداران نگران مدت زمان صفحات لودینگ این اثر هستند. از آنجایی که صفحات لودینگ جی تی ای V طولانی بودند و یکپارچگی تجربه نهایی را از بین میبردند، نگرانیهایی مبنی بر تکرار آن در GTA VI وجود دارد.
صفحات لودینگ (Loading Screen) با آمدن حافظههای SSD و پرسرعت به کوتاهترین زمان ممکن رسیدهاند و حتی در سنگینترین بازیها هم حضور کوتاهی دارند. اما همیشه این چنین نبوده است. اگر زمان عرضه جی تی ای وی برای ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ را به یاد داشته باشید احتمالا حسابی سر صفحات لودینگ طولانی آن عذاب کشیدهاید. هرچند که این بازی بعدها برای سختافزارهای قدرتمندتری نظیر پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس هم منتشر شد، اما این انتظار پیشرفت محسوسی نداشت و در بسیاری از موارد حوصلهسربر میشد.
البته در نهایت یکی از خود طرفداران با استفاده از روشهای خاص خود موفق شد که لودینگ اسکرینها را به مراتب کوتاهتر کند؛ روشی که بعدها خود شرکت راکاستار از آن بهره برد و به صورت رسمی در دسترس گیمرها قرار داد. حال اگر بازی جی تی ای VI تاخیر نخورد و در سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر شود، علامت سوال بزرگی درباره زمان لودینگ اسکرینهای آن به وجود میآید. آیا راکاستار میتواند به کمک حافظههای SSD این مدت زمان را به حداقل برساند یا به صورت مجدد شاهد مشکل جی تی ای وی خواهیم بود؟ آن هم در صورتی که این بازی با تاخیری یک ساله در اختیار کاربران رایانههای شخصی قرار میگیرد.
مدت زمان طولانی صفحات لودینگ جی تی ای VI باعث نگرانی شده است
همین موضوع بحثهای زیادی را در پلتفرم ردیت به وجود آورد تا خود مخاطبین در مورد کوتاه یا طولانی بودن صفحات لودینگ صحبت کنند. اگر به این پست که توسط کاربری با نام Sonething3526 منتشر شده سر بزنید، با دو دستگی مردم روبرو خواهید شد. در حالی که برخی از افراد فکر میکنند راکاستار از راهحلی برای کوتاه کردن لودینگ اسکرینها استفاده میکند، افراد دیگری اعتقاد دارند که از این خبرها نیست و باید به صورت مجدد منتظر طولانی شدن این صفحات باشیم.
اما اگر راستش را بخواهید به احتمال زیاد حق با گروه دوم است. بازی رد دد ردمپشن ۲ که یکی از بزرگترین آثار راکاستار گیمز تا به امروز محسوب میشود از مشکل مشابهی برخوردار بود و خدا میداند که چند نفر از ما پشت لودینگ اسکرینهای طولانی آن پیر شدیم. از طرفی دیگر بازی جی تی ای VI قرار است به مراتب بزرگتر و سنگینتر از پروژهها قبلی باشد و همین موضوع باعث جدیتر شدن مشکل میشود. هرچه که باشد یک بازی بزرگتر به مدت زمان بیشتری برای پردازش نقشه بازی و سایر بافتها نیاز خواهد داشت تا بتواند تجربه متعادلی ارائه دهد.
البته هنگامی که GTA VI برای رایانههای شخصی منتشر شود، کاربران سیستمهای قدرتمند به احتمال زیاد با لودینگ اسکرینها مشکلی نخواهند داشت. اگر سیستم گران قیمتی داشته باشید که از پردازنده و حافظههای سریعی برخوردار باشد، مدت زمان صفحات لودینگ متعاقبا کمتر خواهد شد. اما همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم بازی مورد بحث ابتدا برای کنسولهای نسل نهمی منتشر میشود و با تاخیری یک ساله در اختیار پی سی گیمرها قرار میگیرد.
نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاههای خود را با تیم کافهبازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
منبع: GamingBible
ترسناکترین بازیهای تاریخ که همه ازشون میترسند
bdalhadys323@gmail.com
بنازمت
جیمیلت ماله منه.😂
تنها مشکل ما در GTA V بخش آنلاین آن بود، که در آن حی بائو صبر میکردی تا لودینگ ۱۰۰% شود و در اکثر اوقات با ارور مواجه میشدیم که این خود مکل بزرگی بود.
امیدوارم در بازی بعدی این شرکت، دیگر خبری از لودینگ طولانی و ALERT های اذیت کننده نباشد.
فکر کنم بازار خودشو با ویجیاتو اشتباه گرفته.
از بازار میخواهم که راجب GRA ONLINE II هم مطلب بگذارد، البته اگه مطلبی از آن در دسترس عموم باشد.