تمام اسباببازیهای انیمیشن Kpop Demon Hunters به زودی وارد فروشگاهها میشود
روند تسلط جهانی انیمیشن Kpop Demon Hunters همچنان ادامه دارد. دو غول بزرگ دنیای اسباببازی و سرگرمی خانوادگی، یعنی متل (Mattel) و هزبرو (Hasbro)، هر دو به عنوان «همکاران اصلی لایسنس اسباببازی» برای این فرنچایز انیمیشنی انتخاب شدهاند. با توجه به اینکه این دو شرکت رقبای سرسخت یکدیگرند، چنین همکاریای نشان میدهد که تب و تاب و محبوبیت انیمیشن نتفلیکس حتی چند ماه پس از انتشار در ماه ژوئن همچنان داغ است.
همکاری متل و هزبرو با نتفلیکس قرار است خیل بزگی از اسباببازیها، کلکسیونها، بازیها و محصولات نقشآفرینی Kpop Demon Hunters را روانه بازار کند. در میان برندهای معروف زیرمجموعه هزبرو میتوان به Hasbro Games، Wizards of the Coast، Furby و Nerf اشاره کرد. آیا این بدان معنی است که بهزودی شاهد کارتهای Magic: The Gathering یا حتی محصولات Dungeons & Dragons با تم Kpop Demon Hunters خواهیم بود؟ در حال حاضر، این تنها یک گمانهزنی است، اما نمیتوان از هیجان چنین احتمالی چشم پوشی کرد.
اولین محصول تاییدشده از همکاری هزبرو با Kpop Demon Hunters یک نسخه ویژه از بازی رومیزی Monopoly Deal با تم همین انیمیشن است. این بازی هماکنون در سایتهای آمازون، تارگت و والمارت برای پیشخرید در دسترس قرار دارد و از تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۲۶ برای خریداران ارسال خواهد شد.
روبرتو استانیچی، مدیر ارشد برند جهانی در شرکت متل، گفت: «ما از گسترش همکاریمان با نتفلیکس از طریق انیمیشن پرفروش و رکوردشکن Kpop Demon Hunters بسیار هیجانزدهایم. با تمرکز بر شخصیتهای محبوب و تاثیرگذار فیلم، متل قصد دارد با تکیه بر تخصص جهانی خود در طراحی، خلاقیت و بازاریابی، مجموعهای گسترده از محصولات را در دستهبندیهای مختلف تولید کند تا هواداران در سراسر جهان از آن لذت ببرند.» شاید شگفتانگیزترین نکته درباره موج جدید محصولات Kpop Demon Hunters این باشد که چرا چنین چیزی تا این حد دیر اتفاق افتاده است. تردیدی نیست که این انیمیشن محصول همکاری سونی انیمیشن و نتفلیکس، دل و ذهن بینندگان را در سراسر جهان تسخیر کرده است.
ترکهایی مانند «Golden» در سرویسهای موسیقی از جمله اسپاتیفای در صدر جدولها قرار دارند و حتی موفق به کسب رتبه اول در چارت Hot 100 شدهاند. خوانندگان گروه خیالی Huntr/x، که در طول روز سوپراستارهای جهانی و در شب شکارچیان شیطان هستند، بهتازگی اجرای زندهای در برنامههای جیمی فالن و Saturday Night Live داشتند.
انیمیشن سینمایی Kpop Demon Hunters پرفروشترین عنوان نتفلیکس تا به امروز است. این انیمیشن از زمان انتشار بیش از ۴۴۳ میلیون ساعت تماشای آنلاین و ۲۶۶ میلیون بازدید کلی ثبت کرده و رکورد قبلی را شکسته است؛ رکوردی که پیش از این در اختیار فیلم کمدی-اکشن Red Notice محصول ۲۰۲۱ با بازی رایان رینولدز، دواین جانسون و گل گدوت بود. با آغاز گفتگوها درباره دنباله آن، یک نکته روشن است: هنوز دنیای Kpop Demon Hunters داستانهای زیادی برای ارائه دارد.
در مطالب مرتبط خواندیم که ساخت فیلم لایو اکشن KPop Demon Hunters فعلا منتفی است و باورتان نمیشود این فیلم منبع الهام صحنههای اکشن KPop Demon Hunters بوده.
منبع: Polygon
بهترین بازی های ترسناک با امید لنون؛ میزگیم ویژه هالووین


نظرات