راهنما و آموزش راهنمای بازی‌ها

آخرین امید حل‌وفصل طلسم قدیمی لست لندز ۳

راهنمای بازی Lost Lands 3 (سرزمین‌های گمشده: طلسم طلایی) که از دسته بازی‌های اکشن است، همان نقشه راهی است که شما را از مبدأ به مقصد می‌رساند. همچنین اگر در میانه‌های بازی اوضاع بر وفق مرادتان پیش نرفت، می‌توانید به‌عنوان یک منبع کامل از ترفندهای بازی به آن رجوع کنید؛ در هر صورت، ما مطمئنیم که این راهنما یک جایی بالاخره به کارتان خواهد آمد. 

عکس‌ها و اسکرین‌شات‌هایی از مسیر بازی به این مقاله ضمیمه شده که به‌واسطه آن‌ها می‌توانید از پس موانع و دشواری‌های بازی به‌سادگی بربیایید. امیدواریم راهنمای بازی لست لندز ۳ در مسیر پیروزی به کارتان بیاید و از طرف دیگر، کمک کند تا سبک خودتان را در بازی پیدا کنید. با ما همراه باشید.

در ادامه مقاله، راهنمای بازی Lost Lands 3 بازی به پنج بخش اصلی شامل بخش اطراف دره فالگیران، جزایر شناور، زیر زمین، قلعه دیوانگی و در نهایت، بخشی از غار تقسیم شده و نکات مربوط به هر بخش به‌صورت جداگانه توضیح داده خواهد شد. 

راهنمای بازی Lost Lands 3 یا سرزمین‌های گمشده: طلسم طلایی

در این راهنما، تعداد دفعات لازم برای زوم کردن در یک موقعیت مکانی خاص ذکر نشده و هر اسکرین‌شات، نمایان‌گر یک صحنه زوم‌شده خواهد بود. قطعات پنهان پازل با علامت اختصاری HOP (Hidden-object puzzle) نشان داده شده اند. توجه داشته باشید که این راهنما، توضیح اشکرین‌شات‌‌های اچ‌او‌پی نیست با این حال، اچ‌او‌پی‌های در دسترس و فهرست اموال کسب‌شده را هم نمایش می‌دهد.

در ادامه می‌بینید که چه راه‌حل‌هایی جزیی و مرحله‌به‌مرحله برای پازل‌ها و معماهای بازی را برایتان آماده کرده‌ایم.

بخش اول: حوالی دره فالگیران

– پوشش را برداشته و دفترچه را بردارید (A). 

– دسته چکش را بردارید (B). 

– چکش زیلوفون (C) و از قسمت مشخص شده با حرف D، تکه‌ نقشه را بردارید (۱ از ۳). 

– در قسمت مشخص‌شده با حرف E، دست‌نوشته را بردارید (۱ از ۲۸). در قسمت مشخص‌شده با حرف F، سَری چکش را بردارید.

– سَری و دسته چکش را روی هم سوار کنید تا چکش کامل به لیست اموالتان اضافه شود. 

– قسمت مشخص‌شده با حرف G را انتخاب کنید. از چکش برای برداشتن تخته استفاده کنید و تخته را بردارید (H).

– چاقو (I) و دسته تبر (J) را بردارید. 

– تخته را بردارید و دوباره سر جای خودش بکوبید (K). از چکش استفاده کنید. 

– مسیر را ادامه دهید. 

– قسمت مشخص‌شده با حرف L را انتخاب کنید. با دختر صحبت کنید. 

– از قسمت مشخص‌شده با حرف M، دست‌نوشته را بردارید (۲ از ۲۸).

– از قسمت N، چکش زیلوفون را بردارید (۲ از ۳).

– طنابی که قلاب دارد را با چاقو بردارید (O).

– طناب قلاب‌دار را سر جای درستش قرار دهید (Q). 

– قلاب را انتخاب کنید (R). 

– قسمت مشخص‌شده با حرف S را لمس کنید. 

– با دختر صحبت کنید (T). برگه‌های نت موسیقی را بگیرید.

را بردارید (U). چکش زیلوفون (۳ از ۳) و نیمه‌ کلیپر را بردارید (V). 

– به سمت پایین حرکت کنید. 

– چکش زیلوفون ( ۳ از ۳) را در قسمت مشخص‌شده با حرف W و برگه‌های نت موسیقی را در قسمت مشخص‌شده با حرف X قرار دهید.

– راه‌حل : ۴-۶-۳-۱-۵-۲-۴-۷

– مسیر را ادامه دهید. 

– با پدربزرگ صحبت کنید (A).

– در قسمت مشخص‌شده با حرف B پوشش دست‌نوشته را باز کنید و آن را بردارید (۳ از ۲۸). براکت‌ها را بردارید (C). 

– تکه‌ نقشه را بردارید. براکت‌ها را سر جایشان بگذارید (D). 

– راه‌حل (E1-E2-E3-E4)

– نیمه‌ کلیپرها (F) و سر نیزه خونی (G) را بردارید. 

– به سمت پایین حرکت کنید. از پل بگذرید. 

– با نیمه‌های کلیپر یک کلیپر بسازید تا به لیست اموالتان اضافه شود. 

-از کلیپر استفاده کنید (H). سطل چوبی را بردارید (I). 

– به سمت پایین حرکت کنید و از دروازه بگذرید. 

– سطل را سرجایش بگذارید تا پر از آب شود (J).

– به سمت تپه‌ها برگردید. 

– محفظه‌‌ مورد نظر را از آب کنید (K).

– مسیر را ادامه دهید.

– با اچ‌او‌پی بازی کنید (L) تا مرهم را بردارید. 

– کانوبال (M) و دست نوشته (۴ از ۲۸) را بردارید. 

– از قسمت مشخص‌شده با حرف O، ابزار سنگی را بردارید (۱ از ۶).

– قسمت مشخص‌شده با حرف P را انتخاب کنید و کلنگ شکسته را بردارید.

– مسیر را ادامه دهید. 

– دست نوشته را از قسمت (Q) بردارید (۵ از ۲۸). قیچی باغبانی را بردارید (R). 

– قسمت مشخص شده با حرف S را انتخاب کنید. حواستان به کتیبه باشد. 

– مسیر را ادامه دهید. 

– سر نیزه را بردارید (T). 

– کلنگ شکسته، چکش و دسته کلنگ را روی هم سوار کنید تا یک کلنگ به لیست اموالتان اضافه شود. 

– از کلنگ برای برداشتن کریستال آتش‌فشانی استفاده کنید (U). 

– دیلم را بردارید (V). 

– مسیر را ادامه دهید. 

– دسته اهرم را بردارید (W).

– قسمت مشخص‌شده با حرف X را انتخاب کنید.

– کمربند را بردارید (Y). کانوبال را سرجایش قرار دهید (Z). اهرم را بکشید (A). 

– قسمت مشخص‌شده با حرف B را انتخاب کنید. 

– در بخشی که با حرف C مشخص شده است، راه‌حل را مشاهده می‌کنید. 

– مسیر را ادامه دهید. 

– قفس تله را بردارید (D). 

– انبرک و باند را بردارید (E). 

– به سمت پایین حرکت کنید. 

– در قسمت مشخص‌شده با حرف F از قیچی باغبانی استفاده کنید؛ بلک‌بری‌های وحشی و شاخه‌های بلک‌بری را بردارید. 

– به سمت پایین حرکت کنید و از دروازه بگذرید. 

– از دیلم استفاده کنید. کریستال آتش‌فشانی را سر جایش فیکس کنید (G). 

– به سمت چپ حرکت کنید. 

– دست نوشته (۶ از ۲۸) و موش روی زمین را بردارید (H). 

– به جهت‌های مسیر توجه کنید. فلاسک را بردارید (I).

– به غار آتشفشانی باز گردید.

– تله و موش را سر جای مورد نظر بگذارید (J). 

– فلاسک را قرار دهید. 

– از انبرک استفاده کنید (K) و سم نیش مار را بردارید.

– به مخزن آثار (Relic Repository) بازگردید. 

– در قسمت مشخص‌شده با حرف L، پماد  را سر جایش قرار دهید.

– بلک‌بری وحشی، سم نیش مار و سر نیزه خونی را اضافه کنید. 

– شربت را بردارید (M).

– به سمت پایین حرکت کنید.

–  قسمت مشخص‌شده با حرف N را انتخاب کنید و معجون را سر جایش قرار دهید.

– بانداژ را استفاده کنید. کمربند را بردارید (O). کلید را بردارید (P).

– از سمت چپ حرکت کنید.

– در قسمت مشخص‌شده با حرف Q از کلید استفاده کنید. در قسمت مشخص‌شده با حرف R، ابزار سنگی (۲ از ۶) را بردارید. 

– به ورودی آرنا باز گردید.

-ابزار سنگی (۳ از ۶) را بگیرید (S).

– از هر دو کمربند استفاده کنید. در قسمت مشخص‌شده با حرف T، اهرم را بردارید.

– سعی کنید به جلو بروید (U).

– اهرم را سر جایش قرار دهید (V).

– نسخه‌های خطی (۷ از ۲۸) را بردارید. در قسمت مشخص‌شده با حرف W،  چرخ را انتخاب کنید.

– سر نیزه (X) را سر جایش قرار دهید.

– در قسمت مشخص‌شده با حرف Y، دو چنگک (۲ از ۲) و سری نیزه (۱ از ۲) را بردارید.

– چنگک را سر جایش قرار دهید (Z).

– مسیر را ادامه دهید. 

-آدامس جویده‌شده را بردارید (A).

– از قسمت مشخص‌شده با حرف B، نسخه‌های خطی را بردارید (۲ از ۲۸). باتری را بردارید C.

– قسمت مشخص‌شده با حرف D را لمس کنید. بخشی از نقشه را بردارید. دفترچه خاطرات را انتخاب کنید و بخوانید.

– به سمت پایین بیایید.

– آدامس جویده‌شده را باز و انتخاب کنید تا به لیست اموالتان اضافه شود. 

– تکه‌های مختلف نقشه و آدامس جویده‌شده را سر هم کنید تا یک نقشه کامل به لیست اموالتان اضافه شود. 

-نقشه را سر جای خود قرار دهید (G).

-قوطی پر را بردارید (H).

– درپوش را بردارید، قوطی پر را سر جایش قرار دهید و درپوش را سر جای قبلی‌اش بگذارید (I). دسته مشخص‌شده در قسمت J را ۳ بار بکشید. 

-اچ‌او‌پی را بازی کنید. از قسمت مشخص‌شده با حرف K، ابزارهای سنگی (۴ از ۶) را دریافت کنید. 

– چاقو را بردارید. در قسمت L، روزنامه را بلند کنید و کلید نمایش‌ داده‌شده در قسمت M را بردارید.

– تشک را بلند کنید، فیگورین سنگی را بردارید (N).

-از کلید استفاده کنید (P).

– پوشش روی تکه‌های پازل را کنار بزنید و آن‌ها را بردارید (Q).

-راه‌حل معمای مطرح‌شده در قسمت R، به این ترتیب است: ۳-۲-۱ 

– قطعات پازل (S) را سر جایش قرار دهید.

-راه‌حل معمای مطرح‌شده در قسمت‌های T1-T2-T3 به این شکل است: (۱-A)-(2-B)-(3-C)-(4-D)-(5-E)-(6-F)-(7-G)-(8-H)-(9-I)

– مسیر را ادامه دهید. 

-درپوش را بردارید (رنگ آبی). باتری را عوض کنید (رنگ صورتی). درپوش را سر جای خود بازگردانید. کلید را فشار دهید (رنگ زرد). 

– مدال بزرگ را بردارید (U).

– دست نوشته را برداشته و مدال بزرگ روی زمین را نیز بردارید (W).

-به دره فالگیران بازگردید. 

– با پدربزرگ صحبت کنید (X). ابزار سنگی (۵ از ۶) را بردارید. 

– به طرف چپ حرکت کنید. 

– ساعت شیشه‌ای را دوبار انتخاب کنید. 

– دو بخش مدال بزرگ را روی هم سوار کنید تا یک مدال کامل به لیست اموالتان اضافه شود. 

– قسمت مشخص‌شده با حرف Y را انتخاب کنید و مدال بزرگ را سر جای خود قرار دهید. 

– راه‌حل معماهایی که در بخش‌های A1 و A2 مطرح می‌شوند: ۶-۱-۵-۴-۳-۶

– از قسمت مشخص‌شده با حرف B، ابزار سنگی (۶ از ۶) را بردارید. 

– به قبرستان قدیمی باز گردید. 

– در قسمت مشخص‌شده با حرف C، ابزار سنگی را در جای خودش قرار دهید.

– تکه سنگ را بکشید (D). فیگورین سنگ را سر جای خود قرار دهید (E).

– ماسک را بردارید (F).

– به رلیک ریپازیتوری بازگردید.

– ماسک را سر جای خود قرار دهید (G).

– با اچ‌او‌پی بازی کنید تا بتوانید از دستکش‌ها استفاده کنید (H).

– به آرنا بازگردید. 

-سکه‌ها را بردارید (I). 

– سکه طلسم‌شده را دریافت کنید. 

– به دره فالگیران باز گردید. 

– در مشخص‌شده در قسمت J را باز کنید و مسیر را ادامه دهید.

– در قسمت مشخص‌شده با حرف K با پدربزرگ صحبت کنید.

– پاک‌کننده لاک را از قسمت مشخص شده با حرف L و قوطی روغن را از قسمت M بردارید. 

– دست‌نوشته (۱۰ از ۲۸) را بردارید. شمع را بردارید. مطابق قسمت مشخص‌شده با حرف N، کتاب را بخوانید. 

-به پایین بیاید و خارج شوید.

– شمع را سر جایش قرار دهید (مطابق قسمت O) و یک شمع روشن دریافت کنید. 

– قسمت مشخص‌شده با حرف P را انتخاب کنید.

– شمع روشن را سر جایش قرار دهید. ظرف پودر را بردارید (Q).

– شمع را بردارید سپس فیگورین آدمک را بردارید (R) .

– به سمت پایین حرکت کنید. 

– فیگورین آدمک را سر جایش (در قسمت مشخص‌شده با حرف S) قرار دهید. 

– راه‌حل معماهایی که در قسمت‌های T1-T2-T3 مطرح می‌شوند: ۱-۲-۳-۴-۵-۶-۷-۸-۹

بخش دوم: جزایر شناور

– پوشش قسمت مشخص‌شده در تصویر U را بردارید و آن قسمت را انتخاب کنید. 

– دست‌نوشته (۱۱ از ۲۸) را بردارید (V).

– قسمت مشخص‌شده با حرف W را انتخاب کنید.

– قسمت مشخص‌شده با حرف X را لمس کنید.

– تبر را بردارید (Y).

– فیگورین را بردارید (Z).

– به دره فالگیران بازگردید. 

– کنده درخت را سر جایش قرار دهید (A). دوباره از تبر استفاده کنید.

– تکه چوب را سر جایش در قسمت B قرار دهید. از تبر استفاده کنید. هیزم را بردارید. 

– فیگورین را سر جایش قرار دهید. بادنما را بردارید C .

– به جزایر پایینی باز گردید. 

– بادنما را برای اضافه شدن به لیست اموالتان و به دست آوردن تور لمس کنید. 

– از قوطی روغن استفاده کنید و قفل را روغن‌کاری کنید (D). در را باز کنید. 

– تور را استفاده کنید. یک مهر و یا نشان به‌دست آورید (E).

– به دهانه آتشفشان بازگردید.

– مهر را سر جایش قرار دهید (F).

– قسمت مشخص‌شده با حرف G را باز کنید و هسته شعله‌های را بردارید. 

– دست‌نوشته (۱۲ از ۲۸) را بردارید (H). کتاب را بخوانید.

– به جزایر پایینی بازگردید. 

– هسته‌ شعله را سر جایش قرار دهید (I).

– قسمت مشخص‌شده با حرف J را انتخاب کنید.

– به سمت چپ حرکت کنید.

– از قسمت مشخص‌شده با حرف K، دست‌نوشته (۱۳ از ۲۸) را بردارید. 

– تیغه شکسته را بردارید (L).

– بدنه مترونوم و انبرک را بردارید (M).

– قسمت مشخص‌شده با حرف N را باز کنید. نوشته و طناب را بردارید.

– به رلیک ریپازیتوری باز گردید. 

– در قسمت مشخص‌شده با حرف O، انبرک را بردارید.

– فشفشه را بردارید (P).

– به دشت مردگان بازگردید.

– طناب و پاک‌کننده لاک را برای ساخت طنابی الکلی سر هم کنید تا این ابزار به لیست اموالتان اضافه شود.

– از ظرف پودر استفاده کنید. طناب الکلی را سر جایش قرار دهید (Q).

– فشفشه را سر جایش قرار دهید (R). 

– قسمت مشخص‌شده با حرف S را انتخاب کنید.

– شاخه خشک بلک‌بری را استفاده کنید (T).

– چشم مکانیکی را بردارید (U). 

-به دوراهی بازگردید. 

– دیوایس را بردارید (V).

– دیوایس را سر جایش قرار دهید (در قسمت W). 

– راه‌حل معمای قسمت مشخص‌شده با حرف X: 

C-Ax3-B-C-A-B-C-A-B-C-A-B-Ax4-B-C-B-C-Ax5-B-C-Ax2-B-Cx2-A-B-Ax6-B-A-B-A-B-A-B-A-B-Ax5-B-Ax2-B-Ax7.

– به سمت راست حرکت کنید. 

– در قسمت مشخص‌شده با حرف A، با آهنگر صحبت کنید. تیغ شکسته را به او بدهید. 

– دست‌نوشته (۱۴ از ۲۸) را بردارید (B).

– دسته قلاب را بردارید C. 

– به معبد لیپراچ بازگردید. 

– از دسته قلاب استفاده کنید و ذغال سنگ بردارید (D). 

– به قله استخوانی باز گردید. 

– زغال سنگ را بدهید و تیغه دریافت کنید (E). 

-به سمت پایین بروید. 

تیغه را سر جایش قرار دهید (F).

–  مسیر خود را ادامه دهید.

– با اچ‌او‌پی برای کسب فیگورین مادر، بازی کنید (G). 

– بوته گل سرخ جوان را بردارید (H).

– اهرم را بکشید (I). 

– کمان را سر جایش قرار دهید و تیر پرتاب کنید (J). 

– مسیر خود را ادامه دهید. 

– در قسمت مشخص‌شده با حرف K، با دختر صحبت کنید. چنگک دریافت کنید. 

– دست‌نوشته (۱۵ از ۲۸) را بردارید (L). 

– به مسیر خود ادامه دهید.

– قلاب ماهی را بردارید (M). 

– چنگک را لمس کنید تا به لیست اموالتان اضافه شود. 

– بند کفش و چنگک را دریافت کنید.

– بند کفش را سر جایش (N) قرار دهید. لیمو را بردارید. 

– سنگ‌ها را لمس کنید (به ترتیب: ۱-۲-۳).

– دست‌نوشته (۱۶ از ۲۸) را بردارید (O).

– کاشی برج را بردارید (P).

– به قله استخوان بازگردید.

-با آهنگر صحبت کنید (Q).

– به دره فالگیران بازگردید. 

– در را باز کنید  (R). به سمت راست حرکت کنید.

– دست‌نوشته (۱۷ از ۲۸) را بردارید (S). 

– پوشش را کتار بزنید و مطابق قسمت مشخص‌شده با حرف T، کاردک را بردارید. 

– چوب ماهیگیری را بردارید (U).

– تخته‌ها را کنار بزنید و بادبزن را بردارید (V).

– کاسه خیس را بردارید (W).

– جعبه را باز کنید، پوشش را کنار بزنید و آچار را بردارید (X). 

– به سمت پایین حرکت کنید. 

– چوب ماهیگیری و قلاب ماهیگیری را روی هم سوار کنید تا ابزار جدیدی در لیست اموالتان داشته باشید. 

– سعی کنید دوربین عکاسی را بردارید (Y).

– از چوب ماهیگیری استفاده کنید (Z). 

– در قسمت مشخص‌شده با حرف A، عکس فوری انتخاب کنید.

– دوربین را دریافت کنید. 

– به قبرستان قدیمی بازگردید. 

– از کاردک برای آماده کردن مجموعه رنگ‌ها (پالت رنگ) استفاده کنید (B). 

– به خانه لیپراچ بازگردید. 

– پالت رنگ را سر جایش قرار دهید (C). 

– از آچار استفاده کنید؛ طبق قسمت مشخص‌شده با حرف D، از مخزن رنگ سفید و طبق قسمت مشخص‌شده با حرف E، از مخزن رنگ مشکی،  رنگ بردارید.

– به جزیره پایینی بازگردید.

– مخزن رنگ سفید را سر جایش قرار دهید و ظرف گچ را دریافت کنید (F). 

– اهرم را بردارید (G). 

– به خانه الدر بازگردید. 

– فرش را جابه‌جا کنید؛ سر جایش قرار دهید و سپس اهرم را انتخاب کنید (H). 

– برس فلزی را بردارید (I). 

-هیزم و کاسه خیس را سر جای درست قرار دهید و برای آماده کردن آتش از بادبزن استفاده کنید (J).

– کاسه را انتخاب کنید. مخزن رنگ مشکی را سر جایش قرار دهید (K). از برس فلزی استفاده کنید (L). مخزن دوده را دریافت کنید. 

– دوربین را بردارید و از مرد کوچک عکاسی کنید (M).

– به جزیره اگزیل برگردید.

– عکس مرد کوچک را سر جایش قرار دهید (N). 

– راه‌حل: طبق قسمت O در تصویر.

– جناغ فلزی را بردارید (P).

– به رلیک ریپازیتوری بازگردید. 

– جناغ فلزی را سر جایش قرار دهید (Q).

– قسمت مشخص‌شده با حرف R را انتخاب کنید. کلید را دریافت کنید. 

– از کلید استفاده کنید (S).

– نگاهی به یادداشت و ورقه سنگی بیاندازید (T).

– به تپه‌ها باز گردید. 

بخش سوم: زیر زمین

– به سمت پایین و سپس راست حرکت کنید. 

– تخته سنگی را سر جایش قرار دهید (U). 

– از چاه پایین بروید.

– دست نوشته (۱۸ از ۲۸) را بردارید (V). 

– سنگ‌ها را لمس کنید (W). 

– پلکان (۱ از ۴) را بردارید (X). 

– به مسیر خود ادامه دهید. 

– دست نوشته (۱۹ از ۲۸) را بردارید (Y). 

– در قسمت مشخص‌شده با حرف Z از آچار استفاده کنید و مهره را حذف کنید. 

– با اچ‌او‌پی بازی کنید. در قسمت مشخص‌شده با حرف A، آب مقدس را دریافت کنید. 

– سه بار از چاقو برای بریدن گل‌های آفتاب‌گردان استفاده کنید (B).

– عروسک را بردارید (C). 

– با لمس عروسک، کلید پدالی و عروسک فیورا را به دست آورید. 

– کلید پدالی را سر جایش قرار دهید و سپس آن را انتخاب کنید (D). 

– به سمت چپ بروید. 

– در قسمت مشخص‌شده با حرف  E با زن حرف بزنید و یک چکش جادویی دریافت کنید. 

– دست‌نوشته (۲۰ از ۲۸) را بردارید (F).

– پلکان (۲ از ۴) و مخزن برای روغن آفتابگردان بردارید (G). 

-به قله استخوانی برگردید. 

– بیلچه (I)، نوشته و دیاگرام (J) را بردارید. 

– به باغ معلق باز گردید. 

– از بیلچه استفاده کنید. خاک رس و کاشی بالیستا را بردارید (K).

 – به مسیر خود ادامه دهید. 

-عروسک فیورا را بدهید (L) و گازانبر آهنگر را دریافت کنید. 

– به قله سنگی بازگردید. 

-خاک را لمس کنید تا به لیست اموالتان اضافه شود. آن را با چنگک ترکیب کنید و یک قطعه گلی درست کنید.

– سکه طلسم‌شده را سر جایش قرار دهید (M).

– قطعه گلی را سر جایش قرار دهید (N). سیم را وارد کنید (O) و قطعه را انتخاب کنید. 

– قسمت مشخص‌شده با حرف P را سه‌بار فشار دهید.

– ظرف مخصوص ذوب فلز را انتخاب کنید (Q). 

– گازانبر آهنگر را برای ساخت یک قندشکن گازانبری استفاده کنید (R). 

– برف را پاک کنید. قندشکن گازانبری را سر جایش قرار دهید (S). 

– انبردست را بردارید(T). از چکش استفاده کنید (U). 

-قالب چنگک طلایی را بردارید. 

-این قالب را با انبردست تعمیر کنید تا به لیست اموالتان اضافه شود. 

– قالب چنگک را سر جایش قرار دهید (V). 

– از چکش جادویی استفاده کنید. چنگک طلایی را بردارید (W).

-چنگک طلایی را با بند کفش برای ساخت چنگک هارپی طلایی ترکیب کنید تا به لیست اموالتان اضافه شود. 

– به میخانه بازگردید. 

– در قسمت مشخص‌شده با حرف A، گل‌های آفتاب‌گردان و مخزن روغن آفتاب‌گردان را سر جایشان قرار دهید. قسمت مشخص‌شده با حرف C را انتخاب کنید.

– به خانه لیپراچ بازگردید. 

– مخزن گچ و دوده را سر جایش قرار دهید (D).

– روغن آفتابگردان را اضافه کنید. 

– مجموعه رنگ (پالت) را سر جایش قرار دهید (D1). 

راه‌حل معمای مطرح‌شده در قسمت D1:

(۱-BLx2)-(2-BL,R)-(3-BL,W)-(4-BL,Y)-(5-Rx2)-(6-R,Y)-(7-R,BK)-(8-Yx2)-(9-BKx2)-(10-Wx2).

– ظرف‌های رنگ را بردارید (E). 

– چنگک طلایی هری را سر جایش قرار دهید (F). 

– یک چنگک تقلبی هری دریافت کنید.

– به جزیره اگزیل بازگردید. 

-چنگک تقلبی هری را سر جایش قرار دهید (G). 

– با فیورا صحبت کنید (H). 

– گیره کاغذ را بردارید  (I).

– به خانه لیپراچ بازگردید. 

– گیره کاغذ را چهار بار لمس کنید. تا به‌عنوان یک گیره کاغذ خم‌نشده به لیست اموالتان اضافه شود. 

– از گیره کاغذ باز شده استفاده کنید (J). 

– شلنگ آتش‌نشانی و سنگ چخماق را بردارید (K). 

– به جزیره اگزیل بازگردید. 

– از چاقو استفاده کرده و لیمو را نصف کنید تا به لیست اموالتان اضافه شود. 

-از نصفه‌ لیمو استفاده کنید (L). یک دنده دریافت کنید. 

– دنده را سر جایش قرار داده (M) و بکشید (N). 

– شلنگ آتش‌نشانی را سر جایش قرار دهید و سپس قسمت مشخص‌شده با حرف O را انتخاب کنید. 

– به قسمت مشخص‌شده با حرف P بروید و قسمت Q را انتخاب کنید.

– قسمت مشخص‌شده با حرف R را لمس کنید. 

– برس را بردارید (S). 

به قبرستان قدیمی بازگردید. 

– شاخ و برگ‌ها را با بوته‌ گل سرخ جا‌به‌جا کنید. از آب مقدس استفاده کنید. 

– دکمه @ را بزنید. 

– گل رز را انتخاب کنید (T). گل‌برگ‌های رز را بردارید. 

– ظرف رنگ و برس را سر جایشان قرار دهید (U). 

– راه‌حل معما را در تصویر مشخص‌شده با حرف U1 ببینید.

– تی‌ان‌تی را بردارید (V). 

– به جزیره اگزیل بازگردید.‌

– تی‌ان‌تی را سر جایش قرار دهید(W). 

– از چاقو و سنگ چخماق (X) استفاده کنید. 

– به مسیر خود ادامه دهید. 

– اشیاء مارون را بردارید (Y). 

به خانه الدر بازگردید. 

– اشیاء مالون را بدهید (Z).

– یک فیگورین اژدها دریافت کنید. 

– به غار بازگردید. 

– فیگورین اژدها را سر جایش قرار دهید (A). 

– راه‌حل معما را در تصویر مشخص‌شده با حرف B ببینید. 

– به مسیر خود ادامه دهید. 

– با اچ‌او‌پی (C) برای به‌دست آوردن یک دیگ بزرگ بازی کنید. 

– به چپ بروید. 

– از چاقو استفاده کنید (D). 

– قسمت مشخص‌شده با حرف E را لمس کنید. 

– قسمت مشخص‌شده با حرف F را لمس کنید. 

– در قسمت مشخص‌شده با حرف G، سکان را بردارید؛ سپس آن را سر جایش قرار دهید (H). 

– در را بردارید (I). دست‌نوشته (۲۱ از ۲۸) را بردارید (J). 

– در را سر جایش قرار دهید (K). 

– کنده بلند چوب را بردارید (L). 

– پایین بیاید و به مسیر خود ادامه دهید. 

– دیگ بزرگ را سر جایش قرار دهید تا پر از آب شود (M). 

– از پلکان بالا روید. 

– در قسمت مشخص‌شده در قسمت N، تخته‌های سنگ را سر جایشان قرار دهید (به ترتیب: ۱-۲-۳)

– دستمال‌سر ابریشمی و پلکان (۳ از ۴) را بردارید (O). 

– به قله سنگی بازگردید. 

– دکمه را سر جایش قرار دهید (P). 

– راه‌حل معمای مطرح‌شده در قسمت P1: 

۵-۳-۷-۲-۴-۶-۱

– کاشی سنگی و کفش‌های مخصوص برف را بردارید (Q). 

– به دهانه آتشفشان بازگردید. 

– کفش‌های مخصوص برف را سر جایش قرار دهید (R). 

– بسته نایلونی و پلکان (۴ از ۴) را بردارید. 

– به کلبه ماهیگیر بازگردید. 

– پلکان را سر جایش قرار دهید (T). 

– با اچ‌او‌پی (U) برای به دست آوردن یک چشم مکانیکی بازی کنید. 

– به آرنا بازگردید. 

– پنجه بکس طلسم‌شده را بردارید (V). 

– گردنبند طلسم‌شده را بردارید (W). 

– ماسک طلایی را بردارید (X). 

– به سمت پایین حرکت کنید. 

– چشم مکانیکی و ماسک طلایی را سر جایش قرار دهید (A). 

– اسباب بازی فنری (B) و کلید (C) را بردارید. 

– به غار بازگردید. 

-پنحه نفرین‌شده سولیدوس را سر جایش قرار دهید و سپس قسمت مشخص‌شده با حرف D را انتخاب کنید. 

– مسیر خود را ادامه دهید. 

– کلید را سر جایش قرار دهید (E).

– فرمول ساختن چسب را بردارید (F). 

– به کلبه ماهیگیر بازگردید. 

– با زن صحبت کنید (G). قیچی را دریافت کنید. 

– به تپه‌ها بازگردید. 

-از قیچی برای یال اسب استفاده کنید: از موی یال اسب‌های حاضر در تصویر (H-I-J) ببرید.

– به باغ معلق بازگردید. 

– کنده بلند را سر جایش قرار دهید (K). 

– از چاقو برای حک کردن روی درخت استفاده کنید (L). 

– به کلبه ماهیگیر بازگردید. 

– یال اسب (۳ از ۳) و حکاکی روی درخت را بردارید (M). میخ میله چرخان را دریافت کنید. 

– به سمت پایین حرکت کنید. 

– میخ چرخان را سر جایش قرار دهید  (N).

– شاخه‌ها را جابه‌جا کنید و مخزن را بردارید (O). 

– صفحه سنگی شکسته (P) و تخته چوبی شکسته (Q) را بردارید. 

– به قله سنگی بازگردید. 

– صفحه سنگی را تحویل آهنگر بدهید (R). میخ آهنین را دریافت کنید.

– به دشت مردگان بازگردید.

– پکیج نایلون را باز و انتخاب کنید تا یک تکه نایلون به لیست اموالتان اضافه شود. 

– با صفحه چوبی، تکه نایلون و چاقو یک اهرم دست‌ساز بسازید تا به لیست اموالتان اضافه شود. 

– اهرم دست‌ساز را سر جایش قرار دهید (S). دوبار انتخاب کنید. تیغه قلاب‌دار را بردارید (T).

– از میخ آهنین و چکش استفاده کنید تا بتوانید نعل اسب را بردارید (U). 

– به قله سنگی بازگردید. 

– نعل اسب را سر جایش قرار دهید  (V). نعل اسب مغناطیسی را بردارید. 

– به ورودی آرنا بازگردید.

– تیغه قلاب‌دار را با چکش به کار بگیرید و یک چنگک سرهم کنید تا به لیست اموالتان اضافه شود. 

– چنگک را سر جایش قرار دهید و قلاب ماهیگیری (W) را بردارید.

– به سمت پایین حرکت کنید. 

– از قلاب ماهیگیری برای بیرون کشیدن دستکش و بخشی از گوی استفاده کنید (X). 

– نعل اسب مغناطیسی را با دستکش سرهم کنید تا محصول جدیدی به لیست اموالتان اضافه شود. 

– از محصول جدید برای ساختن یک ماهی زنجیری استفاده کنید. 

– به قله آنویل بازگردید. 

– ماهی زنجیری را به آهنگر بدهید (Z) و یک صفحه سنگی سالم دریافت کنید. 

– به قایق مخروبه بازگردید. 

– مخزن را برای برداشتن یادداشت و اکسیر باز کنید. 

– دریچه را باز کنید. 

– مخزن اکسیر را سر جایش قرار دهید (A) و مخزن آب دریاچه را دریافت کنید. 

– به سمت پایین حرکت کنید. 

– فعلا که آب دریاچه (B) را سرجایش قرار دهید و مخزن دارو را دریافت کنید. 

– به خانه الدر بازگردید. 

– مخزن  دارو را برای کسب اکسیر تنفس در آب سر جایش قرار دهید (C). 

– به خرابه اسکونر بازگردید. 

– اکسیر  تنفس در آب را سر جایش قرار دهید (D). 

– دست‌نوشته (۲۲ از ۲۸) را بردارید (E). قلاب دزد دریایی را بردارید (F). 

– از قلاب دزد دریایی استفاده کنید (G).

– بطری به همراه نامه را بردارید (H). 

– تور قسمت I را باز کنید و ماهی را بردارید. 

– قفل را باز کنید و تکه کُره را سر جایش قرار دهید (J). 

– قسمت مشخص‌شده با حرف K را انتخاب کنید. 

– راه‌حل معما در قسمت K1 

– گوی انرژی را بردارید (L). 

– به کلبه ماهیگیر بازگردید. یک تور ماهیگیری دریافت کنید. 

– ماهی را سرجایش قرار دهید. از چاقو استفاده کنید. پولک ماهی را بردارید (M). 

– فرمول ساختن چسب را سر جایش قرار دهید و آن را انتخاب کنید (N). 

– دیگ بزرگ آب را سر جایش قرار دهید و پولک ماهی را اضافه کنید (O). 

– با ملاقه موجود در قسمت P، محتویات دیگ را هم بزنید. تور ماهیگیری را برای به‌دست آوردن توری چسب آلود اضافه کنید.

– به سمت پایین حرکت کنید. 

– ماسک طلایی را سر جایش قرار دهید (Q). تخته سنگی سالم را سر جایش قرار داده و آن را انتخاب کنید (R). تور چسب آلود را سرجایش قرار دهید (S). تور طلسم‌شده را بردارید.

– به دریاچه زیرزمین بازگردید.

– تور طلسم شده را سر جایش قرار دهید (T). 

– به سمت چپ حرکت کنید. 

-انتخاب کنید (U-V). قسمت مشخص‌شده با حرف W را انتخاب کنید  و از چاقو استفاده کنید.

– از چکش استفاده کنید (W1). اسباب بازی فنری را بردارید. 

– به سمت پایین حرکت کنید. 

– اسباب بازی فنری را سر جایش قرار دهید (X). 

– راه‌حل معمای تصویر X1: 

(۱-A)-(2-C)-(1-C)-(3-A)-(1-B)-(2-A)-(1-A)-(4-C)-(1-C)-(2-B)-(1-B)-(3-C)-(1-A)-(2-C)-(1-C)-(5-A)-(1-B)-(2-A)-(1-A)-(3-B)-(1-C)-(2-B)-(1-B)-(4-A).

– راه‌حل معماهای تصاویر X2 وX3:

(۱-A)-(2-C)-(1-C)-(3-A)-(1-B)-(2-A)-(1-A)-(6-C)-(1-C)-(2-B)-(1-B)-(3-C)-(1-A)-(2-C)-(1-C)-(4-B)-(1-B)-(2-A)-(1-A)-(4-B)-(1-C)-(2-B)-(1-B)-(5-C)-(1-A)-(2-C)-(1-C)-(3-A)-(1-B)-(2-A)-(1-A)-(4-C)-(1-C)-(2-B)-(1-B)-(3-C)-(1-A)-(2-C)-(1-C).

– بخش کلیدی را بردارید (Y). 

– قسمت‌های مشخص‌شده با حروف Z1 و Z2 را لمس کنید.

– به مسیر خود ادامه دهید. 

بخش چهارم: قلعه دیوانگی

– اره چوبی را بردارید (A). 

– کاشی سنگی را بردارید (B). 

– دست‌نوشته (۲۳ از ۲۸) را بردارید (C). 

– به آشیانه هارپی بازگردید. 

– کاشی سنگی را سر جایش قرار دهید (E). 

– بخش کلیدی را بردارید (F). 

– اهرم را بکشید (G). 

– در قسمت مشخص‌شده با حرف H، با اچ‌او‌پی بازی کنید.

– یک گوی انرژی دریافت کنید. 

– به ورودی آرنا بازگردید.

– بخش کلیدی و کلید را ترکیب کنید تا به لیست اموالتان اضافه شود. 

– کلید را سر جایش قرار داده و قسمت مشخص‌شده با حرف I را انتخاب کنید. 

– دست اطلس را بردارید (J). 

– به قایق مخروبه بازگردید. 

– کلید را از دست اطلس بردارید و به لیست اموالتان اضافه کنید.

– در قسمت مشخص‌شده با حرف K، از کلید استفاده کنید. دست اطلس را از قسمت مشخص‌شده با حرف L بردارید.

– به قلعه دیوانگی بازگردید. 

– گوی انرژی را سر جایش قرار دهید (M-N). 

– قسمت مشخص‌شده با حرف O را انتخاب کنید. 

– راه‌حل معما را در تصویر O1 می‌بینید.

– کلید الماس را از دست اطلس بردارید و به لیست اموالتان اضافه کنید. 

– هر کدام از دست‌های اطلس را سر جایشان قرار دهید (P). 

– شی موجود در قسمت Q را بردارید. سپس آن را سر جای خود در دیوار قرار دهید (R).

– دست‌نوشته (۲۴ از ۲۸) را بردارید (S). 

– قسمت مشخص‌شده با حرف T را دوبار لمس کنید. فرمول جوهر را بردارید (U). 

– قسمت مشخص‌شده با حرف V را لمس کنید. کبریت جاودانه را بردارید (W).

– قسمت مشخص‌شده با حرف X را لمس کنید.

– رژلب را بردارید (Y). 

–  کلید الماس را سر جایش قرار دهید (Z). 

– به راست حرکت کنید.

– عینک آفتابی را بردارید (A). 

– لنز را بردارید (B). 

– رژ لب را سر جای خودش در قسمت C قرار دهید. 

– راه‌حل معما را در تصویر D می‌بینید. 

– قسمت مشخص‌شده با حرف E را لمس کنید. 

– لنز را سر جای خود قرار دهید (F).  

– قسمت‌های مشخص‌شده با حروف G و G1 را لمس کنید.

– به سمت چپ حرکت کنید. 

– دست‌نوشته (۲۵ از ۲۸) را بردارید (H). 

– قاشق (I) و مانع سنگی (J) را بردارید.

– به سمت درخت زندگی بازگردید.

– مانع سنگی را سرجای خود قرار دهید (K). 

– تخم‌مرغ را بردارید (L). 

– به سمت قلعه دیوانگی بازگردید.

– تخم‌مرغ را در قسمت (M) سر جای خود قرار دهید. از قاشق برای درست کردن تخم‌مرغ آب‌پز استفاده کنید. 

– تخم‌مرغ آب‌پز را انتخاب کنید تا یک تخم‌مرغ پخته و پوست گرفته‌شده به لیست اموالتان اضافه شود. 

– به مسیر خود ادامه دهید. به راست بروید. 

– قسمت مشخص‌شده با حرف N انتخاب کنید.

– کبریت جاودان و تخم مرغ پخته‌شده (O) را سر جای خود قرار دهید. 

– هرم کریستالی را از قسمت P بردارید.

– به سمت چپ حرکت کنید. 

– هرم کریستالی و گردنبند طلسم‌شده (Q) را سر جای خود قرار دهید. 

– کلید دستی شبیه چرخ را بردارید (R). 

– سر جایش قرار دهید (S). 

– به مسیر خود ادامه دهید. 

– در قسمت T با مرد حرف بزنید. الماس‌ها و دانه‌ها را دریافت کنید.

– دست‌نوشته (۲۶ از ۲۸) را بردارید (U). 

– تکه‌های مجسمه (V) و بطری کلن (W) را بردارید. 

– قسمت مشخص‌شده با حرف X را انتخاب کنید. 

– راه‌حل معما: 

۱-۳-۵-۴-۲

– با اچ‌او‌پی بازی کنید (Y). یک کارتریج خالی دریافت کنید. 

-به قله آنویل بازگردید.

– با آهنگر صحبت کنید (Z). یک اره فلزی دریافت کنید.

– به جزیره اگزیل بازگردید.

– از اره فلزی استفاده کنید (A). 

– کاشی مکعبی و کلید (B) را بردارید. 

– به دریاچه زیر زمین بازگردید.

– برای بازکردن قفل در قسمت مشخص‌شده با حرف C، از کلید استفاده کنید.

– بطری بازکن و رول چرمی (D) را بردارید. 

– با استفاده از بطری بازکن، در بطری حاوی نامه را باز کنید؛ یک بطری خالی و یک یادداشت به لیست اموال شما اضافه خواهد شد. 

– به باغ معلق بازگردید.

– یادداشت را در جای خود قرار دهید (E). 

– به قایق مخروبه بازگردید.

– راه‌حل معمای تصویر F: 

۱-۲-۳-۴-۵

– برگه‌های ترسیم‌شده را بردارید (G).

– به قله آنویل برگردید.

– در قسمت مشخص‌شده با حرف H، رول چرمی و عینک آفتابی را به مرد آهنگر بدهید. یک کلید سرپیچی دریافت کنید.

– کلید سرپیچی را سر جای خود قرار دهید(I). 

– ابزار دمنده را بردارید (J). 

– به کلبه ماهیگیر بازگردید. 

-الماس و دانه‌ها را سر جای خود قرار دهید (K). 

– در کشویی کمد را یک بار به داخل و یک بار به بیرون بکشید. الماس‌ها را بردارید (L). 

– به خانه لیپراج بازگردید.

– رنگ مشکی را بردارید (M). 

– به میخانه بازگردید.

– بطری خالی (N) را سرجای خود قرار دهید و برای پر شدن بطری از شراب انتخاب کنید. (O)

– فرمول جوهر (P)، رنگ مشکی (Q)، بطری شراب (R)  و بطری کلن (S) را سر جای خود قرار دهید. 

– راه‌حل معماهای قسمت‌های T1 وT2 و T3

– مواد لازم جوهر را بردارید (U). 

– به هزارتو بازگردید.

– کارتریج خالی و مواد لازم جوهر را ترکیب کنید تا یک کارتریج به لیست اموالتان اضافه شود.

– کارتریج را سر جای خود قرار دهید (V) و همان قسمت را انتخاب کنید تا کلید را بردارید.

– کلید در جای خود قرار دهید (W). 

– برگه‌های طراحی‌شده را بردارید‌ (X).

– به دهانه آتشفشان بازگردید.

– برگه‌های طراحی شده را سر جای خود قرار دهید (Y). 

– قسمت مشخص‌شده با حرف Z را انتخاب کنید. 

-راه‌حل معمای مطرح‌شده در تصویر A:

 3-6-9-12-15-18-21-24

– عنصر هوا را بردارید (B). 

– به اتاق دیوانگی بازگردید.

– قسمت مشخص‌شده با حرف C را انتخاب کنید. 

– راه‌حل معما را در تصویر D می‌بینید.

– عنصر هوا را سرجای خود قرار دهید (E).

– قسمت مشخص‌شده با حرف F را دوبار انتخاب کنید. دستگاه ایجادکننده خلأ را بردارید.

– به جزیره پایین برگردید.

– دستگاه را سر جای خود قرار دهید (G) تا مخروط‌های پارالیسیس دریافت کنید. 

– به کشتی غرق‌شده برگردید.

– مخروط‌های پارالیسیس را سر جای خود قرار دهید (H). از چاقو استفاده کنید. مروارید را بردارید (I). 

– به مکان امن برگردید.

– در قسمت مشخص‌شده با حرف J، الماس‌ها و مروارید را بدهید و یک سوت دریافت کنید. 

– دمنده مشخص‌شده در تصویر K را بردارید.

– سوت (L) و دمنده (M) را سر جای خود قرار دهید.

– دمنده را انتخاب کنید. یک اهرم دریافت کنید. با استفاده از دمنده، سوت را به صدا درآورید.

– اهرم را سر جای خود قرار داده و انتخاب کنید (N). 

– کلید سر گاو را بردارید (O). 

– کلید سر گاو را در جای خود قرار دهید و سپس قسمت مشخص‌شده با حرف P را انتخاب کنید. 

– به سمت راست حرکت کنید.

– دست‌نوشته (۲۷ از ۲۸)‌ را بردارید (Q). 

– ریل (۱ از ۲) را بردارید (R). 

-پوشش را کنار بزنید و عصای سه‌دندانه را بردارید (S). 

– کوزه آب را بردارید (T). از عصای سه‌دندانه استفاده کنید.

– جعبه موجود در قسمت U را باز کنید و کاشی‌ها را بردارید. 

– به اتاق ریدل‌ها بازگردید. 

– قسمت مشخص‌شده با حرف V را انتخاب کنید. کاشی‌ها را سر جای خود قرار دهید (W). 

– راه‌حل معما در قسمت X قابل‌مشاهده است. 

– به سمت راست حرکت کنید.

– صفحه را بچرخانید. دکمه جعبه‌ جواهر را بردارید (Y). 

– به سمت درخت زندگی بازگردید.

– دستمال‌سر ابریشمی را استفاده کنید (Z). 

– قسمت مشخص‌شده با حرف A را لمس کنید.

– قسمت مشخص‌شده با حرف B را دوبار انتخاب کنید. 

– راه‌حل معما را در تصویر مشخص‌شده با حرف B1 مشاهده می‌کنید.

– دکمه جعبه جواهر را سر جای خود قرار دهید (C). 

– صفحه اره‌ای را بردارید  (D).

– به کشتی غرق‌شده بازگردید. 

– از صفحه اره‌ای استفاده کنید (E). 

– با اچ‌او‌پی (F) بازی کنید تا لاک لاک‌پشت را دریافت کنید.

– به سمت پایین حرکت کنید.

– از لاک‌ لاک‌پشت استفاده کنید (G). قیچی فلزبر را بردارید (H).

– به لانه میناتور بازگردید. 

– از قیچی فلزبر استفاده کنید.

– قسمت مشخص‌شده با حرف I را برای دریافت تکه‌های شکل انتخاب کنید. 

– به کتابخانه بزرگ برگردید.

– ریل (۲ از ۲) را بردارید (J). 

– ریل‌ها را سر جای خود قرار دهید (K). 

– قسمت مشخص‌شده با حرف L را انتخاب کنید. 

– تکه‌های شکل که در قسمت I به‌دست آوردید را در قسمت مشخص‌شده با حرف M سرجای خود قرار دهید.

– پیاله خالی را بردارید (N). پوشش را کنار بزنید و دست‌نوشته (۲۸ از ۲۸) را بردارید (O). 

– محفظه دست‌نوشته‌ها را بردارید (P). 

– به مکان امن بازگردید. 

– دست‌نوشته‌ها را در قسمت مشخص‌شده با حرف Q تحویل بدهید.

– به لانه میناتور برگردید. 

– گلبرگ‌های گل رز را سرجای خود قرار دهید. پوشش را کنار بزنید و رینگ گاو طلسم‌شده را بردارید (R). 

– اهرم را بکشید (S). 

– از چکش استفاده کنید (T). انگشتر خاتم‌کاری را بردارید. 

– به غار بازگردید. 

– تکه مجسمه را سر جای خود قرار دهید (U). 

– انگشتر خاتم‌کاری را سر جای خود قرار دهید و قسمت مشخص‌شده با حرف V را انتخاب کنید. 

یاقوت کبود و قرمز را بردارید (W). قسمت مشخص‌شده با حرف X را انتخاب کنید. زمرد را بردارید (Y). 

– به مکان امن بازگردید. 

– یاقوت کبود و یاقوت  قرمز و زمرد را سر جای خود قرار دهید (Z). 

– جمجمه را در جای خود قرار دهید (A). 

– قسمت مشخص‌شده را حرف C را انتخاب کنید. 

– راه‌حل معماها (C1-C2):

(F-A)-(C-F)-(B-G)-(B-E)-(B-G)-(C-D)-(B-E)-(E-D)-(D-C)-(E-D)-(E-B).

– عنصر آب را بردارید (D). 

–  به اتاق دیوانگی برگردید. 

– قسمت مشخص‌شده با حرف E را انتخاب کنید.

– راه‌حل معما مطابق تصویر F قابل‌مشاهده است.

– عنصر آب را سر جای خود قرار دهید (G). 

– قسمت مشخص‌شده با حرف H را انتخاب کنید. کتاب‌ها را بردارید (I).

– به کتابخانه بزرگ بروید. 

– کتاب‌ها را سر جای خود قرار دهید (J).

– راه‌حل معمای مطرح‌شده در قسمت K:

۴-۱۲-۱۷

– با اچ‌او‌پی بازی کنید (L) تا یک کتاب هجی دریافت کنید. 

– قسمت مشخص‌شده با حرف M را انتخاب کنید. یک سبد آویزان بردارید (N). 

– به سمت پایین حرکت کنید.

بخش پنجم: غار و قبرستان

– قسمت مشخص‌شده با حرف O را انتخاب کنید. کوزه آب را سر جای خود قرار دهید (P). 

– نردبان طنابی را بردارید (Q). 

– به خانه الدر بازگردید.

– کتاب هجی را تحویل دهید (R). یک اهرم و اکسیر فرمول جان‌بخشی دریافت کنید.

– جارو را بردارید (S). 

– به دریاچه زیر زمین برگردید.

– از جارو استفاده کنید و خاک را کنار بزنید (T).

– تخم‌مرغ‌ها را بشکنید. کلید و صدف‌ تخم‌های اژدها را بردارید (U). 

– به دوراهی بازگردید.

– اهرم را سر جای خود قرار داده و قسمت مشخص‌شده با حرف V را انتخاب کنید. 

– نردبان طنابی را سر جای خود قرار دهید (W). 

– کاشی کامل خسوف را بردارید (X). 

– از چاقو استفاده کنید. پوشش روی کلید را کنار بزنید و آن را سر جای خود قرار دهید و قسمت مشخص‌شده با حرف را انتخاب کنید. (Y)

– به قله آنویل بازگردید.

– از سطل آویزان برای نصف کاشی خسوف استفاده کنید (Z).

– به کتابخانه بزرگ بازگردید 

– دو کاشی نیمه را کنار هم قرار دهید و یک کاشی کامل خسوف بسازید (A). 

– راه‌حل معماها (B1-B2)

–  راه‌حل معمای مطرح‌شده (C) 

– به قله آنویل برگردید. به سمت چپ بروید.

– با اچ‌او‌پی بازی کرده (D) و تکه‌هایی از تاج را دریافت کنید. 

– تکه‌های از تاج را بردارید (E). 

– فیگورین پدر را بردارید (F). 

– به سمت درخت زندگی بازگردید. 

– فیگورین مادر و پدر را سر جای خود قرار دهید (G). 

– قسمت مشخص‌شده با حرف H را لمس کنید.

– میوه درخت زندگی را بردارید (I). 

– به خانه الدر بازگردید.

– جام خالی را برای پرشدن از اشک نیمف در جای خود قرار دهید (J). 

– فرمول اکسیر جان‌بخشی (۱)، صدف تخم‌های اژدها (۲)، و درخت میوه (۳) را در جای خود قرار دهید.

– اکسیر جان‌بخشی را بردارید (K). 

– به معبد لیپراچ برگردید.

– از اکسیر جان‌بخشی استفاده کنید (L). کلید را دریافت کنید.

– از کلید استفاده کنید (M). جعبه طلایی (۱ از ۹) را دریافت کنید  (N).

 کلید طلسم‌شده را بردارید (O). 

– از چاقو استفاده کنید. شمشیر طلسم‌شده را بردارید (P). 

– به دوراهی بازگردید. 

– کلید طلسم شده را سر جای خود قرار دهید و قسمت مشخص‌شده با حرف R را انتخاب کنید. 

– جعبه طلایی (۲ از ۹) را دریافت کنید.

– قسمت مشخص‌شده با حرف S را باز کنید و سپس کلید را بردارید. 

– به معبد مخروبه بازگردید. 

– قسمت مشخص‌شده با حرف T را انتخاب کنید. کلید را سر جای خود قرار دهید (U). 

– پوشش را کنار بزنید و وسیله را بردارید (V). 

– قسمت مشخص‌شده با حرف W را لمس کنید. تاس را بردارید (X). 

– به خانه الدر بازگردید. 

– عصای طلسم‌شده را بردارید (Y). 

– ورق شیشه‌ای سوراخ شده را بردارید (Z). 

– جعبه طلایی (۳ از ۹) را بردارید (Y). 

– به کتابخانه بزرگ بازگردید. 

– اهرم را در جای خود قرار دهید و سپس قسمت مشخص‌شده با حرف A را انتخاب کنید. 

– فنر را بردارید (B). 

– فنر را سر جای خود قرار دهید (C). 

– قسمت مشخص‌شده با حرف D را انتخاب کنید. 

– عنصر آتش را بردارید  (E).

– به اتاق دیوانگی بازگردید. 

–  قسمت مشخص‌شده با حرف F را انتخاب کنید. 

– راه‌حل معمای تصویر مشخص‌شده با حرف G 

– عنصر آتش را سرجای خود قرار دهید (H). 

– قسمت مشخص‌شده با حرف I را انتخاب کنید  و تخته را بردارید (J).

– به مسیر خود ادامه دهید.

– دو تکه تاج را باهم ترکیب کرده و یک تاج کامل بسازید تا به لیست اموالتان اضافه شود.

– تاج را سر جای خود قرار دهید (K). قرص سنگی را بردارید (L). 

– از قرص سنگی و چکش برای ساخت یک ورق سوراخ‌شده چوبی استفاده کنید. 

– به لانه میناتور بازگردید

– ورق سوراخ‌شده شیشه‌ای و ورق سوراخ‌شده چوبی را سرجای خود قرار دهید (M). 

– با اچ‌او‌پی بازی کنید (N) تا ابزار پخش‌کننده را دریافت کنید.

– جعبه طلایی (۴ از ۹) را بردارید (O). 

– به مکان امن بازگردید. 

– از ابزار پخش‌کننده استفاده کنید (P). 

– قسمت مشخص‌شده با حرف را Q سه بار انتخاب کنید. لنز را بردارید (R). 

– به خانه هارپی بازگردید.

لنز را سر جای خود قرار دهید و انتخاب کنید (S). 

– شمشیر طلسم‌شده را سر جای خود قرار دهید (T).

– پوشش را بردارید و جعبه را باز کنید. تاس را سر جایش قرار دهید (U). 

– راه‌حل‌ها به شکل تصادفی هستند (V). 

– بند چرمی را بردارید (W). 

– جعبه طلایی (۵ از ۹) را بردارید (X). 

– به معبد تخریب‌شده برگردید.

– بند چرمی را در جای خود قرار دهید و قسمت مشخص‌شده با حرف Y را انتخاب کنید. 

– قسمت مشخص‌شده با حرف Z را انتخاب کنید.

– تخته را سر جای خود قرار دهید (A). 

– راه‌حل معما را در تصویر A1 می‌بینید. 

– کاشی مقدس را بردارید (B). 

– به جزیره پایینی برگردید.

– از اره چوبی استفاده کنید C و برای کاشی شبکه‌ای چوبی، چوب مناسب انتخاب کنید. 

– کاشی‌های آنویل، بالیستا، مترونوم، مکعب، برج، مقدس و شبکه چوبی را در جای خود قرار دهید (D). 

– جعبه طلایی (۶ از ۹) را بردارید (E). 

– به سمت تپه‌ها بازگردید. 

– از چکش استفاده کنید. جعبه طلایی (۷ از ۹) را بردارید (F). 

– به سمت پایین حرکت کنید. 

– جعبه طلایی (۸ از ۹) را بردارید (G). 

– به قایق مخروبه بازگردید.

– جعبه طلایی (۹ از ۹) را بردارید (H). 

– به آرنا بازگردید.

– جعبه‌های طلایی را در جای خود قرار دهید (I). 

– یک کاشی دریافت کنید.

– قسمت مشخص‌شده با حرف J را باز کنید و کاشی را در جای خود قرار دهید (K). 

– راه‌حل معما در تصویر L قابل‌مشاهده است. 

– کلید را بردارید (M). 

– کلید را سر جای خود قرار دهید و قسمت مشخص‌شده با حرف N را انتخاب کنید. تبرزین را بردارید (O). 

– از تبرزین استفاده کنید (P). جام طلایی را دریافت کنید.

– جام را در محل مورد نظر قرار دهید (Q). 

تبریک می‌گوییم! شما با استفاده از راهنمای بازی lost lands 3 برنده بازی شدید! 

حالا که در راهنمای بازی lost lands 3 تمام ترفندها و جزییات را برایتان شرح داده‌ایم، وقت آن است که این بازی را از بازار دانلود کنید و لذت گردش در سرزمین‌های گمشده: طلسم طلایی را تجربه کنید. اگر این بازی را انجام دادید، حتما تجربه‌تان از آن را برایمان بنویسید.

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها