بازیکن ماینکرفت رویداد سوم انیمه Evangelion را بازسازی کرد
بازیکنان ماینکرفت با استفاده از منابع بازی، خلاقیت خود را به نمایش میگذارند. سازندگان بااستعداد توانستهاند سازههایی از دنیای واقعی و تخیلی را بازآفرینی کنند و ثابت کنند که تقریباً هر چیزی را میتوان در این دنیای سندباکس بزرگ ساخت. یکی از ژانرهای محبوب این سازهها، بازسازی صحنهها و مکانهای معروف از انیمههای مشهور است. کاربری به نام Rusty_Musty پستی را در r/Minecraftbuilds به اشتراک گذاشت که یک منطقه باز بزرگ با پنج صلیب بزرگ در دوردست را نشان میداد. بدون پرداختن به جزئیات داستان برای کسانی که انیمه Neon Genesis Evangelion را ندیدهاند، این سازه به طرز چشمگیری به صحنه رویداد سوم (Third Impact) در انیمه شبیه بود.
کاربر Huge-Map-5607 به جای اظهار نظر درباره سازه، از سازنده پرسید که از چه شیدرهایی (shaders) برای این تصاویر استفاده کرده است. سازنده پاسخ داد که از شیدر Photon نسخه ۱.۱ استفاده کرده، اما پیشنهاد کرد که نسخه ۱.۲ آن بهتر است. کاربر iflabaslab گفت که این سازه شبیه یک رؤیای تبدار از یک تاریخ انسانی متفاوت و پادآرمانشهری به نظر میرسد. جالب اینجا است که این توصیف، خلاصهای بسیار دقیق و عالی از داستان انیمه بود و نشان میداد که سازه چقدر خوب ساخته شده است.
&
;
AnaverageuserX اضافه کرد که وقتی اولین تصویر را دید، بدون اینکه به نام سابردیت دقت کند، فکر کرد که یک سازه در دنیای واقعی است که این موضوع نشاندهنده کیفیت بالای ساخت آن بود.
سازههای ماینکرفت با الهام از انیمههای محبوب
بازسازی منطقه شیگانشینا در ماینکرفت
بسیاری از بازیکنان ماینکرفت که از طرفداران انیمه نیز هستند، این دو علاقه را با هم ترکیب کردهاند و سازههای فوقالعادهای خلق کردهاند. تاکنون سازههای زیادی از دنیای Neon Genesis Evangelion، یکی از تأثیرگذارترین انیمهها، ساخته شده است. سازندگان دیگر نیز مکانهای معروفی مانند منطقه شیگانشینا (Shiganshina District) از انیمه Attack on Titan را بازسازی کردهاند.
این سازهها ممکن است در مقایسه با پروژههایی مانند کامپیوترها و ماشینهای کاربردی ساده به نظر برسند، اما برنامهریزی و آمادهسازی سازههایی که طرفداران به خوبی آنها را میشناسند، کار بسیار دشواری است.
&
;رعایت تناسبات و مقیاس درست بسیار حیاتی است، زیرا حتی کوچکترین انحرافات میتواند توهم واقعیت را از بین ببرد. چالش دیگر، تبدیل طرحهای دوبُعدی انیمه به یک مدل سهبُعدی با استفاده از بلوکها است. سازندگان اغلب از ابزارهای شخص ثالثی مانند WorldEdit برای کمک به این فرآیند استفاده میکنند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.
منبع: sportskeeda
بهترین بازی سولزلایک تاریخ چیه؟ میزگیم با امیدلنون
نظرات