اتفاقات هیجان انگیز درباره بازی هایتِیل الهام گرفته شده از ماینکرفت
سرنوشت بازی هایتِیل، که با الهام از ماینکرفت ساخته شده است، از زمانی که «رایوت گیمز» (Riot Games) در ژوئن ۲۰۲۵ «هایپیکسل» (Hypixel) را خریداری کرد، در هالهای از ابهام قرار داشت. اکنون، پنج ماه پس از سکوت خبری، «سایمون»، بنیانگذار هایپیکسل، بهروزرسانی مورد انتظاری را درباره آینده بازی و وضعیت مالکیت آن به اشتراک گذاشته است. در اینجا تمام آنچه باید درباره اخبار مربوط به بازی هایتِیل بدانید، آمده است. با مجله بازار همراه باشید.
هایتِیل الهام گرفته شده از ماینکرفت پس از بازخرید حق مالکیت معنوی توسط بنیانگذار در آستانه بازگشت است!

بازی نقشآفرینی مورد انتظار هایتیل الهام گرفته شده از ماینکرفت توسط تیم اصلی دوباره خریداری شد.
هایتِیل شاید یکی از مشهورترین نامها در بین کامیونیتی ماینکرفت، در کنار سرور نمادین هایپیکسل، باشد. این عنوان که با الهام از دنیای بلوکی شکل گرفته، توسط تیمی در پشت هایپیکسل در حال توسعه بود تا زمانی که توسط رایوت گیمز، که سرمایهگذار توسعه آن بود، متوقف شد. بازی نقشآفرینی هایتِیل از سال ۲۰۱۵ در دست توسعه بود، بنابراین جای تعجب نیست که گیمرها از توقف توسعه آن ناامید شدند.
با این حال، «سایمون کالینز-لافلام»، بنیانگذار هایپیکسل و هایتِیل، در شبکههای اجتماعی اعلام کرد که هایتِیل از رایوت گیمز بازپس گرفته شده و توسعه این عنوان مورد انتظار دوباره به مسیر خود بازگشته است. بنیانگذار در پست خود اظهار داشت: «انجامش دادیم. هایتِیل نجات یافت. ما هایتِیل را از رایوت گیمز پس گرفتیم.»
سایمون در بهروزرسانی رسمی خود در وبسایت، اظهار داشت که با رایوت گیمز به توافق رسیدهاند، زیرا توسعه این عنوان در شرایط فعلی برای رایوت گیمز منطقی نبوده است. بنیانگذار همچنین از تیم رایوت بابت انجام بهترین کار در راستای منافع بازیکنان تشکر کرد.
علاوه بر این، سایمون اعلام کرد که در طول چند هفته گذشته، بیش از ۳۰ توسعهدهندهای که روی این عنوان کار میکردند را دوباره استخدام کردهاند و قرار است تعداد بیشتری نیز به زودی بازگردند. بنیانگذار همچنین اظهار داشت که آنها کاملاً مستقل هستند و او شخصاً متعهد شده است که هایتِیل را برای ده سال آینده تأمین مالی کند.
جدای از این بهروزرسانی مورد انتظار درباره سرنوشت هایتِیل، سایمون همچنین اظهار داشت که تاریخ دسترسی زودهنگام (Early Access) در روزهای آتی اعلام خواهد شد. این بازی نقشآفرینی قرار است ابتدا برای ویندوز و سپس برای ادغام با لینوکس/مک در آینده منتشر شود. بازخرید هایتِیل، مالکیت ۱۰۰ درصدی آن را به تیم اصلی بازمیگرداند و آیندهای روشن را برای موفقیت و انتشار آن نوید میدهد.
نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.
منبع: sportskeeda
بهترین بازی شوتر تاریخ؛ میزگیم با لیل شایان و امید لنون



نظرات