ساخت اند سیتی بزرگ و عجیب توسط یکی از بازیکنان ماینکرفت
دنیای بلوکی ماینکرفت با استفاده از یک الگوریتم جنریت میشود و این شامل تمام بایومها، سازههایی مانند روستاها، معابد، برجها و غیره است. با این حال، این بدان معنا نیست که بازیکنان نتوانند این مناطق را با افزودن خلاقیتهای خود گسترش دهند. در واقع، سازندگان بااستعداد نشان دادهاند که چگونه میتوان همه چیز در بازی را بزرگتر، پیچیدهتر و از بسیاری جهات بهتر کرد.
به تازگی یک بازیکن ماینکرفت با نام کاربری u/-Whyamisoweird-، تصاویری را در سابردیت بازی منتشر کرد که نشان میداد چگونه کمی از خلاقیت شخصی خود را به دنیای بیگانه اِند (End dimension) اضافه کرده است. در واقع، گفتن واژه «کمی» کملطفی است. تصاویر شامل یک شهر اِند بزرگ با ساختمانهای بلند و معماری پیچیده بودند. آنچه این بیلد را بهتر میکند، آن است که کاربر اصلی، سازهها را به قدری خوب طراحی کرده که با ظاهر کلی بُعد اِند هماهنگ باشند. خانههای بلند با طراحی داخلی زیبا و استفاده از رنگهای عالی، کل بنا را از هر زاویه زیبا کرده است. باید توجه داشت که مقیاس این سازه با وجود تمام جزئیات، بسیار بزرگ بود و نشان میداد که چقدر تلاش صرف کل کار شده است.
u/Narrow-Ad-4280 به درستی اشاره کرد که نمیتوان آن را یک شهر اِند نامید، زیرا به وضوح یک کلانشهر اِند میتوان آن را به حساب آورد. u/StormLordZeus گفت که همه چیز عالی به نظر میرسد و فضای داخلی، کار را حتی بهتر میکند. آنها همچنین پرسیدند که سازنده چگونه چوب بنفش را به دست آورده است، زیرا در بازی موجود نیست.
سازنده اصلی پاسخ داد که از دیتاپک (Datapacks) برای تبدیل چوب بلوط کمرنگ به رنگ بنفش استفاده کرده است. برای کسانی که نمیدانند، دیتاپکها دقیقاً ماد (Mod) نیستند، اما میتوانند برای تغییر ظاهر برخی آیتمها و مابهای بازی استفاده شوند.
u/Beneficial-Poem-4975 گفت که این سازه را به شهر اِند اصلی ترجیح میدهد، زیرا این سازهها باعث میشوند که محیط بسیار بهتر به نظر برسد. u/JTLBlindman اشاره کرد که شهرهای اِند وانیلا (اصلی بازی) از نظر آنچه ارائه میدهند، بسیار ناامیدکننده هستند، به ویژه وقتی بازیکن باید برای رسیدن به آنجا تلاش زیادی کند.
بُعد اِند ماینکرفت به یک بهروزرسانی بزرگ نیاز دارد

استودیوی موجانگ باید روی یک بهروزرسانی بزرگ برای ماینکرفت اند کار کند.
بُعد اِند در ماینکرفت مکانی است که بازیکنان پس از آمادهسازی طولانی به آن میرسند. این همان جایی است که ماب باس اِندر دراگون (Ender Dragon) سکونت دارد و بسیاری از بازیکنان شکست دادن این باس چالشبرانگیز را پایان بازی میدانند. آیتم ارزشمند الایترا (elytra) نیز در این بُعد یافت میشود.
با وجود چالشهای زیاد برای رسیدن به اِند، این مکان کاملاً ناامیدکننده است. هیچ چیز جالبی در آن وجود ندارد، نه ماب جدیدی، و نه حتی سازههایی که زحمت رسیدن به آن را توجیه کند. استودیوی موجانگ باید روی ارائه یک بهروزرسانی بزرگ برای بُعد اِند کار کند که آن را کاملاً متحول سازد، چیزی شبیه به کاری که برای بُعد ندر (Nether dimension) انجام دادند.
نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.
منبع: sportskeeda
بهترین بازی شوتر تاریخ؛ میزگیم با لیل شایان و امید لنون





نظرات