شرکت نیویورکی «بِیکد بای ملیسا» (Baked by Melissa)، که برای کاپکیکهای کوچک و دستساز خود شهرت دارد، در یک اقدام استراتژیک با شرکت «پارامونت» برای عرضه مجموعه انحصاری کاپکیک با تم انیمیشن محبوب «سگهای نگهبان» (PAW Patrol) همکاری کرده است. این مشارکت از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا اولین قرارداد رسمی این مجموعه جهانی در حوزه شیرینیجات به شمار میرود و خلأ بزرگی را در بازار محصولات مرتبط با جشن
شرکت نیویورکی «بِیکد بای ملیسا» (Baked by Melissa)، که برای کاپکیکهای کوچک و دستساز خود شهرت دارد، در یک اقدام استراتژیک با شرکت «پارامونت» برای عرضه مجموعه انحصاری کاپکیک با تم انیمیشن محبوب «سگهای نگهبان» (PAW Patrol) همکاری کرده است. این مشارکت از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا اولین قرارداد رسمی این مجموعه جهانی در حوزه شیرینیجات به شمار میرود و خلأ بزرگی را در بازار محصولات مرتبط با جشن تولد کودکان پر میکند.
هدف اصلی این همکاری، تصاحب سهم قابل توجهی از بازار جشنهای کودکانه از طریق جلب نظر والدین نسل هزاره (Millennial) است. این نسل از والدین به دنبال گزینههای باکیفیت، راحت و خاطرهانگیز برای فرزندان خود هستند و «بیکد بای ملیسا» با ارائه شیرینیهایی با طرح شخصیتهای محبوب کودکان، پاسخی دقیق به این نیاز میدهد. ملیسا بنایشای، مدیرعامل این شرکت، این همکاری را راهی برای ارائه یک خوراکی خوشمزه و در عین حال متعادل میداند که به والدین در مدیریت مصرف شیرینیجات کودکان کمک میکند.
این مجموعه جدید شامل بستههای ۲۵ عددی، بستههای ۶ عددی با طرح شخصیتهای اصلی، و جعبه هدیه ویژه است که هم در فروشگاههای فیزیکی و هم بهصورت آنلاین با ارسال سراسری در آمریکا عرضه میشود. این اقدام در ادامه همکاریهای موفق «بیکد بای ملیسا» با برندهای بزرگی چون Tabasco و Squishmallows صورت گرفته و جایگاه این شرکت را بهعنوان یک برند نوآور و پیشرو در صنعت غذا تثبیت میکند. در نهایت، این اتحاد خوشمزه، قهرمانان محبوب انیمیشنی را به ستارههای اصلی جشنهای تولد تبدیل کرده و تجربهای شاد و بهیادماندنی برای خانوادهها فراهم میآورد. برای دیدن ویدیوهای بیشتر میتوانید به بخش ویدئویی مجله بازار مراجعه کنید.
0 نظر