پروژه Misriah: Halo Ports، یک ماد برای بازی کانتر استرایک ۲ (Counter-Strike 2) است که تجربه مولتیپلیر کلاسیک هیلو ۳ (Halo 3) را با بازسازی دقیق نقشهها و بازآفرینی مکانیکهای اصلی بازی زنده میکند. این ماد فقط به ظاهر بسنده نکرده، بلکه با شبیهسازی فیزیک تیراندازی، کاهش جاذبه، افزایش زمان کشتن، جایگزینی سلاحها با مدلهای هیلو و اضافه کردن صداهای گوینده اصلی، حس و حال هیلو را تا حد زیادی
پروژه Misriah: Halo Ports، یک ماد برای بازی کانتر استرایک ۲ (Counter-Strike 2) است که تجربه مولتیپلیر کلاسیک هیلو ۳ (Halo 3) را با بازسازی دقیق نقشهها و بازآفرینی مکانیکهای اصلی بازی زنده میکند. این ماد فقط به ظاهر بسنده نکرده، بلکه با شبیهسازی فیزیک تیراندازی، کاهش جاذبه، افزایش زمان کشتن، جایگزینی سلاحها با مدلهای هیلو و اضافه کردن صداهای گوینده اصلی، حس و حال هیلو را تا حد زیادی در قالب CS2 منتقل کرده است. موفقیت این پروژه نشان میدهد که موتور بازیسازی Source 2 هنوز ظرفیت خلق شوترهای متفاوت و خلاقانه را دارد؛ آن هم در بستری مثل CS2 که هنوز به مکانیکهای قدیمیتر وفادار مانده است.
این ماد ثابت میکند که شرکت ولو (Valve)، پتانسیل عظیم Source 2 را هدر داده و به جای ساخت یک اکوسیستم گسترده مثل دوران موتور Source، آن را به چند بازی محدود کرده است. نبود پشتیبانی گسترده، ابزارهای ناقص و تأخیر در انتشار کامل Source 2 SDK، باعث شده تا صحنه مادسازی ضعیفتر از گذشته باشد. با این حال، پروژه Misriah نشان میدهد که حتی بدون حمایت جدی ولو، جامعه مادسازها هنوز زنده است و میتواند با خلاقیت خودش مسیر جدیدی را برای این موتور بازیسازی باز کند.
0 نظر