پیکسار یکی از بهترین استودیوهای انیمیشنسازی جهان محسوب میشود. فیلمهایش همیشه پر از نکات اخلاقی برای کودکان و بزرگسالان بود. به همین خاطر اکثر ماها با کارتونهایش مانند داستان اسباببازی، کارخانه هیولا و شگفتانگیزان بزرگ شدهایم. در واقع دهه ۲۰۰۰ دوران اوج پیکسار است؛ دورهای که پشت سر هم انیمیشنهای فوقالعادهای میساخت.
دهه ۲۰۱۰ تقریبا استودیو این مسیر را طی کرد با این وجود مثل دوران اوج خود نبود، اما هنوز
پیکسار یکی از بهترین استودیوهای انیمیشنسازی جهان محسوب میشود. فیلمهایش همیشه پر از نکات اخلاقی برای کودکان و بزرگسالان بود. به همین خاطر اکثر ماها با کارتونهایش مانند داستان اسباببازی، کارخانه هیولا و شگفتانگیزان بزرگ شدهایم. در واقع دهه ۲۰۰۰ دوران اوج پیکسار است؛ دورهای که پشت سر هم انیمیشنهای فوقالعادهای میساخت.
دهه ۲۰۱۰ تقریبا استودیو این مسیر را طی کرد با این وجود مثل دوران اوج خود نبود، اما هنوز انیمیشنهای فوقالعادهای مانند کوکو و سول را میساخت تا نشان دهد هنوز در این صنعت بیرقیب است. متأسفانه دوران سلطنت پیکسار بعد از کرونا تمام شد. در این دوران کیفیت انیمیشنهای رقبای پیکسار مانند دریمورکس با گربه چکمهپوش: آخرین آرزو پیشرفت زیادی کرد. علاوه بر این اسپایدرمن در امتداد اسپایدرورس درخشید در عوض پیکسار جادویش را از دست داد و دیگر مثل قبل ما را شگفتزده نمیکرد. چگونه از داستان اسباببازی ۳ به لایتیر رسیدیم؟ این ویدیو علت افت انیمیشنهای پیکسار را به طور کامل توضیح میدهد.
0 نظر