پیکسار از همان ابتدای فعالیتش سعی کرد انیمیشنهایی بسازد که از نظر تکنیکی پیشرفته و خارقالعاده باشند. بعد از موفقیت استودیو در دهه ۲۰۰۰ استودیو همچنان این روند را ادامه داد. در این ویدیو چالشهایی که پیکسار برای خلق انیمیشنهای مشهورش از دهه ۲۰۱۰ مثل Brave، شگفتانگیزان ۲، کوکو و در جستجوی دوری روبرو بود را مشاهده میکنیم؛ این که چگونه استودیو موانع خود را پشت سر گذاشت و انیمیشنهایی
پیکسار از همان ابتدای فعالیتش سعی کرد انیمیشنهایی بسازد که از نظر تکنیکی پیشرفته و خارقالعاده باشند. بعد از موفقیت استودیو در دهه ۲۰۰۰ استودیو همچنان این روند را ادامه داد. در این ویدیو چالشهایی که پیکسار برای خلق انیمیشنهای مشهورش از دهه ۲۰۱۰ مثل Brave، شگفتانگیزان ۲، کوکو و در جستجوی دوری روبرو بود را مشاهده میکنیم؛ این که چگونه استودیو موانع خود را پشت سر گذاشت و انیمیشنهایی پرجزئیات، طبیعی و ملموس ساخت.
برای مثال در قسمت دوم شگفتانگیزان جزئیات بصری انیمیشن مانند بافت پارچهها و لباسهای قهرمانان داستان را بهتر کرد، علاوه بر این در دانشگاه هیولاها کیفیت نورپردازی انیمیشن را بالاتر برد. پیکسار با هر کدام از این انیمیشنها سیستم جدیدی را ابداع کرد که در عنوانهای آینده خود از آنها استفاده کرد. در کل پیکسار اگر جایی احساس کند انیمیشن نیاز به بهبود و بهروزرسانی داشته باشد حتما آن را لحاظ میکند. به همین خاطر است انیمیشنهای پیکسار از نظر تکنیکی نسبت به رقبای خود چند پله بالاتر است.
0 نظر