اخبار سینما و انیمیشن خبر

مک دونالد با همکاری استودیو سازنده ناروتو یک انیمه جدید ساخته است

مک دونالد که به عنوان بزرگ‌ترین فست‌فوت زنجیره‌ای دنیا شناخته می‌شود، در تازه‌ترین پروژه مشترک خود با استودیو Pierrot، سازنده آثار مشهوری از جمله ناروتو و بلیچ، اقدام به ساخت یک انیمه جدید کرده است.

تبلیغ منتشر شده از این اثر در شبکه اجتماعی X، از برگزاری یک رویداد انیمه محور با محدودیت زمانی خبر می‌دهد که قرار است از روز ۷ اسفند ۱۴۰۲ (۲۶ فوریه ۲۰۲۴) در رستوران‌های منتخب برپا شود. در حالی که ماهیت دقیق رویداد مذکور مشخص نیست، اما تبلیغ آن به لحاظ ظاهری یادآوری انیمه Naruto بوده و رقابت بین دو شخصیت بی‌نام حس و حال آثار شونن را تداعی می‌کند. همچنین در این ویدیو یک دنیای جدید نمایش داده می‌شود که احتمالا زمینه‌ساز ساخت پروژه‌های متعدد با شخصیت‌های مختلف است. تبلیغ جدید مک دونالد با همکاری سازنده انیمه ناروتو را می‌توانید از طریق لینک زیر تماشا کنید:

تریلر انیمه مشترک سازنده ناروتو و مک دونالد

مک دونالد چندان با دنیای انیمه غریبه نیست، زیرا شعبه ژاپنی این فست فود زنجیره‌ای در اغلب موارد برای تبلیغ محصولات خود در رسانه‌ها از انیمه استفاده می‌کند. در سال ۲۰۲۲، خالق و تصویر‌گر اصلی مانگا کلاسیک Fist of the North Star یعنی تتسو هارا، یک تبلیغ برای یک آیتم به نام Samurai Mac که به صورت محدود به منوی مک دونالد اضافه شده بود، طراحی کرد. سال بعد مک دونالد کمپین Night Mac را برگزار کرد که تبلیغات آن حاوی تصاویری از انیمه‌های سبک برشی از زندگی بودند.

پوستر انیمه ناروتو به مناسبت رویداد AnimeJapan 2024 منتشر شد

استودیو Pierrot برخی از موفق‌ترین انیمه‌های تاریخ ژاپن را تولید کرده است. در سال ۲۰۰۲، این استودیو انیمه اقتباسی از مانگای مشهور ماساشی کیشیموتو یعنی ناروتو را برای اولین بار به نمایش گذاشته و به سرعت به محبوب عظیمی دست پیدا کرد. شهرت نینجا نارنجی پوش با گذشت زمان بیشتر شده و به ساخت اقتباس‌های تلویزیونی و سینمایی بیشتر منجر شد. پس از پایان ناروتو شیپودن، میراث سری Naruto در قالب Boruto: Naruto Next Generations ادامه پیدا کرد که داستان زندگی پسر ناروتو را روایت می‌کند. بخش اول انیمه بوروتو در سال گذشته به پایان رسید و طرفداران منتشر سری جدید با محوریت رویدادهای Boruto: Two Blue Vortex هستند.

انیمه جدید استودیو Pierrot با McDonald
در تبلیغ انیمه جدید استودیو Pierrot با McDonald دنیایی تازه به نمایش گذاشته می‌شود

دو سال پس از شروع انیمه ناروتو، استودیو Pierrot روند پخش انیمه دیگری به نام بلیچ را شروع کرد. این اثر با اقتباس از مانگای تیته کوبو ساخته شده و داستان‌های یک دانش‌آموز ۱۵ ساله به نام ایچیگو کوروساکی را دنبال می‌کند که دارای قدرت‌های خدای مرگ معروف به شینیگامی است. او به نمایندگی از سازمان Soul Society برای محافظت از بشریت در برابر ارواح سرکشی که مکررا وارد قلمرو انسان‌ها می‌شوند، با آن‌ها مبارزه می‌کند.

ناروتو به محبوب‌ترین انیمه ۲۵ سال اخیر تبدیل شد

سری اصلی انیمه Bleach در سال ۲۰۰۴ شروع و تا سال ۲۰۱۲ ادامه داشت. در سال گذشته، استودیو Pierrot نمایش سری جدید این مجموعه را تحت عنوان Bleach: Thousand Year Blood War شروع کرد. در این اثر داستان رویارویی خشونت‌آمیز بین Soul Society و یگ گروه شورشی به نام Wandenreich را روایت می‌کند. فصل سوم انیمه مذکور در بهار سال ۲۰۲۴ پخش می‌شود.

نظر شما در مورد همکاری مک دونالد و استودیو Pierrot برای ساخت یک انیمه جدید چیست؟ آیا برند دیگری را سراغ دارید که عمل مشابهی را انجام داده باشد؟ دوست دارید کدام برند دست به ساخت انیمه بزند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: CBR


ده بازی معرفی نشده که باید منتظرشون باشیم

ده بازی معرفی نشده که باید منتظرشون باشیم

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hdhd
پاسخ

امیدوارم داخل هیچگونه تبلیغی از مک دونالد نباشه

سعید
پاسخ

آقا خواهشاً شبدر سیاه رو درست کنند

شروین
پاسخ

تبلیغات قبلی مک دونالد که خیلی خاک بر سری بودن ایشالله اینو خراب نکنن🗿