استودیو Rebel Wolves که متشکل از اعضای سابق سی دی پراجکت رد و سازندگان The Witcher 3 است، چندی پیش از نخستین پروژه خود رونمایی کرد: The Blood of Dawnwalker، یکی بازی فانتری و تاریک در سبک جهانباز و نقشآفرینی با محوریت ومپایرها. شخصیت اصلی بازی کوئن (Coen) نام دارد؛ فردی که به تازگی به یک ومپایر (Dawnwalker) تبدیل شده است. داستان بازی در قرن چهارم میلادی و در منطقه کوهستانی کارپات اروپا جریان دارد. سازندگان قول رونمایی کامل از گیمپلی را در تابستان ۲۰۲۵ دادهاند.
خیلی از مخاطبان پس از تماشای تریلر معرفی فکر میکردند با یک عنوان ومپایری فانتزی طرف باشیم که در آن شخصیت اصلی بیش از حد قدرتمند و شکستناپذیر باشد. با این حال Konrad Tomaszkiewicz (کارگردان بازی و مدیر استودیو Rebel Wovles) در یک استریم توییچ تایید کرد که «کوئن یک ابرقهرمان یا کاراکتری بیش از حد قدرتمند نخواهد بود». وی توضیح داد:
آنچه درباره کوئن دوست دارم این است که هیچگاه به یک ابرقهرمان تبدیل نمیشود. او هیچگاه بیش از حد قدرتمند نخواهد بود. در طول روز او میتواند مثل بقیه انسانها با استفاده از شمشیر مبارزه کند. شاید او از جادوی سیاه بهره بگیرد اما همچنان هرکسی توانایی کشتن او را دارد.
تماشا کنید: تریلر معرفی بازی The Blood of Dawnwalker
از سوی دیگر شما نمیتوانید انتظار یک شخصیتپردازی مشابه گرالت را با کوئن داشته باشید، چراکه به گفته نویسنده و کارگردان روایی بازی (Jakub Szamałek)، کاراکتر اصلی در ابتدای ماجراجوییهای خود به سر میبرد.
کوئن تازه اول مسیر است و فکر میکنم این موضوع خیلی جالب باشد. به طور کلی او نوشتن این شخصیت بسیار سرگرمکننده و جذاب بوده، چراکه او از آن پروتاگونیستهای رایج ویدیو گیمی نیست. او شخصیتی سرسخت و باتجربه نیست که همه چیز را دیده و تجربه کرده باشد. کوئن از آن دست شخصیتهایی نیست که خیلی نسبت به دنیا بدبین باشد و با جملات سنگین و کوتاه درباره همه چیز اظهار نظر کند. او یک جوان قلبا احساسی است؛ او میتواند آسیبپذیر باشد و حتی درباره احساساتش با دیگران صادق است.
بازی The Blood of Dawnwalker هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما برای عرضه روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پیسی برنامهریزی شده است. یکی از عناصر مهمی که درباره گیمپلی فاش شده، وجود یک محدودیت ۳۰ روزه داخل بازی است؛ با این حال توسعهدهندگان تایید کردهاند که قرار نیست در یک فضای پرفشار و تنگای زمانی قرار بگیرید. فعلا جزئیات دقیقتری از این مکانیزم گیمپلی در دسترس نیست و باید دید سازندگان سابق ویچر و سایبرپانک چگونه آن را مدیریت خواهند کرد.
همچنین پیش از این تایید شده Dawnwalker به اندازه ویچر ۳ بزرگ نخواهد بود و احتمالا در حد و اندازههای دیالسی آن یعنی Blood and Wine باشد. اما طرفداران میتوانند منتظر محتوای فشردهتر و جزئیات بیشتری در این بازی جدید باشند.
نظرات