روبلاکس اعلام کرده که راه و روش تبلیغات در این بازی تغییراتی اساسی خواهد کرد. بیشتر این تغییرات مربوط به رده بندی سنی خواهند بود. جامعه طرفداران روبلاکس روز به روز در حال گستردهتر شدن است و این عنوان به یکی از محبوبترین عناوین این روزهای موبایل تبدیل شده.
به دلیل این که اکثر اعضای جامعه روبلاکس از سنین پایینتر هستند، سازندگان بازی باید مرتباً مراقب محتوای منتشر شده در آن باشند. قبل از این، روبلاکس یک سیستم محدودیت سنی برای محتویات ساخته شده بازیکنان را ثبت کرده بود که باعث میشود محتواهای بزرگسالانه به دست بازیکنان کم سن و سال نرسد.
اکنون و در اقدامی جدید در همین راستا، سازندگان بازی اعلام کردهاند که از این پس، تمامی تبلیغات برای بازیکنان زیر سیزده سال پنهان خواهند شد. همچنین، شرکتها دیگر اجازه نخواهند داشت تبلیغات مربوط به رمزارزها، اپلیکیشنهای دوست یابی و خدمات خاکسپاری را در روبلاکس نمایش دهند.
روبلاکس پارسال با جریمهای نهصد میلیون دلاری مواجه شد و اکنون محدودیت جدید مربوط به تبلیغات نیز ضرر زیادی به سازندگان آن خواهد زد، اما این قدمی است که به هر حال باید برداشته میشد. البته روزهای هیجان انگیزی برای این عنوان و طرفدارانش در راه است چرا که چندی پیش اعلام شد روبلاکس با لاک پشتهای نینجا و باب اسفنجی همکاری رسمی خواهد داشت.
شما درباره محدودیت تبلیغات برای بازیکنان کم سن و سال چه فکر میکنید؟ آیا این اقدامات تاثیری در سالمتر شدن محیط بازی برای همه طیفهای سنی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
نظرات