دومین رویداد بازیسازی شریفگیم با همکاری کافه بازار در حال برگزاری است. در قالب این رویداد تعداد ۲۴ بازی برتر و منتخب از روز گذشته وارد داوری کاربران شده و برای تبدیل شدن به بهترین آثار و دریافت جوایز تا پایان شهریور با یکدیگر رقابت میکنند.
بازیسازی در سالهای اخیر با گسترش خوبی در ایران مواجه شده و تاکنون بازیهای ارزشمند و سرگرمکنندهای منتشر شده است. در راستای بهبود شرایط و رونق هر چه بیشتر بازیسازی، از روز ۱۹ اردیبهشت امسال و با حضور ۲۳۴۸ نفر از افراد فعال در این صنعت، دومین دوره از رویداد شریفگیم شروع شد.
در مرحله اول این رقابتها، در حدود ۲۵۰ تیم حضور داشتند که این بخش پس از ثبت ۱۱۱ بازی ورتیکال اسلایس در تاریخ ۲۶ خرداد به کار خود پایان داد. دبیر رویداد شریفگیم در این باره گفت که ۹ داور بر اساس معیارهایی از جمله طراحی، سطح هنری و فنی، تعداد ۲۴ بازی را برای حضور مرحله نهایی انتخاب کردند.
تیمهای راه یافته به مرحله نهایی در تاریخ ۱۰ تیر در جلسههای منتورینگ آرت و دیزاین شرکت کرده و نقاط قوت و ضعف خود را متوجه شدند. در ادامه این تیمها فرصت پیدا کردند که تا تاریخ ۱۹ مرداد آثار خود را توسعه دهند. در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۶ مرداد تمامی بازیها به مدت یک هفته تست بوت کمپ را در کافه بازار پشت سر گذاشتند.
در این دوره بازیهای شرکت کرده در شریفگیم در چهار معیار Engagement ،Retention ،CTR و حجم مورد بررسی قرار گرفته و طبق نظرات کارشناسان روند توسعه و بروزسانی را ادامه دادند.
حال نوبت شما است که در رویداد شریفگیم شرکت کرده و به عنوان داور عمل کنید. برای این منظور میتوانید به صفحه مربوطه در کافه بازار مراجعه و با تجربه بازیهای موجود اثر برتر و برنده مسابقه را مشخص کنید.
اختتامیه مسابقه شریفگیم قرار است در روز ۳۰ شهریور برگزار شود. به این واسطه سه تیم برگزیده که توسط کاربران بازار انتخاب شدهاند، به ترتیب جوایز نقدی ۹۰، ۸۰ و ۷۰ میلیون تومانی را دریافت خواهند کرد. این بازیها در ادامه خود را برای انتشار جهانی آماده خواهند کرد.
نظرات