آخرین اخبار باب اسفنجی و پاتریک اخبار بازی خبر

باب اسفنجی: تعقیب همبرگر ۲ در راه اپل آرکید!

سرویس اپل آرکید (Apple Arcade) خود را برای یک فصل تعطیلات طوفانی آماده می‌کند. بازی باب اسفنجی: تعقیب همبرگر ۲ (SpongeBob: Patty Pursuit 2)، دنباله‌ی یکی از موفق‌ترین عناوین این پلتفرم، قرار است در تاریخ ۱۴ آذر (۴ دسامبر) منتشر شود. اما این تنها خبر خوب نیست؛ عناوین جذابی همچون شبیه‌ساز شست‌وشو (PowerWash Simulator)، نسخه آرکید کالت آو د لمب (Cult of the Lamb)، موج‌سواران مترو پلاس (+Subway Surfers)، ناروتو: طوفان نینجای نهایی پلاس (+NARUTO: Ultimate Ninja STORM) و گلس‌بریکرز: قهرمانان ماس (Glassbreakers: Champions of Moss) نیز به فهرست بازی‌های این سرویس اضافه خواهند شد.

بازی باب اسفنجی: تعقیب همبرگر ۲ اثری از نیکلودئون (Nickelodeon) است که استودیوی اولد اسکول گیمز (Old Skull Games) وظیفه توسعه آن را بر عهده داشته است. این ماجراجویی پلتفرمر کاملاً جدید، از تاریخ ۱۴ آذر به صورت انحصاری در دسترس مشترکین اپل آرکید قرار می‌گیرد.

انیمیشن «باب اسفنجی: اسفنج خارج از آب» را در بازار تماشا کنید

چه کسی در آناناسی زیر دریا زندگی می‌کند و حالا برای یک ماجراجویی تازه بازگشته است؟ درست حدس زدید؛ باب اسفنجی شلوار مکعبی! ماه آینده، دوست‌داشتنی‌ترین اسفنج دنیا در دنباله‌ای جدید برای بازی تحسین‌شده باب اسفنجی: تعقیب همبرگر، با دشمن همیشگی‌اش یعنی «پلانکتون» هم‌تیمی می‌شود. این زوج غیرمنتظره در نسخه دوم بازی که ۱۴ آذر عرضه می‌شود، راهی سفری پرفرازونشیب برای نجات شهر بیکینی باتم خواهند شد.

در این ماجرای همبرگر خرچنگی، باب اسفنجی و پلانکتون مجبورند اختلافات قدیمی را کنار بگذارند و با یکدیگر همکاری کنند. مأموریت آن‌ها چیست؟ بازگرداندن دستگاه سرخ‌کن گم‌شده رستوران خرچنگ (Krusty Krab)، پیدا کردن اختراعات عجیب پلانکتون که به طرز مرموزی ناپدید شده‌اند و البته نجات بیکینی باتم از چنگال یک مغز متفکر شرور که هویتش هنوز فاش نشده است.

تجربه بازی با دو شخصیت محبوب و حل معماهای چالشی

بازیکنان می‌توانند با ایفای نقش در قالب هر دو شخصیت باب اسفنجی و پلانکتون و استفاده از قابلیت‌های منحصربه‌فرد هرکدام، معماها را حل کرده و بر چالش‌ها غلبه کنند. علاوه بر این، امکان تجربه بازی با دوستان یا اعضای خانواده در حالت کو-آپ (Co-op) محلی نیز فراهم شده تا هیجان بازی دوچندان شود. از خیابان‌های آشنای بیکینی باتم گرفته تا مسیرهای پرگردوغبار دره چشم مرده (Dead Eye Gulch) و سواحل شنی گو لاگون (Goo Lagoon)، باب اسفنجی و پلانکتون به مکان‌های زنده‌ای سفر می‌کنند که کاملاً به انیمیشن اصلی وفادار هستند. در این مسیر، آن‌ها باید پازل‌های خاصی را حل کنند و با غول‌آخرهای (Bosses) عجیب‌وغریبی مبارزه نمایند.

همکاری بزرگ باب اسفنجی و فورتنایت لو رفت!

البته اپل آرکید تنها به باب اسفنجی بسنده نکرده و طی هفته‌های آینده، پنج بازی جدید دیگر را نیز به آرشیو خود اضافه می‌کند. بازی اکشن-استراتژی و چندنفره‌ی هم‌زمان گلس‌بریکرز: قهرمانان ماس (Glassbreakers: Champions of Moss) مخصوص هدست اپل ویژن پرو (Apple Vision Pro)، فردا ۲۳ آبان (۱۳ نوامبر) منتشر می‌شود.

عناوین دیگری که برای انتشار در ۱۴ آذر (۴ دسامبر) برنامه‌ریزی شده‌اند عبارت‌اند از:

  • بازی عمیقاً آرامش‌بخش شبیه‌ساز شست‌وشو (PowerWash Simulator).
  • نسخه آرکیدِ بازی روگ‌لایت و برنده جایزه فرقه بره (Cult of the Lamb Arcade Edition).
  • بازی موج‌سواران مترو پلاس (+Subway Surfers) که پردانلودترین بازی موبایل جهان را با گیم‌پلی روان و بدون وقفه ارائه می‌دهد.
  • بازی ناروتو: طوفان نینجای نهایی پلاس (+NARUTO: Ultimate Ninja STORM)، یک مبارزه‌ای سه‌بعدی جذاب بر اساس مانگا و انیمه پرطرفدار ناروتو.

 

بازی شبیه‌ساز شست‌وشو (PowerWash Simulator) ساخته‌ی استودیوی فیوچر لب (FuturLab) در تاریخ ۱۴ آذر از راه می‌رسد. این بازی، لذت وصف‌ناپذیر از بین بردن آلودگی‌ها را به صورت انحصاری از طریق اپل آرکید به دنیای موبایل می‌آورد. بازی با کنترل‌های لمسی و پشتیبانی از ژیروسکوپ کاملاً بهینه‌سازی شده تا بازیکنان بتوانند با صدای آرام‌بخش فشار آب، نگرانی‌های خود را بشویند و از بین ببرند. مشترکین آرکید در زمان عرضه به پک‌ها و مأموریت‌های محبوبی از جمله «پک ویژه باب اسفنجی» دسترسی خواهند داشت و پس از انتشار نیز محتواهای اضافی بیشتری بدون هزینه جداگانه به بازی افزوده خواهد شد.

بعد از ۲۵ سال، باب اسفنجی هنوز در اعماق دریا بهترین زندگی را دارد

یکی دیگر از عناوین محبوب که برای نخستین بار پا به دنیای موبایل می‌گذارد، نسخه آرکید کالت آو د لمب است که تنها در اپل آرکید قابل بازی خواهد بود. این نسخه شامل محتوای انحصاری نظیر فرم‌های جدید برای پیروان، آیتم‌های تزئینی و لباس‌های تازه است و تمام آپدیت‌های محتوایی قبلی و بسته‌های پولی را نیز در خود جای داده است. این اثر توسط مسیو مانستر (Massive Monster) و دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) در ۱۴ آذر منتشر می‌شود.

 

قیمت‌گذاری و نحوه دسترسی

سرویس اپل آرکید با قیمت ماهانه ۶.۹۹ دلار (آمریکا) و یک ماه اشتراک آزمایشی رایگان در دسترس است. خریداران دستگاه‌های جدید آیفون، آیپد، مک یا اپل تی‌وی، سه ماه اشتراک رایگان دریافت می‌کنند. اپل آرکید بخشی از باندل‌های ماهانه «اپل وان» (Apple One) شامل طرح‌های انفرادی (۱۹.۹۵ دلار)، خانواده (۲۵.۹۵ دلار) و پریمیر (۳۷.۹۵ دلار) است که همگی شامل یک ماه استفاده آزمایشی رایگان هستند.بازی‌های دسته «Arcade Originals» روی آیفون، آیپد، مک، اپل تی‌وی و اپل ویژن پرو قابل اجرا هستند. عناوین دسته «App Store Greats» روی آیفون، آیپد و اپل ویژن پرو در دسترس قرار دارند.

منبع: apple


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها