اخبار بازی خبر

سازنده استارفیلد دلیل انتخاب شخصیت اصلی بی‌صدا در بازی را توضیح می‌دهد

یکی از توسعه‌دهندگان ارشد استودیو بتسدا به تازگی طی مصاحبه‌ای با وبسایت بازی‌های ویدئویی Polygon، درباره دلیل انتخاب یک شخصیت اصلی بی‌صدا برای بازی مورد انتظار استارفیلد صحبت کرد. امیل پاگلیارولو، طراح ارشد بتسدا، در این مصاحبه اظهار داشت که تصمیم به بازگشت به یک شخصیت اصلی بی‌صدا برای Starfield «واقعاً آزادکننده» بوده است. وی توضیح داد که استارفیلد دارای بیش از ۲۰۰ هزار خط گفتگوی گویا است و اگر قرار بود صداگذاری شخصیت اصلی نیز انجام شود، این حجم عظیم گفتگو قابل مدیریت نبود.

البته بتسدا در ابتدا برنامه داشت تا همانند Fallout 4، شخصیت اصلی Starfield را نیز کاملاً صحبت‌کننده طراحی کند. آن‌ها حتی تا آنجا پیش رفته بودند که یک بازیگر صداگذاری استخدام کرده و جلسات ضبط صدا را آغاز کرده بودند. اما در نهایت و پس از بررسی‌های بیشتر، تصمیم گرفتند که از این ایده منصرف شوند. پاگلیارولو توضیح داد که یکی از دلایل اصلی این تغییر تصمیم، این بود که استارفیلد اجازه می‌دهد بازیکنان انواع مختلف شخصیت‌ها را بسازند و با آن‌ها بازی کنند. بنابراین بهترین راه برای ارائه چنین شخصیتی که توسط بازیکن ساخته می‌شود، این است که او را بی‌صدا نگه داریم تا بازیکن بتواند شخصیتپردازی ذهنی خود را انجام دهد.

یکی از توسعه‌دهندگان ارشد استودیو بتسدا به تازگی طی مصاحبه‌ای با وبسایت بازی‌های ویدئویی Polygon، درباره دلیل انتخاب یک شخصیت اصلی بی‌صدا برای بازی مورد انتظار استارفیلد صحبت کرد.
یکی از توسعه‌دهندگان ارشد استودیو بتسدا به تازگی طی مصاحبه‌ای با وبسایت بازی‌های ویدئویی Polygon، درباره دلیل انتخاب یک شخصیت اصلی بی‌صدا برای بازی مورد انتظار استارفیلد صحبت کرد.

علاوه بر این، واکنش‌های منفی برخی بازیکنان نسبت به شخصیت صحبت‌کننده در Fallout 4 نیز بی‌تأثیر نبود. هرچند پاگلیارولو می‌گوید آن‌ها تنها پس از بررسی گزینه‌های مختلف، سرانجام تصمیم گرفتند به سمت شخصیت اصلی بی‌صدا حرکت کنند. وی همچنین پذیرفت که نحوه کارکرد گفتگو در Fallout 4 ناقص بود. بسیاری از بازیکنان از این موضوع ناراضی بودند که با انتخاب یک پاسخ مختصر، شخصیت اصلی خطی کاملاً متفاوت را بیان می‌کرد. این مسئله باعث می‌شد حس غرق شدن در نقش شخصیت از بین برود. علاوه بر این، بسیاری از بازیکنان تمایل داشتند پاسخ‌های کامل را قبل از انتخاب مطالعه کنند که این باعث می‌شد خطوط گفتاری شخصیت اصلی نادیده گرفته شود.

۱۵ لحظه نفس‌گیر و استرس‌زا در دنیای گیم با چاشنی تپش قلب

پاگلیارولو در پایان خاطرنشان کرد: «ما در نهایت تصمیم گرفتیم که در استارفیلد از یک شخصیت صحبت‌کننده استفاده نکنیم. هرچند هنوز معلوم نیست بازیکنان چه واکنشی به این تصمیم خواهند داشت، اما به نظر می‌رسد یک شخصیت اصلی بی‌صدا برای بازی‌ای مثل Starfield که تمرکز زیادی روی شخصیت‌پردازی و انتخاب‌های بازیکن دارد، گزینه بهتری باشد.» Starfield یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال‌های اخیر است که توسط استودیوی مشهور بتسدا ساخته می‌شود. این استودیو پیش از این بازی‌های بسیار محبوبی همچون Skyrim و Fallout را عرضه کرده است. Starfield قرار است در تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ برای رایانه‌های شخصی و کنسول ایکس‌باکس سری ایکس/اس منتشر شود.

بازی در یک محیط علمی-تخیلی جای می‌گیرد و بازیکن می‌تواند به کهکشان‌های دوردست سفر کرده و سیارات و منظومه‌های جدید کشف کند. گفته می‌شود استارفیلد بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین بازی تاکنون بتسدا خواهد بود و انتظارات زیادی را برانگیخته است. طرفداران بتسدا به شدت منتظر رونمایی بیشتر از جزئیات و مکانیک‌های بازی هستند تا ببینند آیا استارفیلد می‌تواند به وعده‌های خود در زمینه یک تجربه نقش‌آفرینی عمیق در یک محیط علمی-تخیلی عظیم جامه عمل بپوشاند یا خیر.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Cj23
پاسخ

بخاطر راحتی خودشون بوده یک شخصیت لال

Zed
پاسخ

بتسدا و شخصیتای لالش دیگه دوم اترنال همین داستانو داشتیم🥲