اخبار بازی خبر

اسکین‌های آیکون (Icon) جدید در راه فورتنایت هستند

علی حسن (Ali Hassan) که در جامعه فورتنایت با نام سایفر پی کی (SypherPK) شناخته می‌شود، یکی از محبوب‌ترین محتواسازهای این بازی است. او از همان ابتدای عرضه، بتل رویال اپیک گیمز (Epic Games) را به طور جدی دنبال می‌کرده و به دنبال کسب شهرت در جامعه این بتل رویال بوده. با وجود محبوبیت بالا، این استریمر آمریکایی تا به حال اسکین آیکون مخصوص به خودش را در بازی نداشته اما گویا بالاخره قرار است این اتفاق رخ دهد.

با توجه به این که او یکی از ثابت‌قدم‌ترین استریمرهای فورتنایت بوده و به صورت مداوم محتوای مربوط به این بازی را از ابتدا عرضه می‌کرده، بسیاری از طرفداران مدت‌هاست منتظر اسکین‌های او هستند. خبر خوب برای طرفداران علی حسن این است که اپیک گیمز بالاخره تصمیم گرفته اسکین‌های آیکون سایفر را وارد بازی کند.

اسکین آیکون جذاب سایفر پی کی با استایل‌های مختلف
اسکین آیکون جذاب سایفر پی کی با استایل‌های مختلف

سایفر پی کی حضور اسکین خودش در بازی اشاره می‌کند

سایفر پی کی در مصاحبه‌ای با یکی از وبسایت‌های ویدیوگیم، درباره حرفه خود به عنوان یک استریمر و تاثیری که دیگر تولیدکننده‌های محتوا در این زمینه بر او داشته‌اند، صحبت کرده. این گیمر حریفه‌ای اکنون شش میلیون دنبال کننده در کانال توییچ خود دارد و به طور اختصاصی برای فورتنایت استریم می‌کند. سایفر همچنین در یوتوب نیز فعالیت دارد و پست‌های روزانه او در این سایت میلیون‌ها بازدید می‌گیرند.

این استریمر ۲۶ ساله در این مصاحبه به حضور اسکین‌های خودش در بازی اشاره کرده. او گفته: «فکر می‌کنم در ماه‌های آینده، با اضافه شدن چیزی به بازی، شاهد شکسته شدن رکورد بازدید در توییچ باشیم.» افراد نزدیک به او که از اخبار اطلاع دارند، گفته‌اند که منظور سایفر از این رویداد، عرضه شدن اسکین‌های آیکون او است. استریمرهای فورتنایت معمولاً در برنامه‌های زنده خودشان از اسکین‌های‌شان رونمایی می‌کنند و این وقایع با بازدید بسیار بالایی همراه هستند.

گرگ (Greg) یکی دیگر از استریمر‌های محبوب فورتنایت، رکوردهای مربوط به بازدید همزمان توییچ را در هنگام رونمایی از اسکین آیکون خود شکست. این محتواساز در رویداد مربوط به این رونمایی، دو و نیم میلیون بازدیدکننده به صورت همزمان داشت که این رقم فاصله زیادی با رکورد قبلی یعنی ۶۶۰ هزار بازدید، دارد.

با توجه به محبوبیت بالای سایفر، عجیب نخواهد بود اگر او بتواند در حین رونمایی از اسکین آیکون خود، حداقل یک میلیون بازدیدکننده انلاین داشته باشد. این استریمر پایگاه فعال و وفاداری از هواداران دارد که برای دیدن تزئینات مربوط به او در بازی لحظه‌شماری می‌کنند.

دیگر استریمرهای مشهور فورتنایت با اسکین‌های آیکون

اسکین آیکون نینجا در فورتنایت که محبوبیت بسیار زیادی در مقایسه با تمام اسکین‌های بازی دارد
اسکین آیکون نینجا در فورتنایت که محبوبیت بسیار زیادی در مقایسه با تمام اسکین‌های بازی دارد

بوگا (Bugha)، برنده جام جهانی فورتنایت نیز تا الان اسکین آیکون خودش را با چندین استایل و شمایل مختلف، به دست آورده. در آن زمان، او یکی از محبوب‌ترین و احتمالاً بهترین بازیکن فورتنایت در سراسر جهان به شمار می‌رفت. نینجا (Ninja) و چیکا (Chica) نیز جزو مشهورترین محتواسازهای فورتنایت هستند که هر دو از ابتدای عرضه بازی، آن را استریم می‌کرده‌اند و شاهد عرضه تزئینات مخصوص خودشان در این بتل رویال محبوب بوده‌اند.

اخیراً گرگ و لوزرفروت (Loserfruit) هم صاحب اسکین‌های جذابی در فورتنایت شده‌اند. اسکین‌های آیکون تنها منحصر به استریمرهای این بازی نیست و افراد مشهور در دیگر عرصه‌ها هم چنین اسکین‌هایی را دریافت می‌کنند. برای مثال، می‌توان از لبران جیمز (LeBron James) بسکتبالیست، مارکو رویس (Marco Reus) و نیمار (Neymar) فوتبالیست و برونو مارس (Bruno Mars) خواننده نام برد.

شما درباره عرضه اسکین‌های آیکون سایفر پی کی چه فکر می‌کنید؟ آیا تا به حال استریم‌های او را در توییچ و یوتوب دنبال کرده‌اید؟ دوست دارید اسکین‌های آیکون کدام مشاهیر در آینده به فورتنایت اضافه شوند؟ تا به حال اسکین‌های کدام سلبریتی‌ها را خریداری کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها