اسپاتیفای (Spotify) و باشگاه فوتبال بارسلونا (FC Barcelona) در همکاری جدیدی با تراویس اسکات (Travis Scott)، پیراهن ویژهای را رونمایی کردند که لوگوی کاکتوس جک، برند شخصی و شرکت تولید موسیقی این رپر مشهور، روی آن نقش بسته است. رپر آمریکایی یک روز پیش از بازی ال کلاسیکو در بارسلونا کنسرت اختصاصی برگزار میکند.
بازیکنان بارسلونا در بازی ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید در ۲۱ اردیبهشت (۱۱ مه) این پیراهن خاص را به تن خواهند کرد. همچنین تیم زنان بارسلونا نیز در آخرین بازی فصل خود در ۲۸ اردیبهشت (۱۸ مه) از این طرح استفاده خواهد کرد. این مجموعه محدود علاوه بر پیراهن اصلی، شامل سوییشرت، تیشرت، کلاه، شورت، ژاکت، شال و یک توپ فوتبال کلاسیک است که با هدف ترکیب دنیای موسیقی و ورزش طراحی شدهاند.
اسکات که با آهنگهای شماره یک بیلبورد هات ۱۰۰ مانند “سیکو مود”، “هایست این د روم” و “۴×۴” شهرت جهانی دارد، در بیانیهای گفت: «ال کلاسیکو رویدادی است که تمام جهان آن را دنبال میکنند. همکاری با اسپاتیفای و بارسلونا به من امکان میدهد دنیای خودم را با آنها ترکیب کنم. هدف فقط قرار دادن کاکتوس جک روی یک پیراهن نبود، بلکه خلق چیزی است که مرز بین موسیقی و ورزش را محو میکند.»
این همکاری، ادامه تلاشهای مشترک اسپاتیفای و بارسلونا از سال ۲۰۲۲ برای نزدیک کردن دنیای موسیقی و فوتبال است
این رپر آمریکایی اولین هنرمندی خواهد بود که در قالب این همکاری در بارسلونا کنسرت برگزار میکند. اجرای او در ۲۰ اردیبهشت (۱۰ مه)، یک روز پیش از ال کلاسیکو، تنها با دعوتنامه و برای طرفداران وفادار ساکن این شهر قابل دسترسی خواهد بود. خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا میگوید: «تغییر لوگو روی پیراهن برای ال کلاسیکو، بارزترین نمونه از قدرت همکاری بین اسپاتیفای و بارسلونا است که گفتگوهایی فراتر از دنیای ورزش ایجاد میکند. این اقدام، تمایل باشگاه برای ارتباط نوآورانه با هواداران و نزدیکتر شدن به مخاطبان جدید در سراسر جهان را نشان میدهد.»
به مناسبت سال تأسیس باشگاه، تنها ۱۸۹۹ پیراهن ویژه تراویس-بارسلونا تولید شده که از ۱۲ اردیبهشت در فروشگاههای رسمی بارسا در اسپانیا و سایت رسمی باشگاه، و از ۱۹ اردیبهشت در وبسایت شخصی تراویس اسکات به فروش میرسد. این پیراهنهای محدود با قیمت ۴۰۰ یورو عرضه شدند و در کمتر از یک ساعت کاملاً فروخته شدند. همچنین ۲۲ پیراهن امضا شده توسط بازیکنان اصلی تیمهای مردان و زنان با قیمت ۲٬۹۹۹ یورو نیز به فروش رسید.
تراویس اسکات ششمین هنرمندی است که پیراهن ویژهای برای بارسلونا طراحی میکند. پیش از او، کلدپلی (Coldplay)، دریک (Drake)، روزالیا (Rosalía)، کارول جی (Karol G) و گروه رولینگ استونز (The Rolling Stones) نیز طرحهای اختصاصی خود را روی پیراهن این باشگاه قرار داده بودند.
مارک هازان، معاون بازاریابی اسپاتیفای، این همکاری را «بلندپروازانهترین پروژه تاکنون» خواند و افزود: «ما صحنهای بینظیر برای هنرمندان فراهم میکنیم. همکاری با یک چهره جهانی برای بزرگترین بازی دنیا و برگزاری کنسرت زنده در بارسلونا، قدرتی است که ما ایجاد میکنیم.» این همکاری، ادامه تلاشهای مشترک اسپاتیفای و بارسلونا از سال ۲۰۲۲ برای نزدیک کردن دنیای موسیقی و فوتبال است. شما درباره لباس ویژه تراویس اسکات برای ال کلاسیکو چه فکر میکنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
منبع: billboard
سختترین بازیهای دنیای با چشمهای بسته؛ میزگیم با @hamid_scorpion
نظرات