جدیدا کمپانی یوبی سافت فاش کرده است که ارواح اهداف داستانی اصلی بازی اساسینز کرید میراژ (Assassin’s Creed Mirage) در صفحه لودینگ آنیموس (Animus) بازی ظاهر میشوند. بازی اساسینز کرید میراژ در ماه اکتبر منتشر شد و طرفداران این فرنچایز قدیمی را که گیم پلی کلاسیک مبتنی بر مخفی کاری سری را در مقیاسی بسیار کوچکتر از بازیهای جدیدتر Assassin’s Creed به سبک RPG ترجیح میدادند را توانست راضی کند. قهرمان اصلی نسخه میراژ بسیم بن اسحاق که در نسخه والهالا (Assassin’s Creed Valhalla) حضور داشت را در برمیگیرد و داستان خود را از درگیر شدن با افراد پنهان در بغداد قرن نهم روایت میکند.
مانند اکثر بازیهای اساسینز کرید ، روایت اصلی نسخه میراژ بازیکنان را موظف میکند تا تعدادی از اعضای برجسته Order of the Ancients را شکار کنند. برخی از این اهداف بهعنوان پلههای کوچکی برای رسیدن به اعضای مهمتری که بر مناطق مختلف بغداد حکومت میکنند، عمل میکنند. بسیاری از این ترورها، بسیم و هدف سقوط ترور شدهاش را برای لحظهای کوتاه در حالی که آخرین کلمات را با هم رد و بدل میکنند، وارد آنیموس میکند. برای کسانی که نمیدانند، باید گفت که آنیموس همان سیستمی است که بازیهای Assassin’s Creed به بازیکنان کنترل کامل شخصیت را در حین لود شدن بازی میدهد.
حال با گذر از این بحثها، باید گفت که سازندگان بازی اساسینز کرید در توییتر به طرفداران اطلاع دادند که اهدافی که بازیکنان در طول داستان اصلی ترور میکنند، در صفحه لودینگ آنیموس در نسخه میراژ در شکل ارواح نشان داده میشوند. این توییت شامل یک کلیپ کوتاه کنار هم از اوایل بازی در کنار اواخر آن بود. به اندازه کافی، در صفحه سمت راست، جایی که بازیکن ترورهای چند داستانی را انجام داده است، چهرههای سیاه و کم رنگی در چند متری بسیم دیده میشوند. البته تشخیص آنها فوق العاده دشوار است. این توئیت اضافه کرد که این ارواح اهداف ترور بسیم را میتوان در کات سینهای داستانی میراژ که در آنیموس اتفاق میافتد را هم مشاهده کرد.
اهداف ترور شده بسیم در صفحه لودینگ آنیموس اساسینز کرید میراژ ظاهر میشوند
در حالی که شناسایی آنها از قبل دشوار است، بازیکنان نسخه میراژ در پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X و S باید با دیدن این ارواح آنیموس به دلیل زمان لودینگ بسیار سریعتر کنسولها، زمان سختتری را سپری کرده باشند. کاربران PS4 و Xbox One زمان بیشتری برای دویدن در حین لودینگ بازی دارند، پس بنابراین احتمالا در طول بازیهای Assassin’s Creed Mirage بیشتر متوجه این ارواح خواهند شد. این که ارواح اهداف کشته شده به سختی قابل مشاهده باشند، یک حرکت هوشمندانه توسط یوبی سافت بود، زیرا ممکن است در طول کات سینهای مهم بازی در اواخر، حواسها را پرت کند.
جالب است که ببینیم آیا این جزئیات کوچک در بازیهای آینده فرنچایز یعنی Assassin’s Creed Red و Assassin’s Creed Hexe نیز خواهند بود یا خیر. با صحبت از نسخه Red، طرفداران این فرنچایز ممکن است انتظار داشته باشند که در مورد نسخه کامل بعدی به سبک RPG در Ubisoft Forward تایید شده که قرار است در ۱۰ ژوئن اتفاق بیفتد، اطلاعات بیشتری کسب کنند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.
منبع: gamerant.com
بهترین بازیهای پلی استیشن ۵ روی موبایل
عضویت در سایت
زنده باد تمدن اسلامی پارس