چرا طرفداران ماینکرفت از تغییر انچنتمنت لانژ در اسنپشات اخیر ناامید شدند؟
ماینکرفت به معرفی مجموعهای از ویژگیها و مابها (mobs) به بازی معروف است که به طور مداوم تجربهی گیمپلی را بهبود میبخشد و روشهای جدیدی برای بازی ارائه میدهد. توسعهدهندگان از بهروزرسانی بزرگ آینده خبر داده و بسیاری از ویژگیهای آتی را در قالب اسنپشاتها (snapshots) به نمایش گذاشتهاند. با این حال، آخرین نسخهی آزمایشی، تغییراتی در نیزه (spear) ایجاد کرده که طرفداران و کامیونیتی بازی را ناامید کرده است. در اینجا هر آنچه که باید دربارهی ناامیدی کامیونیتی ماینکرفت به دلیل تغییرات نیزه در آخرین اسنپشات بدانید، آمده است. با مجله بازار همراه باشید.
آخرین اسنپشات ماینکرفت نرف بزرگی برای سلاح نیزه اعمال کرده و موجب بحث و ناامیدی شد

تغییرات نیزه در آخرین اسنپ شات ماینکرفت به مذاق برخی از بازیکنان خوش نیامده است.
مجموعهی اخیر اسنپشاتها، نسخههای بتا و پیشنمایشهای ماینکرفت ویژگیهای بهروزرسانی بزرگ آتی با نام Mounts of Mayhem را نمایش دادهاند که به گیمرها اجازه میدهد قبل از انتشار نهایی، این بهبودهای گیمپلی و موجودات جدید را آزمایش کنند. با این حال، آخرین اسنپشات یک نرف (Nerf) نسبتاً بزرگ را برای نیزه منتشر کرده است که گیمرها از آن ابراز نارضایتی کردهاند.
گیمر و یوتیوبری به نام @RealThisisChris یک کلیپ در پلتفرم اجتماعی X منتشر کرد که آخرین تغییرات ویژگیهای گیمپلی بهروزرسانی آتی را به تصویر میکشید. او نرف بزرگی را که برای نیزه اعمال شده بود، نشان داد: یعنی استفاده از انچنتمنت لانژ (Lunge) اکنون با خسته کردن بازیکن، امتیازهای گرسنگی (hunger points) او را مصرف میکند. این عمل مشابه حرکاتی مانند دویدن (sprinting) یا پریدن است.
لانژ لول ۱، ۳ امتیاز گرسنگی و لول ۲، ۴ امتیاز گرسنگی مصرف میکند. در همین حال، استفاده از لانژ لول ۳، ۵ امتیاز گرسنگی مصرف خواهد کرد. این موضوع اساساً نیزه را از نظر منابع، به یک سلاح نسبتاً پرهزینه برای استفاده تبدیل میکند. پست اصلی قبل از اینکه توسط گیمر @ZachInsomnia به اشتراک گذاشته شود، ۴.۶ میلیون بازدید داشت. ری پست آن نیز بیش از ۲ میلیون بازدید دریافت کرده و بسیاری از بازیکنان ناراحتی خود را نسبت به این تغییر جدید ابراز کردهاند. اکثر کاربران اظهار داشتند که موجانگ اساساً این سلاح را به دلیل هزینهی بالای آن، غیرقابل استفاده کرده است.
افزایش شدید گرسنگی هنگام استفاده از این سلاح، آن را به انتخابی دشوار، به ویژه برای کسانی که ذخیرهی غذایی کمی دارند، تبدیل میکند. بازیکنان در صورتی که بخواهند از نیزه به عنوان سلاح اصلی خود استفاده کنند، نیاز به ذخیرهی مقدار زیادی غذا خواهند داشت.
با این حال، بخش دیگری از کاربران به حمایت از این تغییر پرداختند و اشاره کردند که این اقدام بیشتر یک تعادلبخشی (balancing) بوده تا یک نرف! بسیاری از کاربران نظر دادند که هدف از این تعادلبخشی، اطمینان از اُورپاور (Overpowered) نشدن نیزه، به ویژه در محیطهای مبارزهی بازیکن در برابر بازیکن (PvP) بوده است.
اعمال محدودیت برای مکانیک لانژ نیزه میتواند از سوء استفاده از آن جلوگیری کند. در همین حال، برخی دیگر اشاره کردند که از آنجایی که این تنها یک تغییر در مرحلهی آزمایشی است، احتمال دارد موجانگ به بازخورد بازیکنان گوش داده و تغییرات لازم را اعمال کند.
در حالی که اکثر کامیونیتی بازی با نرف نیزه مخالف بودند، برخی دیگر پیشنهاد کردند که کامیونیتی بازی باید منتظر نسخهی نهایی باشد تا ببیند توسعهدهندگان چه تصمیمی میگیرند. علاوه بر این، بسیاری از گیمرها پیشنهاد کردند که در صورت تمایل به استفاده از نیزه بدون هیچگونه تعادلبخشی یا نرف، میتوانند به استفاده از مادها (Mods) روی بیاورند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.
منبع: sportskeeda
اعترافات جنجالی یوتوبرهای فارسی؛ میزگیم با بیگزموگ


نظرات