آخرین اخبار کالاف دیوتی موبایل ترفندها ترفندهای بازی‌‌ها خبر

معرفی مد مولتی پلیر کالاف دیوتی موبایل؛ منتخب شما کدام است؟

همانطور که می‌دانید بازی چند نفره کال‌آف دیوتی موبایل دارای چندین مد است که در هر کدام از آن‌ها می‌توانید به طور مختلفی به تجربه بازی بپردازید. این مدها شامل حالت Team Deathmatch و همچنین حالت‌های دیگری مانند Domination و Hardpoint و… می‌شود. برای علاقه مندان به حالت‌های تاکتیکی، مد Search and Destroy نیز در بازی وجود دارد. با وجود تمام این حرف‌ها، هنوز تعداد قابل توجهی از بازیکنان نمی‌دانند هدف و چگونگی دریافت امتیاز در هر مد چگونه است؟ در این مقاله ما هر مد مولتی پلیر کالاف دیوتی موبایل را بطور مفصل توضیح می‌دهیم تا بتوانید با دانستن آن‌ها، بهتر در رقابت‌ها حضور پیدا کنید. با مجله بازار همراه باشید.

مد Frontline

مد Frontline یک  مد مولتی پلیر کالاف دیوتی موبایل مناسب بازیکنان تازه کار است.
مد Frontline یک مد مولتی پلیر کالاف دیوتی موبایل مناسب بازیکنان تازه کار است.

Frontline یک حالت تیمی به سبک Deathmatch است، اما دو تیم در دو طرف نقشه، اسپاون‌های جداگانه‌ای دارند. این باعث می‌شود که ‌اسپاون‌ها بی‌نظم نباشند، زیرا هر بازیکن همیشه در مکان تعیین‌شده برای اسپاون تیم خود ری‌اسپاون می‌کند. این حالت برای هر مسابقه میزبان ۱۰ بازیکن است که هر تیم ۵ بازیکن را شامل می‌شود. بازیکنان هر زمان که بتوانند حریفان خود را از دور خارج کنند، برای تیم خود امتیاز کسب می‌کنند. تیمی که بتواند به دامتیاز ۵۰ برسد، برنده مسابقه خواهد بود. به دلیل سادگی، مد Frontline شروع خوبی برای بازیکنان تازه وارد است. سلاح‌های مسلسل سبک بهترین انتخاب برای این مد است، چون هر دو تیم در این مد به سمت همدیگر هجوم می‌برند و می‌شود از این فرصت استفاده کرد تا از فاصله نسبتا دور کار حریف را ساخت.

  • مپ‌های این مد: Crossfire، Docks، Hijacked، Killhouse، Monastery، Nuketown، Oasis، Summit

مد Team Deathmatch

Team Deathmatch یک  مد مولتی پلیر کالاف دیوتی موبایل مناسب و استاندارد برای بازیکنان تازه کار است.
Team Deathmatch یک مد مولتی پلیر کالاف دیوتی موبایل مناسب و استاندارد برای بازیکنان تازه کار است.

اگر دنبال مد استاندارد بازی کال‌آف دیوتی می‌گردید، مد Team Deathmatch استانداردترین آن‌ها است. بر خلاف مد Frontline، محل ری‌اسپاون در این مد پس از اولین اسپاون هر دفعه به صورت تصادفی تغییر می‌کند. این مد برای هر دور مسابقه میزبان ۱۰ بازیکن است که باز هم هر تیم ۵ بازیکن را شامل می‌شود. طبق معمول بازیکنان هر زمان که بتوانند حریف خود را بکشند، می‌توانند برای تیم خود امتیاز کسب کنند. مانند مد Frontline، اولین تیمی که بتواند امتیازش را به ۵۰ برساند، برنده مسابقه خواهد بود.

با توجه به موقعیتتان باید سلاحتان را در این مد انتخاب کنید. بنده همیشه از قدرت سلاح‌های تهاجمی سبک مانند AK-47 و یا M4 در این مد بهره می‌بردم و اگر شما هم بتوانید به صورت استاندارد آن‌ها را ارتقا دهید، می‌توانید رقیبانتان را شکست دهید. جالب است بدانید که مد Team Deathmatch از بیشترین مپ‌ها پشتیبانی می‌کند و بخاطر همین تنوع بالا، این مد تا مدت‌ها شما را به خود درگیر خواهد کرد.

  • مپ‌های این مد: Crossfire، Docks، Dome، Firing Range، Hackney Yard، Hijacked، Highrise، Killhouse، Meltdown، Monastery، Nuketown، Raid، Rust، Shipment، Shoot House، Slums، Standoff، Sudal Harbor، Summit، Takeoff

مد Search and Destroy

عملیات کشف و خنثی سازی را با مد مولتی پلیر کالاف دیوتی موبایل Search and Destroy تجربه کنید.
عملیات کشف و خنثی سازی را با مد مولتی پلیر کالاف دیوتی موبایل Search and Destroy تجربه کنید.

یکی دیگر از مدهای کلاسیک بازی کالاف دیوتی موبایل، مد Search and Destroy است که دو تیم ۵ نفره را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. در این مد دو تیم باید در تلاش باشند که هم حمله و هم دفاع کنند. یعنی یک تیم باید به یکی از دو محل بمب حمله کرده و آن را منفجر کند، در حالی که تیم دیگر باید دفاع کند و سعی کند از انفجار بمب جلوگیری کند. جالب است بدانید که اگر در این مد کشته شدید، هیچ ریسپاونی وجود نخواهد داشت تا شما را به بازی برگرداند. یعنی هنگامی که یک بازیکن در طول بازی کشته شود، دوباره وارد بازی نخواهد شد تا زمانی که نتیجه راند مشخص شود و تا زمان مشخص شدن راند باید بنشیند و عملکرد بقیه را تماشا کند. اولین تیمی که بتواند در چهار راند بازی پیروز شود، برنده مسابقه است.

سلاحی که برای این مد توصیه می‌شود، مدل خاصی نیست و تمام مدل‌ها جوابگو هستند. اما به یاد داشته باشید که سلاحی بردارید هم خشاب ظرفیت بالایی داشته باشد و هم سرعت ریلودش باعث شود که هنگام حمله و یا دفاع به مشکل برنخورید.

  • مپ‌های این مد: Crash، Crossfire، Docks، Dome، Firing Range، Hackney Yard، Highrise، Meltdown، Raid، Slums، Standoff، Sudal Harbor، Summit، Takeoff، Terminal

مد Domination

در این مد دو تیم پنج نفره برای تصرف و حفظ کردن سه نقطه A، B و C با یکدیگر رقابت می‌کنند. تیم‌ها باید سعی کنند تا در وقت مشخص نقاط را حفظ کنند تا بتوانند امتیاز کسب کنند. این مد از دو راند تشکیل شده که هر راند ۵۰ امتیاز را شامل می‌شود. پس در هر راند تیم‌های حاضر باید نقاط را حفظ کنند تا بتوانند امتیاز را کسب کنند. در حالت دفاع مسلسل سنگین با ظرفیت خشاب و همینطور سرعت ریلود بالا می‌تواند به خوبی برای شما کارساز باشد. فقط باید در یک جای خوب کاور بگیرید تا بتوانید علاوه بر این که دشمن را آبکش می‌کنید، به خودتان آسیبی نرسد. در حالت حمله علاوه بر سلاح تهاجمی معمولی، سلاح تک تیرانداز هم خالی از لطف نخواهد بود. شما می‌توانید از فاصله نسبتا دور دشمنان را به راحتی هدشات کنید و مثل آقا بروید نقاط را تصرف کنید.

  • مپ‌های این مد: Crossfire، Docks، Dome، Firing Range، Hackney Yard، Highrise، Meltdown، Nuketown، Raid، Rust، Shipment، Shoot House، Slums،  Standoff، Sudal Harbor، Summit،  Takeoff، Terminal

بیشتر بخوانید:

مد Free-For-All

همانطور که از اسم این مد مشخص است، هیچ تیمی در مد Free-for-All وجود ندارد. در این مد ۱۰ بازیکن در یک مسابقه با یکدیگر برای زنده ماندن رقابت می‌کنند. برای هر دشمنی که در این مد می‌کشید، یک امتیاز به دست خواهید آورد و اولین بازیکنی که به حد مجاز امتیاز ۲۰ برسد، برنده خواهد شد. سلاح مناسبی که برای این مد توصیه می‌شود، سلاح SMG است که باید سرعت ریلود، فایر ریت و خشابش را دستخوش تغییرات کنید. بعد از انجام دادن این کار و استفاده از این سلاح در مد Free-for-All، خواهید فهمید که سرعت چقدر در این مد اهمیت دارد و هر بازیکن که سرعت داشته باشد، برنده بی چون و چرا خواهد بود.

  • مپ‌های این مد: Crossfire، Docks، Firing Range، Hijacked، Highrise، Killhouse، Meltdown، Nuketown، Rust، Shipment، Slums، Standoff، Summit، Takeoff، Terminal

مد Kill Confirmed

در مد Kill Confirmed، دو تیم ۵ نفره در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند تا برای جمع‌آوری تعداد بیشتر نشان سگ (Dog Tag) نسبت به یکدیگر با هم رقابت کنند. باید بگویم که این مد با هیچ کس شوخی ندارد، چون اگر در طول بازی کشته شوید، تمام نشان‌هایی که جمع کرده‌اید، به باد فنا می‌روند. البته اگر هم تیمی‌هایتان بتوانند بعد از مرگ شما، نشان‌هایی که از دست داده‌اید را جمع کنند، می‌توانند ضرری را که شما و تیم کرده‌اید را برطرف کنند، در غیر این صورت باید آبا آن‌ نشان‌ها خداحافظی کنید. نشان‌های دشمن به رنگ قرمز و نشان‌های دوست به رنگ آبی هستند. در مد Kill Confirmed اولین تیمی که بتواند ۴۰ عدد نشان جمع کند، برنده خواهد بود. سرعت عمل در این مد بسیار اهمیت دارد، پس سلاحی انتخاب کنید که اصلا سرعت ریلود و فایر ریت بالایی داشته باشد.

  • مپ‌های این مد: Crossfire، Dome، Hackney Yard، Hijacked، Highrise، Killhouse،  Raid، Rust، Shipment، Shoot House، Slums

مد Hardpoint

در این مد دو تیم پنج نفره برای گرفتن مکان‌های مشخص شده با هم رقابت می‌کنند. این مد شباهت زیادی با مد Domination دارد، اما چند فرق هم با آن دارد که باعث خلق مد دیگری به اسم Hardpoint شده است. در این مد نقاط مشخص و از پیش تعیین شده‌ای وجود ندارد، بلکه به صورت تصادفی هر دفعه یک نقطه مشخص می‌شود که باید شما و هم‌تیمی‌هایتان به سمت آن بروید و تصرفش کنید. به ازای هر ثانیه که در آن نقطه حضور دارید، یک امتیاز به شما تعلق می‌گیرد.

اما اگر تیم حریف وارد آن نقطه شود، هیچ امتیازی به شما تعلق نخواهد گرفت تا زمانی که تیم حریف را از آن نقطه بیرون بیاندازید. پس از مدتی، نقطه دیگری به صورت تصادفی مشخص می‌شود که باید دوباره به سمت آن بروید و تصرفش کنید. سلاح مورد نیاز شما در این مد، مسلسل سنگین خواهد بود! چون برای حمله و دفاع بسیار موثر عمل می‌کند و می‌تواند به خوبی مچ حریفان را بخواباند.

  • مپ‌های این مد: Crossfire، Docks، Firing Range، Hackney Yard، Hijacked، Nuketown، Raid، Rust، Shipment، Shoot House، Slums، Standoff، Sudal Harbor، Summit، Takeoff، Terminal

مد Gunfight

مد Gunfight درست مانند حالت اصلی نسخه Modern Warfare 2019 عمل می‌کند و شاهد مسابقات ۲v2 هستیم که در آن شما فقط یک جان دارید و باید با همان برای پیروزی تلاش کنید. یعنی شما ۴۰ ثانیه وقت دارید که حریف خود را بکشید یا منطقه مشخص شده روی نقشه را تصرف کنید تا بتوانید پیروز میدان شوید. با توجه به زمان این مد، شما به سلاحی با قدرت دمیج بالا و همینطور سرعت ریلود و فایر ریت زیاد نیازمند خواهید بود. برای همین هر سلاحی که انتخاب می‌کنید، مطمئن باشید که این سه مورد از لحاظ عملکرد، سطح پایینی نداشته باشند. در نهایت تیمی که بتواند در این مد به امتیاز ۶ برسد، برنده مسابقه خواهد بود.

  • مپ‌های این مد: Killhouse، Rust، Shipment

جمع‌‎بندی

اکنون که مودهای بازی کال‌آف دیوتی موبایل را شناختید، می‌توانید سراغ بازی بروید به صورت کاملا آگاهانه برای اهداف تیم و خود بجنگید. بازی دائما در حال آپدیت است و این مودها دائما بهینه می‌شوند، پس بهتر است سریعا وارد عمل شوید تا از قافله عقب نمانید. در آخر اگر نکته، نظر، پیشنهاد و یا سوالی دارید، خوشحال می‌شویم آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr. Minecraft
پاسخ

Frontline