اخبار بازی خبر

ناشر رد دد ردمپشن از احتمال ساخت فیلمی بر اساس این بازی می‌گوید

استراوس زلنیک، مدیرعامل تیک تو، در جدیدترین جلسه سهامداران این شرکت، در مورد احتمال ساخت فیلمی از رد دد ردمپشن صحبت کرد. علاقه به اقتباس سینمایی از بازی‌های ویدئویی در سال‌های اخیر و به ویژه پس از موفقیت‌های انتقادی فیلم سوپر ماریو برادرز و سریال آخرین ما افزایش یافته است. اگرچه هواداران به شدت منتظر ساخت فیلمی از رد دد ردمپشن هستند، اما مدیرعامل تیک تو می‌گوید وضعیت آنچنان ساده نیست.

پس از موفقیت اخیر اقتباس‌های سینمایی از بازی‌های ویدئویی، برخی تیک تو را به عنوان بعدی‌ترین موفقیت احتمالی می‌بینند، چرا که این شرکت صاحب عناوین مشهوری مانند بوردرلندز، جی‌ تی‌ ای و رد دد ردمپشن است. اما زلنیک در جلسه سهامداران گفت که این‌گونه نیست و تمام پروژه‌های فیلم و تلویزیونی ریسک بالایی دارند در حالی‌که فرصت اقتصادی محدودی ارائه می‌دهند. زلنیک با اشاره به موفقیت‌های اخیر سینمایی، تأکید کرد که شکست‌های بسیاری نیز وجود داشته‌اند که منجر به ضرر مالی شده‌اند. او همچنین اذعان کرد که تیک تو درس‌های زیادی از تجربیات ناموفق گذشته خود آموخته است.

گفتنی است بخش فیلم‌سازی برای تیک تو چالش‌برانگیز بوده است. فیلم مکس پین در سال ۲۰۰۸ مورد استقبال چندانی قرار نگرفت. شرایط کنونی نیز چالش‌برانگیز است، به ویژه فیلم بوردرلندز که دو سال است در دست تولید است و همچنان یک سال تا اکران فاصله دارد
گفتنی است بخش فیلم‌سازی برای تیک تو چالش‌برانگیز بوده است. فیلم مکس پین در سال ۲۰۰۸ مورد استقبال چندانی قرار نگرفت. شرایط کنونی نیز چالش‌برانگیز است، به ویژه فیلم بوردرلندز که دو سال است در دست تولید است و همچنان یک سال تا اکران فاصله دارد

البته تیک تو هم‌اکنون چند پروژه سینمایی از بازی‌های خود در دست تولید دارد، از جمله فیلم بوردرلندز و بایوشاک. اگرچه زلنیک گفت که پروژه‌های بیشتری در آینده امکان‌پذیر است، اما تیک تو رویکرد بسیار انتخابی در مجوزدهی خواهد داشت و نمی‌خواهد آینده خود و مالکیت معنوی‌اش را بر اساس اجرای دیگران در حوزه‌های دیگر سرگرمی دنبال کند. گفتنی است بخش فیلم‌سازی برای تیک تو چالش‌برانگیز بوده است. فیلم مکس پین در سال ۲۰۰۸ مورد استقبال چندانی قرار نگرفت. شرایط کنونی نیز چالش‌برانگیز است، به ویژه فیلم بوردرلندز که دو سال است در دست تولید است و همچنان یک سال تا اکران فاصله دارد.

زلنیک در ادامه صحبت‌های خود، به جوانب مختلف ساخت اقتباس‌های سینمایی اشاره کرد. او عنوان کرد که انتظارات بالا از سوی هواداران، تلاش برای تأمین منافع اقتصادی و حفظ حقوق مالکیت معنوی در کنار مخاطرات مالی، همگی چالش‌هایی هستند که تیک تو با آن‌ها روبروست. جالب است بدانید بخش فیلم‌سازی تنها حوزه‌ی نگران‌کننده برای شرکت نیست. زلنیک در همین جلسه سهامداران از قیمت ۵۰ دلاری نسخه‌ی سوئیچ رد دد ردمپشن دفاع کرد و گفت این نسخه شامل بسته‌ی الحاقی اندد نایتمر نیز خواهد بود. باید دید موفقیت فروش این بازی چگونه خواهد بود.

لیست تمام فیلم‌های دنیای سینمایی مارول (بهترین تا بدترین)

در هر صورت، جالب خواهد بود ببینیم تیک تو چگونه آینده‌ی این فرنچایز و سایر عناوین محبوب خود را پیش خواهد برد. جلب رضایت هواداران و در عین حال تأمین منافع اقتصادی، کار آسانی نیست و نیازمند تصمیم‌گیری‌های دشوار و اتخاذ رویکردی منعطف است. به نظر می‌رسد آینده نزدیک شاهد تحولات جالبی در حوزه ساخت فیلم و سریال‌های اقتباسی از بازی‌ها خواهیم بود. تیک تو به عنوان یکی از بازیگران اصلی این عرصه، مسیر پر فراز و نشیبی را در پیش دارد تا بتواند ضمن حفظ منافع اقتصادی، انتظارات مخاطبان را نیز برآورده سازد.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
غازچرون
پاسخ

همین دیروز گفتن قرار نیست فیلم بسازن که

رضا
پاسخ

این اصلا شبیه ارتور نیس ارتور به اون خشگلی و جذابی ارتور کجا و این کجا الکی زشتش کردن زیادی چهرشو تعقیر دادید