اخبار سینما و انیمیشن خبر

تریلر انیمیشن من نفرت انگیز ۴ عضو جدید خانواده گرو را نشان می‌دهد

شرکت یونیورسال و استودیو ایلومینیشن به تازگی تریلر انیمیشن من نفرت انگیز ۴ را منتشر کرده‌اند. طبق اطلاعات این تریلر یک عضو جدید به خانواده گرو اضافه می‌شود و شخصیت‌های منفی تازه‌ای هم قرار است در طی داستان حسابی دردسرساز شوند.

قسمت جدید مجموعه من نفرت انگیز یا همان Despicable Me در راه است و در تاریخ ۱۳ تیر ۱۴۰۳ (۳ جولای) راهی پرده‌های نقره‌ای سینما خواهد شد. حال با توجه به تریلر جدیدی که شرکت یونیورسال منتشر کرده، می‌توانیم اطلاعات جالبی به دست آوریم. گروه به عنوان شخصیت اصلی باز می‌گردد و این دفعه قصد دارد بیش‌تر از هر زمان دیگری به خانواده خود اهمیت دهد. وظیفه صداگذاری گرو مانند همیشه برعهده استیو کارل است و بازیگرانی نظیر کریستن ویگ، میراندا کازگروو و کریس ریناد نیز برای صداگذاری شخصیت‌های خود به انیمیشن من نفرت انگیز ۴ بازخواهند گشت.

رتبه‌بندی بهترین انیمیشن‌ها و لایواکشن‌های ابرقهرمانی

نکته جالب دیگری که می‌توان در موردش صحبت کرد حضور ویل فرل در قالب یک شخصیت منفی جدید با نام مکسیم لی مال است؛ بازیگر کهنه‌کاری که بیش‌تر به خاطر فیلم کلاسیک الف شناخته می‌شود. شخصیت منفی دوم داستان که والنتینا نام دارد توسط سوفیا ورگارا صداگذاری خواهد شد. این دو شخصیت که شریک زندگی یکدیگر محسوب می‌شود، زوج جذابی به نظر می‌رسند و احتمالا موقعیت‌های کمدی زیادی را در کنار گرو و مینیون‌ها به وجود خواهند آورد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید Despicable Me 4 را تماشا نمایید:

اولین فیلم من نفرت انگیز شخصیت گرو را در حالی نشان می‌دهد که سرپرستی سه دختر یتیم را برعهده گرفته است. در قسمت دوم او عاشق شخصیتی با نام لوسی می‌شود و شریک زندگی خود را پیدا می‌کند. اوضاع در قسمت سوم عجیب‌تر می‌شود و گرو برادر دوقلو گمشده خود را می‌بیند که نقاط اشتراک زیادی با هم دارند. اما بامزه‌ترین عضوی که به خانواده گرو اضافه می‌شود، در فیلم من نفرت انگیز ۴ ظاهر خواهد شد. حاصل ازدواج گرو و لوسی به یک پسر بچه بامزه به نام گرو جونیور منجر شده که از قضا شباهت زیادی هم به پدر خود دارد (البته گرو جونیور خوش شانس بوده و موهای قرمزش به مادرش رفته است).

من نفرت انگیز 4
منتظر بازگشت گرو افسانه‌ای در من نفرت انگیز ۴ باشید

با توجه به موفقیت قسمت‌های قبلی انتظارات زیادی از فیلم من نفرت انگیز ۴ وجود دارد. قسمت سوم این فرنچایز که در سال ۲۰۱۷ اکران شد توانست بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان بفروشد و عنوان پرفروش‌ترین فرنچایز انیمیشنی تاریخ را از شرک و دوستانش بدزدد. البته بخش بزرگی از این موفقیت به شخصیت‌های زرد بامزه‌ای مربوط می‌شود که فیلم‌های خاص خود را هم دریافت کرده‌اند: مینیون‌ها. دو فیلم مینیون‌ها و مینیون‌ها: قیام گرو که نسخه‌های فرعی مجموعه به شمار می‌روند، در باکس آفیس عملکرد خوبی از خود به جای گذاشتند و هویت خاص خود را به دست آوردند.

۱۰ شخصیت انیمیشنی که باید بیشتر به آن‌ها توجه شود

اگر بخواهیم در مورد داستان من نفرت انگیز ۴ صحبت کنیم باید بدانید که شخصیت‌های منفی جدید داستان تهدید بزرگی برای گرو و اعضای خانواده وی هستند. به همین دلیل گرو تصمیم می‌گیرد خانواده خود را به یک جای دور ببرد و در این میان به عزیزان و فرزند جدیدش اهمین بیش‌تر دهد. حال باید صبر کرد و دید که استودیو ایلومینیشن کار نهایی را چگونه از آب درخواهند آورد.

نظر شما در مورد انیمیشن من نفرت انگیز ۴ چیست؟ نظرات خود با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Variety


تاریخچه و داستان سری اساسینز کرید

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها