خبر

سایلنت هیل ۲ ریمیک دشمنان بازی را در ویدئوی گیم پلی جدید نشان می‌دهد

تریلر جدیدی از بازی سایلنت هیل ۲ (Silent Hill 2) که در جریان رویداد بازی سونی از آن رونمایی شد، اشاره‌ای به چندین دشمن از جمله هیولاهای نمادین معروف به مانکن‌ها داشت. در حالی که تریلر جدید مکان‌ها و هیولاهای زیادی را در بازی نشان می‌دهد، ولی فعلا تاریخ انتشار آن در حال حاضر یک راز باقی مانده است. با این حال تریلر جدید در مورد کیفیت و پیشرفت انجام شده و انتظاراتی که طرفداران این سری باید از موتور جدید داشته باشند، اطلاعات زیادی را ارائه می‌کند. هیولاهای سایلنت هیل حتی با موتورهای گرافیکی قدیمی‌تر وحشتناک بودند. برخی از طرفداران حتی استدلال می‌کنند که سایلنت هیل ۲ عجیب‌ترین و بهترین طراحی‌های دشمن را در بین دیگر نسخه‌های فرنچایز دارد که توانسته این سری را زیبا کرده است. شکل‌های عجیب و غریب بسیاری از موجودات انسانی از جمله مواردی هستند که بسیار با کابوس‌های شبانه همخوانی دارند.

اگر شکل‌های تا حدی چند ضلعی و تکسچرهای تار نسخه پلی استیشن ۲ (PS2) این هیولاها را عجیب و غریب کرده است، باید گفت که به نظر می‌رسد که نسخه ریمیک توانسته آینده این هیولاها را حتی بیشتر امیدوارکننده کند. این تریلر جدید از ریمیک سایلنت هیل ۲ در آخرین رویداد سونی پلی استیشن یعنی State of Play رونمایی شد. این تریلر اولین اشاره دقیق به دشمنان عجیب و غریب سایلنت هیل ۲ را نشان می‌داد، در حالی که قهرمان داستان جیمز ساندرلند در رویارویی با هیولاها از خود دفاع می‌کرد. برخی از دشمنان نمادین هم در این تریلر به چشم خوردند که ما را برای حضور آن‌ها در بازی جدید امیدوار کرد.

تریلر گیم پلی بازی Silent Hill 2 Remake

صحنه‌ای از تریلر بازی سایلنت هیل 2
صحنه‌ای از تریلر بازی سایلنت هیل ۲

طبق داستان سایلنت هیل ۲، این دشمنان بر اساس روان قهرمان داستان خلق شده‌اند، البته آن‌ها طراحی مبهمی به دلیل تلاش شخصیت برای فراموش کردن جزئیات خاصی از گذشته خود دارند. در حالی که دشمن‌هایی مانند پرستاران بدون چهره به دلیل این که بیشتر انسان نما است، وحشتناک به نظر می‌رسد، مانکن‌ها هم به دلیل طراحی پاها و آناتومی بدنشان، طبیعتاً نمادین‌تر و ترسناک‌تر هستند. ناگفته نماند که صحنه خاصی که در آن کله هرمی یا پیرامید هد به مانکن‌ها تجاوز می‌کند، در خاطرات بسیاری از طرفداران جای دارد.

متأسفانه، این تریلر قبل از این که اشاره دقیق‌تری به کله هرمی داشته باشد، ناگهان تمام می‌شود. طرفداران همچنین ممکن است منتظر باشند که چگونه همه این موجودات پس از انتشار بازی، دنیای سایلنت هیل را پر کرده و به آن معنا می‌بخشند. ریز جزئیات ظاهر هر دشمن ممکن است پس زمینه بیشتری به طراحی‌های ترسناک آن‌ها در نسخه ریمیک بدهد.

بیشتر بخوانید: اساسینز کرید رد و جزئیات جدیدی که از آن بازی به بیرون درز کرده است

به نظر می‌رسد که چندین صحنه در تریلر حاکی از برخی از لحظات کلیدی و مکان‌های موجود در بازی باشد، اما بسیاری از طرفداران هنوز نمی‌دانند که نسخه ریمیک سایلنت هیل ۲ چقدر به نسخه اصلی وفادار مانده است؟ با اندک جزئیات، امیدواریم تریلر گیم پلی تنها شروع ارائه اطلاعات بسیاری در آینده در مورد این عنوان باشد که امیدواریم در آینده تاریخ انتشار آن مشخص شود. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را در این باره حتما با ما به اشتراک بگذارید.

تاریخچه و داستان سری اساسینز کرید

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها