اخبار بازی خبر

بازی رایگان Silent Hill: the Short Message به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ منتشر شد

پس از مدت‌ها شایعه و حدس و گمان، شرکت کونامی بالاخره بازی رایگان سایلنت هیل با نام کامل Silent Hill: The Short Message را منتشر کرد. این بازی روایتگر داستان شخصیتی با نام آنیا است که در یک آپارتمان به جست و جو می‌پردازد، آن هم در حالی که یک هیولا ترسناک هدفی به غیر از جاری کردن خون او ندارد.

پی از مدت‌ها شایعه و بحث‌هایی که در سطح اینترنت صورت گرفت، ما بالاخره با بازی رایگان سایلنت هیل: شورت مسیج آشنا شدیم. این اثر در واقع یک ویدیو گیم ترسناک روانشناختی با دوربین اول شخص است که در انحصار پلی استیشن ۵ قرار دارد. نکته عجیب این است که بازی Silent Hill: The Short Message همین حالا و به صورت رایگان برای کاربران PS5 قابل تجربه است. شما می‌توانید در ادامه تریلر این اثر را مشاهده نمایید:

بازی رایگان سایلنت هیل تمرکز خود را روی شخصیتی مونث با نام آنیتا می‌گذارد که در یک آپارتمان عجیب قرار دارد؛ آپارتمانی که سرتاسر آن توسط نوشته‌ها و متن‌های آزاردهنده پر شده است. نکته عجیبی که در مورد این آپارتمان وجود دارد، به خودکشی‌هایی که در آن صورت می‌گیرد مربوط می‌شود. شخصیت آنیتا در این میان توسط یک هیولای ترسناک دنبال می‌شود و حسابی در خطر است. حال اینکه ماموریت شخصیت مذکور چیست و چه هدفی در سر می‌پروراند مشخص نیست.

بازی Silent Hill: The Short Message
همین حالا بازی Silent Hill: The Short Message را تجربه کنید

خبر خوبی که در مورد بازی رایگان سایلنت هیل وجود دارد این است که شما می‌توانید همین حالا به تجربه آن بپردازد. طبق اطلاعاتی که موسسه رده‌بندی سنی استرالیا توضیح می‌دهد، بازی Silent Hill: The Short Message شامل میان‌پرده‌های سوم‌شخص می‌شود و تمرکز اصلی گیم‌پلی آن نیز روی گشت و گذار در سطح محیط خواهد بود.

سایلنت هیل ۲ ریمیک دشمنان بازی را در ویدئوی گیم پلی جدید نشان می‌دهد

به هر حال بازی Silent Hill: The Short Message همین حالا در دسترس قرار دارد و اگر کنجکاو هستید بهتر است به شخصه به تجربه آن بپردازید. نظر شما درباره این اثر چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamingbolt


تاریخچه و داستان سری اساسینز کرید

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها