آخرین اخبار باب اسفنجی و پاتریک خبر

بازیگران باب اسفنجی شلوار مکعبی برای فینال مسابقات فوتبال آمریکایی آماده هستند

بازیگران انیمیشن باب اسفنجی شلوار مکعبی در طی مصاحبه‌ای که با رسانه PEOPLE داشتند، از آمادگی خود برای اجرا در فینال مسابقات فوتبال آمریکایی خبر دادند. آن‌ها در واقع می‌خواهند پیش از آغاز مسابقه سوپربول به اجرای زنده یک موسیقی بپردازند.

۵۸امین دوره سوپربول قرار است به زودی برگزار شود تا بهترین‌های لیگ NFL (لیگ فوتبال آمریکایی حرفه‌ای آمریکا) در مقابل یکدیگر قرار گیرند. این مسابقه در تاریخ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ بین تیم‌های Kansas City Chiefs و San Francisco 49ers برگزار خواهد شد. اما نکته جالبی که وجود دارد حضور باب اسفنجی در این رویداد ورزشی بزرگ است. در طی همکاری جالبی که میان دو شبکه سی بی اس اسپورتس و نیکلدئون صورت می‌گیرد، باب اسفنجی شلوار مکعبی و دوستانش یک اجرای موسیقی جذاب خواهند داشت.

 ۱۰ تا از تماشایی‌ترین لحظات سریال باب اسفنجی

تام کنی و بیل فاگرباکه که به ترتیب صدا پیشه دو شخصیت باب اسفنجی و پاتریک محسوب می‌شوند، در تاریخ مذکور و از طریق شبکه نیکلدئون به روی آنتن زنده خواهند رفت. البته که این دو نفر تنها نیستند و عوامل شبکه سی بی اسپرتس نیز آن‌ها را همراهی خواهند کرد. اما شرایط زمانی عجیب‌تر شد که متوجه شدیم صدا پیشه دو شخصیت سندی و لَری هم در این رویداد زنده حضور دارند و به گزارش و تفسیر مسابقه سوپربول می‌پردازند. به طور کلی شرایط به گونه‌ای در نظر گرفته شده تا کودکان و خانواده‌ها بتوانند با خیال راحت و در کنار یکدیگر از فینال لیگ NFL لذت ببرند.

بیل فاگرباکه در طی مصاحبه خود اظهار کرد که هیجان زیادی برای سوپربول دارد تا بتواند لحظاتی خنده‌دار و سرگرم کننده را برای کودکان و مخاطبین شبکه نیکلدئون به وجود آورد. فاگرباکه در ادامه توضیح داد:«شخصیت‌های دیگری از شبکه نیکلدئون نیز در این میان مشارکت خواهند داشت. ما چهره‌هایی مانند پلنکتون، هشت‌پا و آقای خرچنگ را هم داریم که در جایگاه تماشاگران حضور پیدا می‌کنند. این رویداد قرار است فوق‌العاده فان باشد.»

باب اسفنجی در سوپربول
علاوه بر باب اسفنجی چهره‌های آشنای دیگری هم حضور دارند

اما این همکاری مشترک قرار نیست به همین سادگی‌ها باشد و مسئولین آن برنامه‌های خیلی جدی‌تر و بامزه‌تری دارند. در ادامه یک سری اتفاقات داستانی استادیوم Allegiant (که سوپربول در آن برگزار می‌شود) وارد شهر بیکینی باتم شده که ظاهرا شخصیت سندی پشت رازهای آن قرار دارد. همین اتفاق دیوانه‌وار موقعیت‌های جالبی را به وجود آورده تا انیماتورها و برنامه‌نویس‌ها بتوانند لحظاتی باور نکردنی خلق کنند. بدین ترتیب افرادی که از شبکه نیکلدئون برنامه را دنبال کنند، انگار در حال تماشا کردن سوپربول از دل شهر بیکینی باتم هستند. پس در صورت دیدن حباب و ماهی ژله‌ای در کلیپ‌های سوپربول نباید تعجب کنید.

علاوه بر این‌ها ظاهرا شخصیت پلانکتون قادر به ترک عادت‌های زشت خود نیست و می‌خواهد برای باب اسفنجی و دوستان مشکل به وجود آورد و آن‌ها را اذیت کند. البته که با وجود تمامی این ویژگی‌های تمرکز از روی خود بازی برداشته نمی‌شود تا همه بتوانند این مسابقه جذاب را تماشا کنند. در راستای همین رویکرد یک سری عناصر آموزشی در نظر گرفته شده تا کودکان بتوانند با تماشای سوپربول با قوانین فوتبال آمریکایی و روند آن آشنا شوند.

باب اسفنجی شلوار مکعبی در رویداد سوپر بول اجرا می‌کند + ویدیو

تمامی این رویدادهای ویژه تنها با یک هدف در نظر گرفته شده‌اند: بالا بردن محبوبیت NFL در میان مردم. با وجود اینکه در سال‌های گذشته شاهد چهره‌های بزرگی در سوپر بول بوده‌ایم، اما ظاهرا تعداد تماشاگران آن به تدریج کاهش یافته و مسئولین لیگ به دنبال راه‌های مختلف هستند تا بتوانند این کاستی را از میان بردارند.

نظر شما در مورد حضور باب اسفنجی شلوار مکعبی و دوستانش در ۵۸امین دوره سوپربول چیست؟ نظرات خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: People


گرافیکی‌ترین بازی‌های ۲۰۲۴

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها