اخبار سینما و انیمیشن خبر

تاریخ اکران فیلم جنگ ستارگان: مندلورین و گروگو اعلام شد

باب ایگر، مدیر‌عامل شرکت دیزنی، تاریخ اکران فیلم Star Wars: The Mandalorian and Grogu که ادامه‌دهنده داستان سریال مندلورین محسوب می‌شود، را اعلام کرده است.

دنیای سینمایی جنگ ستارگان قرار است بیش از پیش گسترش پیدا کند. در رویداد Star Wars Celebration 2023، رئیس لوکاس فیلم یعنی کاتلین کندی سه فیلم از دنیای استار وارز را به کارگردانی دیو فیلونی (کارگردان سریال Ahsoka)، شرمین عبید چینوی (کارگردان فیلم Ms. Marvel) و جیمز منگولد (کارگردان فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny) معرفی کرد.

شکایت بازیگر سریال مندلورین از دیزنی با حمایت ایلان ماسک

اما آثار جدید مجموعه Star Wars تنها به این موارد ختم نمی‌شود. شرکت Lucasfilm، اثر چهارمی را هم در حال ساخت دارد که اولین فیلم سری مذکور از زمان اکران Star Wars: The Rise of Skywalker در سال ۲۰۱۹ محسوب می‌شود. این فیلم Star Wars: The Mandalorian and Grogu نام داشته و کارگردانی آن را جان فاورو که سریال مندلورین را خلق کرده، بر‌عهده دارد.

حال باب ایگر، مدیرعامل شرکت Disney، تاریخ اکران فیلم مندلورین و گروگو را اعلام کرده است. بر این اساس، اثر مذکور در تاریخ ۱ خرداد ۱۴۰۵ (۲۲ مه ۲۰۲۶) روی پرده سینما‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد. علاوه بر این، شرکت دیزنی دو تاریخ دیگر را برای اکران فیلم‌های جنگ ستارگان علامت زده، اما نام آن‌ها را مشخص نکرده است. با این حال انتظار می‌رود که فیلم ری اسکای واکر ساخته عبید چینوی در تاریخ ۲۷ آذر ۱۴۰۵ (۱۸ دسامبر ۲۰۲۶) و یکی از دو فیلم منگولد یا فیلونی در تاریخ ۲۶ آذر ۱۴۰۶ (۱۷ دسامبر ۲۰۲۷) اکران شوند.

فیلم Star Wars: The Mandalorian and Grogu
فیلم مندلورین و گروگو داستان این دو شخصیت پس از فصل سوم سریال را به نمایش می‌گذارد

باب ایگر در جریان جلسه مالی شرکت دیزنی چنین گفت: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که در قالب جدول اکران خود در سال ۲۰۲۵، آثاری از جمله Captain America: Brave New World ،Fantastic Four ،Pixar’s Elio ،Zootopia 2 و Avatar 3 را به علاقه‌مندان ارائه کنیم. همچنین در سال‌های ۲۰۲۶ و بعد از آن، انیمیشن‌های Frozen 3 و Toy Story 5 و فیلم جدید جنگ ستارگان که مندلورین و گروگو را روی پرده سینما می‌آورد، اکران خواهد شد.»

سریال مندلورین با بازی پدرو پاسکال در نقش دین جارین، به عنوان اولین سریال لایو اکشن از دنیای استار وارز در سال ۲۰۱۹ از شبکه دیزنی پلاس پخش شد. به لطف نقات قوت متعدد به خصوص شخصیت گروگو، این سریال به سرعت به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده و در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۳ فصل‌های دوم و سوم آن به نمایش گذاشته شد.

بازی مندلورین توسط استودیو سازنده سری Doom در حال ساخت است

در آخرین اپیزود از سریال The Mandalorian دیدیم که دین جارین در حضور سایر مندلوری‌ها، گروگو را به عنوان فرزند‌خوانده‌اش پذیرفته و در خانه‌ای در سیاره نوارو زندگی آرام خود را شروع می‌کنند. اما این آرامش عمر طولانی نخواهد داشت، زیرا دین جارین در توافقی با کارسون توا، به مزدور جمهوری جدید تبدیل شده و پیمان می‌بندد تا افراد باقی‌مانده امپراتوری را از بین ببرد.

نظر شما در مورد ادامه سریال مندلورین در قالب فیلم سینمایی Star Wars: The Mandalorian and Grogu چیست؟ آیا این اثر را مشاهده و در بین سریال‌های محبوب خود قرار می‌دهید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


ده بازی جدید با گرافیک فوق‌العاده ۲۰۲۴

ده بازی جدید با گرافیک فوق‌العاده ۲۰۲۴

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها