اخبار بازی خبر

ریمستر Need for Speed: Most Wanted یادآور روزهای خوب گذشته است

هرچند که ما مدت‌ها است منتظر کوچک‌ترین خبری از ریمستر بازی Need for Speed: Most Wanted (نسخه سال ۲۰۰۵) هستیم، اما خبری از سمت سازندگان منتشر نمی‌شود. در همین شرایط خود طرفداران دست به کار شده‌اند و با استفاده از مادهای مختلف جلوه‌های بصری آن را به روز رسانی کرده‌اند.

در سال‌های اخیر هنگامی که اسم بازی‌های ریسینگ به گوش می‌خورد خیلی سریع به نام‌هایی نظیر فورتزا هورایزن، فورتزا موتور اسپرت و گرن توریسمو فکر می‌کنیم. هرچند که این آثار در نوع خود بهترین هستند، اما نمی‌توان نیاز به تنوع بیش‌تر در این سبک را انکار کرد. در چند وقت اخیر شایعاتی مبنی بر ساخت و عرضه نسخه جدید Burnout در آینده منتشر شده است. اما با این حال تکثر ما از ته دل یک نید فور اسپید جدید یا ریمستر نسخه‌های قدیمی را نسبت به پروژه‌های احتمالی دیگر ترجیح می‌دهیم.

سری نید فور اسپید یکی از بازی‌های ریسینگ کلاسیک دنیای ویدیو گیم محسوب می‌شود و راه را برای آثار پس از خود هموار کرد. حالت آرکید و دوری جستن از عناصر واقع گرایانه حال و هوای سرگرم کننده‌تری در نید فور اسپید و نسخه‌های مختلف آن به وجود آورد؛ فرمولی که به منبع الهام فرنچایزهایی نظیر فورتزا هورایزن و The Crew تبدیل شد. نید فور اسپید مسابقات رانندگی را از دل پیست‌های حرفه‌ای بیرون کشید و با آوردن آن به کف خیابان، حالت عامیانه‌تری به آن داد.

نید فور اسپید آنلاین جدید موبایل، NFS Zeal نام خواهد داشت

تا این نقطه از تاریخ ما شاهد نسخه‌های متعددی از نید فور اسپید بوده‌ایم که به سختی می‌توان آمار دقیق‌شان را شمرد. ولی در میان این نسخه‌های متعدد یک سری از آن‌ها از سایرین برجسته‌تر بودند و باعث شدند که خاطرات شیرینی در ذهن گیمرها حک شود. یکی از این نسخه‌ها که حسابی مورد تحسین همگی قرار گرفت و به اعتقاد برخی بهترین شماره سری محسوب می‌شود، بازی Need For Speed: Most Wanted است.

ریمستر بازی Need for Speed Most Wanted
نسخه ابتدایی Most Wanted (2005) در زمان خود فوق‌العاده بود

با وجود تمامی جذابیت‌ها، گذر زمان رابطه خوبی با گرافیک این بازی نداشته و جلوه‌های بصری آن کمی تاریخ مصرف گذشته به نظر می‌رسند. با توجه به همین موضوع، یک کانال یوتیوبی با نام CyCu1 دست به کار شده تا بتواند با ریمستر Need for Speed: Most Wanted خاطرات خوب گذشته را با جلوه‌های بصری مدرن به تصویر بکشد. این کانال با استفاده از یک ویدیو نسخه ریمستر شده را با نسخه اورجینال مقایسه کرده تا به خوبی بتوانیم متوجه تغییرات مثبت آن شویم. شما می‌توانید در ادامه این ویدیو را مشاهده نمایید:

نسخه جدید که با استفاده از RTX Remix بازسازی شده، از لحاظ نور پردازی و کیفیت مدل‌ها پیشرفت چشم‌گیری دارد و درک تغییرات را آسان می‌سازد. البته توجه داشته باشید که ریمستر Need for Speed: Most Wanted هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد و به تدریج بهتر و بهتر خواهد شد. اگر این پروژه با موفقیت ادامه پیدا کند با نسخه‌ای تمام عیار از بازی روبرو خواهیم شد.

آخرین نسخه‌ای که تا به حال از نید فور اسپید منتشر شده به بازی Need for Speed Unbound مربوط می‌شود که عملکرد قابل قبولی داشت. اما در حال حاضر ما از آینده این سری خبر نداریم و باید حالا حالاها منتظر اطلاعات جدید از سوی الکترونیک آرتز بمانیم. شما در این باره چه فکری می‌کنید؟ نظرات خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBible


گرافیکی‌ترین بازی‌های ۲۰۲۴

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
12 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
پاسخ

به نظرم ریمستردش عالیه و کیفیت خیلی خوبی داره

شاهین
پاسخ

ریمسترد😐

صالح
پاسخ

درستش ریمسترد هست remastrd

۰.۰
پاسخ

Remasterهستش نهRemastrd

هشمت
پاسخ

من موندم چرا اینجوری خیلی از بازیهای نچندان معروف رو ریمستر یا حتی ریمیک کردن ولی ایم بازی که بنظرم بهترین ریسینگ تاریخ هست رو تو این همه سال هیچ ریمستر یا ریمیکی نکردن

ـــ
پاسخ

باید ریمیک بزنن

یکی از بهترین بازی که تو دوران کودکی انجام دادم
پاسخ

یکی از بهترين بازی های بود که تو دوران کودکی انجام دادم رو دستش نیومده حتی نیفرواسپید

بنده خدا
پاسخ

یادش بخیر، مثل gta کل نقشه ها و خیابون هاشو از حفظ بودم، ۳بار تمومش کردم…

Reza
پاسخ

وای خداییش زیبا بود ، هر دو تاشون .

۰.۰
پاسخ

یعنی ویدئو تو یوتیوب گرافیکش از این آپارات هندلی بهتره.😐
حداقل یکم رو کیفیت ویدئو کار می کردید۲۴۰آخه چیه!؟
انصافا این نسخه گیم باحالی بود به اندازه هیچ کدوم البته بجز آندرگراند لذت زیادی بهم نمی‌داد.

جواد
پاسخ

به نظرم همین که نسخه جدید و بروز رسانی نمیدن نقطه قوتشه تنها کاری که ایرانی ها میتوانند انجام دهند اینه که نسخه کاملش رو بزارن واسه دانلود و تمام نسخه های دستکاری شده جمع آوری بشوند

جواد
پاسخ

اگر تمام راز های بازی رو در یک کتاب بنویسند عالی میشه به نظرم چیز های زیادی باید داشته باشه که نهایت لذت را با نهایت سرعت برابر کنند.