اخبار سینما و انیمیشن خبر

تریلر سریال Iwaju منتشر شد؛ اثر اختصاصی جدید دیزنی پلاس + ویدیو

سریال Iwaju تازه‌ترین اثر انیمیشنی دیزنی است که اواخر ماه جاری به صورت اختصاصی از شبکه Disney+ پخش خواهد شد. به منظور آشنایی مخاطبان با این اثر، شرکت دیزنی تریلر و پوستر آن را منتشر کرده است.

چندین سال پیش برای اولین بار اعلام شد که استودیوهای انیمیشن‌سازی والت دیزنی با شرکت افریقای کوگالی برای ساخت یک سریال انیمیشنی که نیجریه را در شرایط آینده‌نگرانه به تصویر می‌کشد، همکاری می‌کند. این سریال که Iwaju نام دارد، مدت زیادی است که در دست ساخته بوده. حال شرکت دیزنی اولین تریلر و پوستر را از این سریال منتشر کرده است.

تریلر سریال انیمیشنی جدید لاک پشت های نینجا منتشر شد + ویدیو

سریال Iwaju قرار است در تاریخ ۹ اسفند ۱۴۰۲ (۲۸ فوریه ۲۰۲۴) و در قالب ۶ قسمت به نمایش گذاشته شود. این اثر آینده‌ای پیشرفته به لحاظ فناوری را از زاویه‌ای روایت می‌کند که چندان مرسوم نیست. برای آن که بیشتر با دنیا، داستان و شخصیت‌های سریال Iwaju آشنا شوید، می‌توانید تریلر و پوستر این اثر را در زیر مشاهده کنید:

پوستر سریال Iwaju
پوستر سریال Iwaju شخصیت‌های اصلی و فرعی این اثر را نشان می‌دهد

سریال Iwaju نسخه آینده‌نگرانه شهر لاگوس واقع در کشور نیجریه را به تصویر می‌کشد. این اثر داستان دختر جوانی به نام تولا که در جزیره ثروتمند‌نشین زندگی می‌کند، به همراه بهترین دوستش یعنی کول که یک متخصص فناوری است، را دنبال می‌کند. این دو رازها و خطرات نهفته در دنیای متفاوت خود را کشف می‌کنند. سازندگان سریال Iwaju به واسطه عناصر بصری منحصر به فرد و پیشرفت‌های مختلف در زمینه فناوری که از بطن لاگوس الهام گرفته شده‌اند، بینندگان را به یک سفر خاص دعوت می‌کنند.

دیزنی با انتشار یک تریلر انیمیشن موانا ۲ را معرفی کرد + ویدیو

نظر شما در مورد اولین تریلر و پوستر سریال Iwaju چیست؟ آیا این اثر را به لیست تماشای خود اضافه می‌کنید؟ آیا شرکت دیزنی برای نمایش یک کشور آفریقایی در آینده‌ای با پیشرفت‌های فناوری تصمیم درستی گرفته است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


ده بازی جدید با گرافیک فوق‌العاده ۲۰۲۴

ده بازی جدید با گرافیک فوق‌العاده ۲۰۲۴

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها