آخرین اخبار جی‌تی‌ای خبر

شایعه: نقشه جی تی ای ۶ بزرگ‌تر از آنچه است که متصور بودیم

هرچند که همه ما می‌دانیم جی تی ای ۶ بزرگ است و استانداردهای جدیدی تعریف می‌کند، شایعات جدید هیجانات موجود را بالاتر می‌برند. طبق اطلاعاتی که در سطح اینترنت دست به دست می‌شود نقشه بازی GTA VI بزرگ‌تر و جاه‌طلبانه‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کنیم.

پیش از اینکه تریلر بازی جی تی ای ۶ در دسامبر ۲۰۲۳ منتشر شود و اینترنت را مانند یک بمب هسته‌ای منفجر کند، شایعات مربوط به آن به صورت مکرر در سطح اینترنت دیده می‌شود. اما حالا که به عرضه آن در سال ۲۰۲۵ نزدیک‌تر می‌شویم و بحث‌های مربوط به آن نیز بیش‌تر می‌شود، حجم شایعات موجود سر به فلک می‌کشند و اگر راستش را بخواهید هیجان‌انگیز هم هستند.

پلی استیشن ۵ پرو زودتر از جی تی ای VI عرضه خواهد شد

با وجود اینکه از عرضه GTA VI مطمئن هستیم، نسبت به جزئیات آن آگاهی قاطعانه‌ای نداریم. از جمله این جزئیات محدود می‌توان به دو شخصیت جیسون و لوسیا اشاره کرد که ظاهرا با الهام‌گیری از یک زوج در دنیای واقعی با نام‌های بونی و کلاید اشاره کرد. علاوه بر این ما می‌دانیم که این بازی در ایالت فلوریدا جریان دارد و گیمرها را به شهر خاطره‌انگیز وایس سیتی باز می‌گرداند؛ شهری که داستان GTA Vice City در آن جریان داشت. در این میان یک سری شایعات می‌گفتند که علاوه بر خود فلوریدا، داستان ما را به نقاط دیگری از جهان و کشورهای دیگر می‌برد (درست مانند آنچه که در رد دد ردمپشن ۲ مشاهده کردیم).

حال طبق پستی که یک کاربر ردیتی با نام Longjumping-Crab3595 منتشر کرده، یکی از توسعه‌دهندگان پلی استیشن اخبار جالبی را فاش کرده است. به گفته این منبع ناشانس از تیم پلی استیشن، بازی جی تی ای VI به شدت بزرگ است و در این میان از عناصر موجود در رد دد ردمپشن ۲ هم کمک می‌گیرد تا تجربه ملموس‌تری را ارائه دهد. علاوه بر این به نظر می‌رسد که نقشه بازی به صورت تدریجی تکامل پیدا می‌کند و بزرگ‌تر می‌شود تا محیط‌های جدیدی برای گشت و گذار در دسترس قرار گیرد.

نقشه جی تی ای VI
نقشه جی تی ای VI به صورت تدریجی تکامل پیدا خواهد کرد

ما معنی دقیق «نقشه در حال تکامل» نداریم و نمی‌توانیم به صورت مطمئن در مورد آن صحبت کنیم. کسی چه می‌داند، شاید محیط‌های جدید صرفا در بخش آنلاین بازی مورد بحث در دسترس قرار گیرند. با گذر از این موضوع باید بدانید که طبق گفته این منبع، بازی جی تی ای VI شامل بسته الحاقی داستانی نمی‌شود و راه GTA V را در پیش می‌گیرد. اما از طرفی دیگر، بخش آنلاین این بازی با گذر زمان بزرگ‌تر می‌شود و محتویات و بسته‌های الحاقی جدیدی دریافت می‌کند؛ درست مانند آنچه که در جی تی ای V مشاهده کردیم و می‌کنیم.

شایعه جالب دیگری که باید به آن اشاره کنیم Eagle Eye نام دارد که در واقع معادل همان Dead Eye در بازی رد دد ردمپشن ۲ است. هنگامی که از این مکانیک استفاده کنید، همه چیز آهسته می‌شود تا بتوانید با دقت بیش‌تری تیرهای خود را روانه دشمن و اعضای مختلف بدن او کنید. بازی جی تی ای ۶ نسبت به سایر ساخته‌های راک‌استار از مینی گیم‌های به مراتب بیش‌تری برخوردار است تا تنوع گیم‌پلی در حین تجربه بازی حفظ شود. از جمله این مینی گیم‌ها می‌توانیم به بخش ماهیگیری احتمالی آن اشاره کنیم.

باز‌سازی تریلر جی تی ای ۶ توسط تیم هیوندای موتوراسپورت + ویدیو

حال اگر به تجربه رد دد ردمپشن ۲ پرداخته باشید با مکانیک لجندری انیمالز یا حیوانات افسانه‌ای آشنایی دارید؛ حیواناتی که پیدا کردن و کشتن‌شان سخت است و پاداش‌های ارزشمندی به همراه دارند. نسخه جدید جی تی ای هم از سیستم مشابهی استفاده می‌کند، تنها با این تفاوت که به جای حیوانات به دنبال ماشین‌های لاکچری می‌گردید. الهام‌گیری‌های جی تی ای VI از نسخه دوم رد دد در این نقطه به پایان نمی‌رسد و گفته می‌شود که امکان تعامل با NPCها هم مانند آن خواهد بود. بدین ترتیب می‌توانید با مردم موجود در نقشه از جمله پلیس‌ها صحبت کنید و با توجه به تصمیم‌هایی که می‌گیرید، شرایط خود را مشخص نمایید.

نظر شما در مورد این شایعات هیجان‌انگیز چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBible


۱۰ بازی معرفی نشده که باید منتظرشون باشیم

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها