اخبار سینما و انیمیشن خبر سینما

ارباب حلقه‌ها ؛ پس از وقایع جنگ حلقه چه اتفاقی برای آراگورن افتاد؟

با وجود امید و اراده در وجود کاراکترهای ارباب حلقه‌ها ، لحظات غم انگیز زیادی هم در آن وجود داشت که قلب تک تک ما را به لرزه درآورد. جنگ حلقه بیشتر سرزمین میانه را ویران کرد و بسیاری از شخصیت‌ها به دست ارتش سائرون به سرنوشت تلخی دچار شدند. با این حال، آراگورن تا انتها پیش رفت و نتیجه عالی را هم برای شخصیت خود و هم جبهه خیر رقم زد. با این حال، سؤالی که در ذهن ایجاد می‌شود، آن است که آیا این پایان خوش پس از وقایع ارباب حلقه‌ها هم ادامه داشت؟

آخرین باری که آراگورن در مراسم تاجگذاری خود حاضر شد، به عنوان سی و پنجمین پادشاه گوندور و اولین شاه عالی پادشاهی متحد شناخته شد. اندکی پس از آن آراگورن دوباره با آرون روبرو شده و این دو با یکدیگر ازدواج می‌کنند، درست زمانی که همنوعان الف‌ آرون به سمت سرزمین‌های جاویدان والینور رهسپار شده‌اند. علیرغم این که آرون زندگی با آراگورن فانی را انتخاب کرده بود، اما آن دو با خوشبختی زندگی کردند و این خوشبختی را در بیشتر زندگی خود داشتند. در ادامه با مجله بازار همراه باشید تا بدانید پس از نبرد حلقه سرنوشت آراگورن چگونه رقم خورد؟

سرنوشت آراگورن پس از وقایع ارباب حلقه‌ها

آراگورن پس از آخرین نبرد در وقایع ارباب حلقه‌ها پادشاه گوندور شد.
آراگورن پس از آخرین نبرد در وقایع ارباب حلقه‌ها پادشاه گوندور شد.

همانطور که از عنوان شاه عالی پادشاهی متحد (High King of the Reunited Kingdom) ممکن است معلوم شود، آراگورن به اتحاد مجدد مردم گوندور کمک کرد. پس از شکست سائرون، بسیاری از زمین‌های کشاورزی و خانه‌های موجود در سرزمین میانه ویران شد و برای همین ارتش آراگورن در اطراف منطقه پراکنده شدند. او شخصاً مراقب بود که نیروهای سائرون، به ویژه ایسترلینگ‌ها و هارادریم، از سرزمین میانه عقب رانده شوند. سپس نوبت به بازسازی رسید که فرآیندی طولانی و خسته کننده بود، اما روندی بود که باید طی می‌شد تا گوندور را قوی تر از همیشه می‌کرد.

تقریباً در همان زمان، گیملی پادشاهی دورفی خود را در غارهای اطراف هلمز دیپ تأسیس کرده بود. با تکمیل این خانه جدید، گیملی و افرادش به بازسازی مناطق اطراف گوندور کمک کردند و همین کار پیوندی قوی بین نژاد انسان‌ها و دورف‌ها ایجاد کرد. آراگورن اطمینان حاصل کرد که این همکاری و کمک به الف‌های باقی‌مانده در سرزمین میانه هم برسد که این کار هم منجر به نزدیک‌تر شدن نژادهای بزرگ نسبت به یکدیگر شد. گذشته از این بحث‌ها، نویسنده این آثار یعنی تالکین فقط کمی در مورد سلطنت آراگورن به عنوان پادشاه نوشت. اما با توجه به میزان رونق بقیه سرزمین میانه، فرض بر این است که آراگورن همچنان یک فرمانروای بزرگ بود که عصر بسیار صلح آمیزی را توانست به ارمغان بیاورد.

همچنین مشخص شده که او و آرون صاحب چندین دختر و یک پسر به نام الداریون شدند. به مدت ۱۲۰ سال، آراگورن به عنوان پادشاه سلطنت کرد تا این که دیگر احساس کرد سلامتش رو به افول است و تاج خود را به الداریون سپرد. او با فرزندانش خداحافظی کرد و در سن ۲۱۰ سالگی در کنار آرون از دنیا رفت. آرون هم تنها یک سال بعد در اثر از دست دادن همسرش درگذشت. پس از آن الداریون، دومین شاه عالی پادشاهی متحد بود که میراث پدرش را باید ادامه می‌داد و او هم دقیقاً این کار را کرد، چون گفته می‌شود که این قلمرو صدها سال رونق داشته است.

بیشتر بخوانید: ارباب حلقه‌ها ؛ حلقه قدرت لرد الروند چه نام داشت و چه قدرتی پشت آن پنهان بود؟

بنابراین آراگورن پس از همه چیزهایی که از سر گذرانده بود، پایان خوش خود را بدست آورد و توانست آن را حفظ کند. تاریخچه ارباب حلقه‌ها پر از مرگ و نابودی است و تعداد کمی از پادشاهان زندگی طولانی یا شادی داشته‌اند. با این حال به‌واسطه اراده آراگورن، به مردم سرزمین میانه فرصتی داده شد تا بتوانند به صلح برسند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

بازی‌هایی که باید منتظر آن‌ها در سال جدید باشید!

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین لرد
پاسخ

داستان ارباب حلقه ها و آراگورن. همون ظهور منجیه که در قرآن هم گفته شده.

جبار سینگ
پاسخ

خخخخخخ

سید ناصر
پاسخ

آرون فکر نکنم مرده باشه اون به سرزمین والینور برگشت

عباس علی بخشی
پاسخ

فکر نکنی! شما کتاب رو خوندیت یا ادامه فیلمی که ساخته نشده

Mehr
پاسخ

آرون چند سال بعد از مردن آراگون میمیره تو کتاب هست جلد سوم بازگشت پادشاه

الیاس کهنسال نخست
پاسخ

البته در مورد آرون باید بگم سرنوشتش که به والینور برگشت یا همانجا در سرزمین میانه با از بین رفتن نیروی حلقه گالادریل (( در سیلماریلیون میتونید منشأ و دلیل اجبار الف ها به رفتن رو بدونید )) او هم کم کم با تخلیه شدن انرژی لایزال نور درخت والینور از والار جدا موند و به مرگ حقیقی رسید . در کتاب ها چیزی آورده نشده و به نوعی پایان باز برای سرنوشت آرون قائل شده تالکین.
به شخصه از رفتنش به سمت آینور و بودن کنار والار در والینور رو امید دارم ولی بعید می‌دونم.

الیاس کهنسال نخست
پاسخ

با عرض پوزش مهر عزیز ، شما میتونی بگی کجای کتاب مرگش رو به تصویر کشیده؟
کدوم چپتر یا صفحه (شاید انتشاراتمون یکی باشه) کدوم بخش و شماره

الیاس کهنسال نخست
پاسخ

قبلاً عذرخواهی میکنم از طولانی شدن کامنت.ولی شایدارزش دو دقیقه از وقتتون رو داشته باشه.

هرچند که کامل با رفیقمون که آراگون رو منجی قرآنی خوند موافق نیستم ولی این که آراگون منجی سرزمین میانه شد شکی نیست و نیروی شیطانی از بازماندگان ملکور یا همون مورگوت ،سائرون رو همراه یارانش نابود کرد.
این شباهت کمی به قضیه منطقی فلسفی روایی منجی که در تمام ادیان الهی و حتی ادیان قائلین به شریک داشتن خدا ، بت پرستی و دیگر ادیان دارد تقریبا تمام ادیان دارد.
آخر منجی خواهد آمد برای سرزمین و خاور میانه و دنیا رو تبدیل به یک حکومت واحد میکند یا اینطور نمیشود
دوست دارم که با امید زندگی کنم و به عنوان یک انسان که دینش انسانیت و درستیه قائل به آمدن منجی باشم.
اگر کسی دوست داشت در ارتباط با منجی باهم صحبت کنیم این شماره کنه : ۰۹۳۰۴۰۱۱۳۱۳
من وقت و سالیانی رو به پای تحقیق بابت منجی گذروندم ، اگر علاقه داشتی زنگ بزن یا پیام بده